***TONSKAT toukoilee***
Täällä tylsäilen kun kierto on ihan kummallinen. Masu koko ajan on kipeä ja jomottelee. Ihan niinkuin ovis olisi koko ajan tulossa, mutta sen pitäis tulla vasta ens viikolla. Ei ole taaskaan toiveet kovin korkealla tässä kierrossa...
Äh, nyt poika alkoi huutelemaan jotakin. Palailen taas.
:D
Hermione ja kp 11/31
Kommentit (36)
Ihmettelin tässä hetken että miten ketjuun kirjoitetaan... kokeilen nyt näin että vastaa.....
Elikkäs mahtuukos joukkoon...?
34 vee n. 10 kk pojan äiti ja PUKKUKAKKOSkKUUME on kova. Yritys ei ihan vielä ole lähtenyt, mutta kyllä VIIMEISTÄÄN loppukesästä yritys pyörähtää käyntiin.
Palstailin pitkään tuolla yhdellä toisella palstalla, mutta siellä meno hyytyi totaalisesti heti kun kaikki sai vauvat...
Kertokaahan kuulumisia!!!
On ollut aika vähän kortilla kun meillä on Milo kovassa kuumeessa jo toista päivää ja haluaisi vain olla koko ajan sylissä, pieni raasu :( Yöt on mennyt levottomiksi, varmaankin kuumeen vuoksi ja sitten kaiken lisäksi Milolla on vehnä altistus meneillään ja tänään sitten kai itkeskellyt masuvaivojakin :(
Tervetuloa kaikille uusille kun täältä on niin paljon lähetnyt just tuonne odotus pulollekkin väkeä :) jos vaikka saataisiin taas pinoon vähän eloa :)
ON. Jonkin verran olisi oireita jo, mutta en uskalla yhtään toivoa että olisin raskautunut :( kai mä alan jo olemaan niin puutunut tähän hommaan että mikään ei huvita. Mutta tissit on ollut niinkuin tykit jo pari päivää ja masussa nipistelee. Mutta en uskalla ajtella testaamista vielä ainakaan yli viikkoon, jollei sitten täti rynnistä jo sitä ennen kylään :(
Palailen taas :)
Hernione kp 25/31 ja yk3 km:n jälkeen....
missä on Poppis??? Tuu kertomaan välillä kuulumisia :) Alkaa jo ihan olla sua ikävä kun oon aina tottunut että olet paljon höpisemässä ;)
Mutta joo kp 28 meneillään ja toisaalta on sellainen olo että vois olla raskaana mutta sitten taas sellainen olo että menkat alkaa just. Joten enpä tiedä. En ole kovinkaan paljon edes ajatellut että olisin raskautunut kun en halua taas tipaahtaa kovin korkealta. Ärsyttävää aikaa. Tuossa katselin että testaan ehkä pe-la aikana jollei tätiä näy. Sitä ennen en kyllä testaa ettei tule turhia testauksia.
Äh, missä kaikki on vai onko kaikki muut jo raskaana, ja jäin tänne ihan yksin ;)
Tulkaa kertomaan kuulumisia!
Hermione kp28/31!!!!!!!! Apua, tyhmää kun ehkä joutuu taas pian pettymään.....
Onkos täällä enää ollenkaan tonskia? Vai jäikö Hermione tosiaan yksin tänne joskus toukokuussa.. :D
Bejpi
Onko tonskia vielä jossain? Meilläkin on toisen pikkuisen yritys alkanut ja kiva olis taas vähän höpötellä vanhojen enskatuttujen kanssa.
Ja miten Hermionelle muuten kävi?
T:Meriheppa
Tonska pinossa on eloa! Hih, täällä vieläkin olen. Tai siis taas..
Olin tosiaan silloin raskaana mutta rv 7+3 paljastui tuulimunaksi :( No ei aina käy tasan onnen lahjat. Mutta taas sitä tästäkin ollaan selvitty. En tällä kertaa tuntenut mitään menettäväni kun ei siellä masussa kasvanut kuin pelkkä sikiöpussi. Mutta v***tutti sitäkin enemmän. Vielkään ei lähdetä tutkimaan tätä juttua vaikka se olikin ns. kolmas km. Ne ei tulleet peräkkäin kun sain Milon siinä välissä, eli vasta seuraavan km:n jälkeen alkaa tutkimukset. Mutta en ole vielä ottanut asiasta mitään stressiä. Katsotaan ensin mitä seuraava raskaus on. Menkkoja ei vielä ole tullut mutta uskoisin että tän kuun lopussa nekin tulee. Sitten pääsee kunnolla kuumeilemaan :)
Olisi kyllä kiva että jos tämä pino vielä heräisi henkiin. Kiva Bejpi kun kaivot tämän ylös :)
Ja Merihepalle tervetuloa kovasti tonskailemaan :)
Hermione
Ikävä kuulla että niin kävi Hermione. Mutta kiva että olet taas hyvällä mielellä uutta yritystä aloittelemassa!
Meidän tilanne on sellainen että en aloittanut meidän tytön syntymän jälkeen viime kesäkuussa mitään ehkäisyä, koska toinen on ollut toiveissa koko ajan. Menkat kumminkin antoivat odottaa yli vuoden ja nyt on toinen kierto menossa. Eka oli aika lyhyt, joten oviksen ajankohtaa tässä kierrossa voi vaan arvailla. Mutta täytyy koittaa sitten vaan olla ahkera vähän koko ajan :)
Mulla jäi keskustelut vauvapuolella aika vähiin kun siinä ihan pienen vauvan kanssa oli jotenkin niin kiirettä koko ajan. Mutta kuumeileminen on porukassa niin kivaa että tuli taas hakeuduttua tänne :) Kiva olis tosiaan jos saataisiin taas jotain keskustelua aikaan!
T:Meriheppa
Aloitin nyt uuden ketjun.
Onnittelut I-L jos vielä käyt lukemassa meidän haaveilijoiden palstaa ja tarrasukkia teille pikkuiselle.
Aloitin tänään ekan kerran ovistikuttelemaan ja heti tuli haalea viiva. Toivottavasti meinaa että tulossa eikä menossa. yllätyin oikein viivaa. Töissä testailin ja sieltä otin pissapurkinkin lainaan mutta ei taida tarvita palauttaa ;) Huomenna taas testailen. ihan tuli uutta virtaa taas kun merkkiä että ovis kuitenkin mulla tulee.
Hyvää toukokuuta kaikille. Toivottavasti meillä toimii kaikilla kuten luonnossa eli siemenet kylvetään ja uutta alkaa kasvamaan. :)
Pikkuemilia, kiitos onnitteluista! Kyllä minä käyn täällä aina kun palstailemaan muutenkin tulen. =) Mukava seurata kuka teistä seuraavaksi pääsee kasvattelemaan masua. Kirjoitit TOSI kauniisti viestisi loppuun.
Leppoisaa toukokuuta kaikille ja lempeitä plussatuulia!
t. iida-linnea, jonka kai pakko alkaa uskoa olevansa raskaana, koska tänäänkin 2 päiväunet nukuttuna ja nyt jo valmiina kaatumaan sänkyyn..
Piiitkästä aikaa ehdin pari sanaa kirjoittaa. En lukenut teiän aiempaa pinoa, muttako siis IIDA-LINNEA on jo plussannut?!?
ONNEA kovasti!!! =) Ettekös te vasta aloittaneet tonskailun..? Ja heti tärppäsi! =) Mahtavaaaaaa!!!!!!! Antaa toivoa meille muillekin, hih!
Nyt se alkaa sitten täälläkin, yk 1 nimittäin :) Tosin otetaan varmasti tuolla samalla tjot-meiningillä kuin Artunkin kanssa - näytti toimivan, kun ei stressannut ja ajatellut asiaa niin paljoa. Saa nähdä, onnistuuko tällä kertaa tuo " ajattelematta oleminen" ...
Mulla tosin kierto heittää nyt ihan häränpyllyä. Lauantaina alkoi ekat menkat pillereiden lopettamisen jälkeen, ja sen mukaan kierto olis 41 päivää!!! Huoh... No, tätä se oli aina ennen pillereitä...näitä pitkiä kiertoja...
Mutta en ehdi nyt turista tämän pidempään... Pakko oli vain tulla ilmoittamaan, että vihdoin kuulun porukkaan " virallisesti" :)
Pi-Ki kp 3/28~41 yk 1
Ei oo tullut paljon kirjoiteltua, kun ei oikein ole mitään asiaa :p Kierrot tuntuu muka niin pitkiltä eikä tästä kierron väliltä oikein ole mitään kerrottavaa. Mutta nyt sen verran, että tänä aamuna sain testiin joko viivanpaikan tai haamujen haamun (saattoi siinä tosiaan olla häivähdys väriä...). Odottelen silti niitä menkkoja, joiden pitäis oletetun oviksen mukaan alkaa parin kolmen päivän sisällä. Ei kyllä ole yhtään sellainen olo, että olisin raskaana ja oon yhä vakuuttunut, että meille tulee vasta maaliskuussa vauva, niin en tosiaan millään voi olla vielä raskaana ;p
Tulkaahan muutkin kertoileen kuulumisia, pino ollut aika hiljainen....
Han kp24/24-40
Hiljaista on tonskissa. Itsekin oon tonne tammimammoihin enempi ja vähempi käynyt kirjoittelemassa. Meillä yritys lähti käyntiin nyt toukokuusta ja tällä hetkelläkin ovis päällä, mut mies tulee vasta illalla kotiin , joten saa nähdä meneekö ohi tällä kiertoa... Su hommailtiin kp 18 ja eilen testiin vähän paksumpi (ihan vähän) kuin kontrolliviiva ja tänä aamusta sain tosi vahvan viivan, mut mies tosiaan illalla vasta kotona ja pupuilut menee yölle..:/ Toivon, että sunnuntai illan simpat ois hengissä ja vaavi saatais alulle, mut eihän näistä ikinä tiiä..:/ Masennus..:( Eilen ois pitäny touhuta, mutta muistan jostain lukeneeni jokatoinenpäivä tekniikasta ja nyt pelkään, että tää ovis jää hyödyntämättä..
Missäs kaikki tonskat muuten on? Onko moni jo siirtnyt tonne odotuspuolelle vai onko muita kiireitä immeisillä. Muistan lukeneeni n. kk sitten, että moni aloittelis just nyt toukokuussa?
Noh eikait..pitää mennä kattomaan pikkumiestä..kuuluu järjestelevän taas eteisess kenkiä!=D
T: Daim yk1 kp20/30 ja pikkumies 05/07
Meidän pikku-mies rikkoi näppiksen kivasti enkä ole pahemmin päässyt kirjoittelemaan. Nytkin kirjoittelen anoppilan koneella. Kauheassa flunssassakin olen ollut jo yli viikon ja eilen kävin lääkärissä ja sain ab:t poskiontelon tulehdukseen.
Mutta kiva, kiva että saatiin edes se yksi plussa tähän pinoon :)
Kierto alkoi tyhmästi kun tiputtelu vuotoa on taas ollut ilmassa, mutta nyt pariin päivään ei ole enää onneksi tiputellut. Hih, vähän jännittää kun tämä kierto on se kierto mistä meidän poju suunnilleen sai kaksi vuotta sitten alkunsa. Meillä on tänään kaks vuotis hääpäivä, mitäköhän jännää ukko on keksinyt, vai onko unohtanut koko päivän. No jos ainakin peittoja pöllyttelis päivän päätteeks ;)
Hyvää päivän jatkoa kaikille ja tervetuloa Daijmille mukaan meidänkin kanssa höpisemään :)
Hermione kp8/31 ja yk 3 tällä erää...
Minnekkäs täältä on kaikki kadonneet? Taitaa olla jo moni odotuspuolella.
Itse päätin lopettaa yrittämisen koska se on liian hermoja raastavaa, tulee jos on tullakseen. Tosi hyvä olo tuli kun en enään stressaa oviksista ja muista oireista.
Plussa onnea kaikille!
T: Ull-Maij
Mihin kaikki vanhat tutut hävinneet lie?
Han, S 1v3kk ja rv6+