Viineistä tietävät auttakaa sivistymätöntä junttia. Kuohuviinikysymys.
Illalla piknikille miehen aavistuksen verran snobien kavereiden kanssa. Nyyttäriperiaate. Lupasin tehdä kolmileipiä ja niistä kyllä selviyden, mutta voinko viedä juomiseksi Freixenet cordon negro-merkkistä kuohuviiniä, vai nauravatko minulle pulutkin?
Kommentit (4)
voi mitään sille, että vien aina piknikille sitä kuoharia joka minulle maistuu parhaiten: alle 7 euron operan. Aaah, pääsisipä piknikille. Mutta ainoa kuohari joka oli jääkaapissa juotiin jo eilen.
toinen juttu olisi Alkon halvin makea kuohuviini. Tuo on ihan hyvää kulutuskuoharia. Kalliimpi menisi piknikillä jo vähän pröystäilyn puolelle.
Harva viinistä kiinnostunutkaan ihminen pystyy kiskomaan aamusta iltaan huippusampanjaa. Piknik-juomana sellainen menisi ainakin mun mielestäni hukkaan, kun taas juuri jotain tuollaista voisin itsekin piknikille viedä.
sukanmallisen kylmäpussin, johon pullosi piilotat. Kukaan ei tiedä mitä juot. Voit jopa pitää sokkotestin, jossa ystävät joutuvat viinisi nimen ja hinnan arvaamaan, jos juotte muittenkin juomia.