Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö vastasyntynyt jotain lyhythihaisilla?

Vierailija
04.05.2008 |

Siis kannattaako heinäkuussa syntyvälle ostaa lyhythihaisia bodyja? Helteellä hyviä, vai onko vauva niin arka kylmälle? Mitä niillä muuten tekee talvella? Laittaa pitkähihaisen bodyn alle vai? Siis muutamaa voi käyttää muiden vaatteiden kuin pitkähihaisten bodyjen alla, mutta kannattaako siis ennemmin hamstrata pitkähihaisia? Vai häh? Pitääkö ne vauvat pukea niin lämpimästi? Joo, oon vähän pihalla etukäteisvalmistelujen kanssa..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt joku..

Vierailija
2/11 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhythihaisessa bodyssa ja vaipassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellekesinä ne on ihan hyviä. Vauva voi köllötellä varjossa vaunussa ja päällä vain lyhythihainen body.

Vierailija
4/11 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää on suojata auringolta, mutta ei pientäkään vauvaa pidä helteellä pukea liikaa. Kesästä on lupailtu kuumaa ja viime vuosina lämmintä on jatkunut syyskuulle asti, joten muutama lyhythihainen body tai paita kannattaa olla varastossa.

Vierailija
5/11 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on niitä 50-62 senttisiä lyhythihaisia jo 12 kappaletta... Onko liikaa?

Tää on ihan kamalaa, kun hurahtaa vaatteisiin ja yrittää rakentaa järkevää garderobia esikoiselle..

Vierailija
6/11 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää suojata auringolta ohuissa pitkähihaisissa.

Vierailija
7/11 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun esikoinen syntyi hellekesänä 03 ja oli ihan vaipassakin vaan, oli keski Euroopassa 40 astetta useimpina päivinä, se ois kuollu pitkähihaisissa vaatteissa. Yleisin vaatetus oli hihaton body ja varjossa pidimme..

Vierailija
8/11 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunuissa ja öisin. Auringossa ollessa on tärkeää suojata vauvan iho pitkähihaisella. Nykyään käytetään lyhythihaisia bodeja pitkähihaisen paidan (ei siis toisen bodyn) alla.

Vierailija
9/11 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringossa voi sitten pitää lasta vaunujen katoksen alla tai muuten. Kuka hullu muutenkaan jaksaisi olla pitkähihaisissa helteellä? Lisäksi yövaatteiksi on hyvä hankkia lyhythihaisia kesäaikaan.

Hankkisin lyhythihaisia kokoa 56-62. 56 käy ekat viikot, meillä tosin meni jopa 2 kk jotkut kappaleet.

Vierailija
10/11 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrospukeutuminen on parasta. Siihen lyhythihaisen bodyn päälle voi sitten kiskoa pientä neuletta tai fleecehaalaria elokuun kylmenevinä iltoina. Ja muuten, aika harvalla olen nähnyt tätä käytettävän, mutta mun lapsilla oli lakanat ja peitot vaunuissa. Siis kesälläkin kun kuuma, eikä makuupussia tartte, mutta jos menee pilveen, sen kun laittaa pienen peiton siihen päälle, jos ulkona ollaan, ei haittaa bodyn lyhyet hihat ollenkaan.

Ennen vanhaan vaunuissa oli jopa verhot. :)

Vierailija
11/11 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista! Taisin huolestua turhaan tuosta lyhythihaisuudesta. Kaipa niille jotain käyttöä tulee! Ainakin meidän makuuhuoneessa on tosi kuuma kesäisin, kun huone on yläkerrassa ja aurinko porottaa kattoon koko päivän. Nyt pitää metsästää tuollaista kerrospukeutumiskamaa, kun tuntuu, että liikkeissä on aina vain bodyja ja puolipotkareita/collegehousuja eikä lainkaan ohuita haalareita tai muunlaisia paitoja..

Kiitos, kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi