Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viineistä tietävät auttakaa sivistymätöntä junttia. Kuohuviinikysymys.

Vierailija
04.05.2008 |

Illalla piknikille miehen aavistuksen verran snobien kavereiden kanssa. Nyyttäriperiaate. Lupasin tehdä kolmileipiä ja niistä kyllä selviyden, mutta voinko viedä juomiseksi Freixenet cordon negro-merkkistä kuohuviiniä, vai nauravatko minulle pulutkin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukanmallisen kylmäpussin, johon pullosi piilotat. Kukaan ei tiedä mitä juot. Voit jopa pitää sokkotestin, jossa ystävät joutuvat viinisi nimen ja hinnan arvaamaan, jos juotte muittenkin juomia.

Vierailija
2/4 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mitään sille, että vien aina piknikille sitä kuoharia joka minulle maistuu parhaiten: alle 7 euron operan. Aaah, pääsisipä piknikille. Mutta ainoa kuohari joka oli jääkaapissa juotiin jo eilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen juttu olisi Alkon halvin makea kuohuviini. Tuo on ihan hyvää kulutuskuoharia. Kalliimpi menisi piknikillä jo vähän pröystäilyn puolelle.

Vierailija
4/4 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva viinistä kiinnostunutkaan ihminen pystyy kiskomaan aamusta iltaan huippusampanjaa. Piknik-juomana sellainen menisi ainakin mun mielestäni hukkaan, kun taas juuri jotain tuollaista voisin itsekin piknikille viedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi