Miten mies viestittää kiinnostustaan?
Kommentit (23)
kun on kiinnostunut toisesta ja ihastunut, hämmentyy jo siitäkin kun pelkää että nolaa itsensä jotenkin eikä tiedä miten käyttäytyisi. selittäkää muutkin tätä hämmentymistä?
t.6
Hämmentyminen tulee selvästi sellaisessa tilanteessa, jossa hän ensin katsoo minua ihaillen ja sitten yhtäkkiä kääntää päänsä pois ja on sellainen vaikean oloinen. Vähän niin kuin yrittäisi kehon kielellä vaihtaa puheenaihetta. :)
Minusta tämä on tosi söpöä, en pane pahakseni ollenkaan. :)
ohi, ja tulee kysymään johonkin, on kiinnostunut ja kuuntelee, tekee tikusta asiaa että pääsee puhumaan sun kanssa, ja haluaa olla lähellä sua ku tapaatte sattumoisin, ottaa kevyttä kontaktia hipaisemalla sun kättä tms. Ja tätä voi kestää kuukauskaupalla. Jos on hyvä tyyppi, kannattaa pysyä jonkun verran välinpitämättömänä, ja olla tapaamatta aina kun pyydetään, vaikka kuinka vaikealta tuntuis.
Osuu samoihin paikkoihin kanssasi, nauraa jutuillesi, on samaa mieltä (jopa ärsyttävyyksiin saakka), kyselee mieltymyksiäsi, etsii katsekontaktia, punastuu seurassasi(ihanaa! harvemmin aikuiset miehet tosin). Ns. fiksummat miehet provosoivat älyllisiin taistoihin ja sanoilla kikkailuihin, hauskaa!
Vierailija:
Osuu samoihin paikkoihin kanssasi, nauraa jutuillesi, on samaa mieltä (jopa ärsyttävyyksiin saakka), kyselee mieltymyksiäsi, etsii katsekontaktia, punastuu seurassasi(ihanaa! harvemmin aikuiset miehet tosin). Ns. fiksummat miehet provosoivat älyllisiin taistoihin ja sanoilla kikkailuihin, hauskaa!
Vierailija:
Hämmentyminen tulee selvästi sellaisessa tilanteessa, jossa hän ensin katsoo minua ihaillen ja sitten yhtäkkiä kääntää päänsä pois ja on sellainen vaikean oloinen. Vähän niin kuin yrittäisi kehon kielellä vaihtaa puheenaihetta. :)Minusta tämä on tosi söpöä, en pane pahakseni ollenkaan. :)
Kunhan ei liikaa kehu. Uskon itsekin siihen että naisen pitää hieman vähemmän näyttää kiinnostustaan kuin miehen, jottei mies pelästy. Kai se on sitä vaikeasti tavoiteltavana olemista, muttei liian. Hyväksi havaittu keino.
Toi alkuaika on niin ihanaa!!
myös hieman noh...epäedullisella ja ei niin positiivisella tavalla?
oon nähnyt kuin 40+ mies punastuu :)
Vierailija:
myös hieman noh...epäedullisella ja ei niin positiivisella tavalla?
Vierailija:
Kunhan ei liikaa kehu. Uskon itsekin siihen että naisen pitää hieman vähemmän näyttää kiinnostustaan kuin miehen, jottei mies pelästy. Kai se on sitä vaikeasti tavoiteltavana olemista, muttei liian. Hyväksi havaittu keino.Toi alkuaika on niin ihanaa!!
Vierailija:
että saa mihin tahansa puheenaiheeseen sivumennen sanottua jotain hyvää itsestään. Kun on puheena mikä tahansa talo, kertoo jotain + miten taitava rakentaja itse on. Kun puhutaan koulutuksesta, kertoo jotain + valmistuneensa itse ennätysajassa. Noloa mutta söpöä. Vähän niin kuin pienet pojat.
ja välillä sanoo jopa vähän ilkeästi
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija: