Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko linjoilla muita, jotka joutuvat taas sietämään sen, että

Vierailija
05.12.2008 |

miehen lapsi tulee teille viikonlopuksi? Vinkkejä jaksamiseen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös miehen lapsi viikonloppua viettämässä. Hänelle on samat säännöt kuin mun ja yhteisille lapsille. Kohta mun lapsi ja miehen lapsi tiskaavat yhdessä ne astiat, joita ei voi laittaa koneeseen. Mitään mutinoita en ota vastaan kummaltakaan.

Täällä ollessaan miehen lapsi osallistuu kotitöihin ihan saman verran kuin mun ja yhteiset lapsetkin.

Mun ei tarvi ajatella kauhulla niitä viikonloppuja, jolloin miehen lapsi tulee. Hän menee siinä samassa kuin muutkin lapset.

Vierailija
22/24 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuu sietämään tätä tilannetta. Sitä se on, kun lähtee uusperhekuvioon.

Ko. lapsi käy myös isällään kerran kuukaudessa. Ehkä isän vaimo manaa asiaa, en tiedä, mutta mun mielestä ei liene suureksi häiriöksi, jos lapsi siellä kerran kuukaudessa on, kun muuten saavat olla ihan kahdestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi kanssa käydä ns. pelisääntökeskustelu.

jätän muiden kommentit omaan arvoonsa.

Ei ole helppoa olla äitipuoli. Varsinkin, kun isävkonloput näyttävät olevan yhtä juhlaa: saa katsoa videoita, olla netissä mielin määrin, harrastaa vaikka nyt ratsastusta ja valvoa niin pitkään kuin haluaa. Näin niin kuin alkajaiseksi. Läksyjä ei tietenkään tarvitse tehdä. Jos jotain tolkkua yrittää saada asiaan, on ilkeä ja tunteeton, välllä myös isän mielestä. Kerran lapsi varasti rahaa (ei tosin mieltä), ja siihenkään en olisi saanut puuttua isän mielestä, koska on hänen lapsensa. Nykyään pidän oman rahapussini piilossa, siis omassa kodissani!

Eli siis hyväksyntää vaaditaan, mutta poikkipuolista sanaa ei saa sanoa, näinkö se muilla menee?

Itselläni on se tilanne, että isävkonloppuina kotiini tulee lapsi, jota passataan ja jolle kaikki pitää olla kivaa. Ts. kotonani on vieras joka toinen vkonloppu! Ainoa, millä jaksan on se tieto, että kohta lapsi on sen verran vanha, ettei enää käy säännöllisesti. Itse sinnittelen liitossani, ettei lapsistani tule tällaisia.

Vierailija
24/24 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kuinka nämä ap:n haukkujat ITSE pärjäisivät vieraan lapsen kanssa, joka tulisi TEIDÄN kotiinne eikä a.) häntä saisi komentaa, b.) laittaa mitään rajoja mutta teidän pitäisi...

*sietää vaikka huoraksi haukkumista

* rakastaa tuntematonta lasta kuin omaanne...

*..vaikka ette sopisi missään asiassa yhteen (tempperamentista horoskooppiin ja mielenkiinnon kohteisiin)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi