Miksi olet av:lla etkä ulkona?
Kommentit (15)
Menee koko kaunis päivä sisällä...
minä kävin jo aamulla jumpassa, joten mun vuoro oli jäädä kotivahdiksi. ajattelin kyllä mennä pihalle istumaan ja juomaan päiväkaffet kohtapuoliin.
Poskiontelontulehdus ja ääni kokonaan poissa. Epäilen, että sohvan nurkassa seinässä on hometta, joten ei tee mieli maata siellä! Vaikka uni varmaan tekis taudille hyvää.
Eilen oli urakka pihamaalla.. Aloitettiin hommat aamulla 9 maissa ja mentiin illalla nukkumaan 01.00.
Lapset on päikkärillä ja tänään me vaan venytään sisällä.
Lapsi tossa syö lounastaan ja sitten puetaan ja lähdetään päiväkotiin ja töihin. Mä en tänään kauheasti ulkoile, työmatkat vaan.
ja ikkunoita on ulkona pesty aamupäivä. Nyt lapsi päikkäreillä ja mammalla hetken lepo av:n parissa.
Nyt on juuri syöty ja pienin viety päikkäreille. Hänen untaan täällä valvon ja odottelun kahvin valmistumista.
ja just tällä hetkellä joutaa istumaan koneella.
En pysty olemaan ulkona. Toivon vaan, että koivun kukinta loppuisi äkkiä. Lisäksi olen flunssassa, mutta pahin on onneksi jo takanapäin.
Korjaan oppilaiden tutkielmia ja täytyy olla koneen äärellä, jotta pystyn tarkastamaan lähteet.
Eilen korjasin kirjoitelmia koko päivän ulkona, ja poltin itseni:-)
muksut leikkii puistossa ja minä nökötän penkillä kännykällä surffaten
olen laitellut pyykkejä, imuroinut ja pakkaillut.
Mies on nyt isompien lasten seurana ulkona, kun on koko päivän ollut sisällä tekemässä kotihommia. Pienet on jo väsähtäneet, 2v nukkuu ja 6kk ikäinen katselee kirjoja tuossa lattialla.
ruokaa ja kohta lähemme harjoitteleen pyörällä ajoa tytön kans
Tulin tarkastamaan sähköpostin ja aina täytyy myös katsoa mitä av:lla tapahtuu.