Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mieheni juo itsensä sikakänniin ja tulee kotiin oksentelemaan lattioille tajuamatta itse yhtään mitään

Vierailija
04.05.2008 |

viimeyönä taas makasi ja pyöri omissa oksennuksissaan alasti. Hyi h..tti kun mua inhottaa se. Sanokaa mitä mä teen? Se käy baarissa suunnilleen kerran kuussa (vain) ja aina sama juttu vaikka lupaa muuta. Tänään uhkasin jo jättää koko ällötyksen.

Ylireagoinko?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai toinen vaihtoehto on et mä lähen.

Vierailija
2/12 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen sen voisi päättää, ei Suomessakaan olisi yhtään alkoholistia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläni on myös tosi huono viinapää ja aina menee överiksi. Onneksi hän käy " kaljalla" vain 2-4x vuodessa.

Nukkuu kännipäissään pesuhuoneen lattialla ja siivoaa nolona itse sotkunsa.

Lähetän öisin aina lenkille taloa/korttelia kiertämään että vähän selviäis ennen kuin menee nukkumaan(sammuu)

Vierailija
4/12 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielestä alkoholisti on joku sillan alla makaava haiseva ihmisraunio.

Kuulostaako alkoholionglemainen sitten paremmalta? Voit käyttää ihan mitää sanaa haluat, mutta miehelläsi on alkoholiongelma ja siinä asiassa hän voi saada apua vain, jos hän itse sitä ymmärtää tarvitsevansa.

Vierailija
5/12 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistattaa ja inhottaa koko ukko. Pelkäsin koko ajan et lapset herää siihen rymyämiseen ja oksenteluun. AP

Vierailija
6/12 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkkikseksi joka juo noin harvoin eikä jää putki päälle jne????? Ihan rehellisesti kysyn? ap

Vierailija
7/12 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se tosiaan ON ongelma, jos ei ole tuon enempää tajua siitä, miten paljon voi juoda vaan aina menee överiksi. EIkä kerran kuussa tuommoisessa humalassa ole minusta mitenkään vähän.

Vierailija
8/12 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA:t ym. ei auta ellei miehesi itse koe asiaa ongelmaksi.

Vierailija
9/12 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tästä lähin kun tarvii pämpätä tollain niin menköön jonnekin muualle yöks. Kaverilleen tai vaikka hotelliin, mutta ei voi pistää koko perhettä kärsimään omasta dokailustaan. Ehkä ei sit edes kävis niin usein.

Vierailija
10/12 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, valitettavasti alkoholismi on sairaus, joka hoitamattomana pahenee. Viiden vuoden päästä olette ihan toisessa tilanteessa. Ja siihen mennessä olet jo itsekin sairastunut.

Vierailija
11/12 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit mä viel aamulla " räkytin" ja haukuin ukkoo niin kauheesti ettei oo puhuttu sen jälkeen ollenkaan. ap

Vierailija
12/12 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP