Prinssi Georgen silmien väri
Mitenkähän prinssi George on saanut ruskeat silmät, kun molemmat vanhemmat ovat sinisilmäisiä? Ainakin lukion biologian mukaan kahdelle sinisilmäiselle syntyy vain sinisilmäisiä lapsia. Jos toisella vanhemmalla on ruskeat silmät, voi silmien väri olla lapsella monipuolisempi.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Kiva ketju alaikäisistä. Mutta George on kyllä niin Elisabetin isän näköinen että spekulaatiot isyydestä voidaan lopettaa. Komea poika, tulee kääntämään päitä.
Onhan noita Elisabetin isän jälkeläisiä muitakin kuin William. Esim. Harry, Edward ja Andrew.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva ketju alaikäisistä. Mutta George on kyllä niin Elisabetin isän näköinen että spekulaatiot isyydestä voidaan lopettaa. Komea poika, tulee kääntämään päitä.
Mun mielestä hän näyttää paljon Dianan veljeltä Charles Spenceriltä.
Mun mielestä näyttää Mr Beanilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä näyttää Mr Beanilta.
Kävisit optikolla.
Siis eikö Katella ole vihreät silmät, sensävyiset, että hänellä voi hyvin olla dominoiva ruskeasilmäisyyden geeni? Sieltä poika on todennäköisesti perinyt ruskeasilmäisyyden geenin.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö Katella ole vihreät silmät, sensävyiset, että hänellä voi hyvin olla dominoiva ruskeasilmäisyyden geeni? Sieltä poika on todennäköisesti perinyt ruskeasilmäisyyden geenin.
Kyllä on hazel silmät eli vihreät ruskeilla pilkuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmilla vanhemmilla oli siniset silmät, mutta yhdellä lapsista oli vihertävät silmät, kuten mummollakin.
Ei se ole aina niin selkeää.
Mutta ruskeasilmäisyys on dominoiva geeni, ja vanhemmat on sinisilmäisiä, joten isovanhemmissa on oltava ruskeasilmäinen. Ei ole Di eikä Charles.
Kaikillla 4 isovanhemmalla on siniset silmät! Tästä olen täysin varma, Katen isän silmienvärin määritys vaati kauan kuvien hakemista, mutta ne On siniset.
Yksi mahdollisuus on että joku petti miestään. Joko Diana tai Caroline, jonkun ruskeasilmäisen kanssa. Eli se silmienväri tulisi sieltä. Olen pannut merkille ettei William näytä Charlesilta kovin paljoa. Mitkä chanssit on että musta-kiharatukkainen Charles ei saa ainuttakaan musta-kiharatukkaista jälkeläistä? Vaan blondin (päätään pidemmän,) ja punatukkaisen ? Myös olen ihmetellyt miksi Kate on paljon pidempi kuin "sisko" Pippa?
Sinisilmäiset ihmiset kuulemma häviävät maailmasta muutamassa vuosisadassa. Niin että miksipä eivät häviäisi kuningashuoneistakin.
Ihmetellään tässä samalla lilliputin silmien ja ihonväriä. Ei ole Megsun biologinen lapsi. Biologisesti mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetellään tässä samalla lilliputin silmien ja ihonväriä. Ei ole Megsun biologinen lapsi. Biologisesti mahdotonta.
Anteeksi, mutta onko sinulla joku pakkomielle hänestä? Et pysty ajattelemaan ketään muuta kuin Meghania. Voisiko tuohon saada apua?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin, tyttö on tullut vahvasti isäänsä. Ei se ginger-geeni ihan niin väistyvä ole kuin on luultu, näissä silmien ja hiustenväreissä on paljon enemmän monimutkaisuuksia mitä on aiemmin ajateltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin, tyttö on tullut vahvasti isäänsä. Ei se ginger-geeni ihan niin väistyvä ole kuin on luultu, näissä silmien ja hiustenväreissä on paljon enemmän monimutkaisuuksia mitä on aiemmin ajateltu.
hellyyttävää naiviutta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hellyyttävää naiviutta :)
Onko hellyttävää naiiviutta myös olettaa, että William on Georgen biologinen isä?
Vierailija kirjoitti:
Lentokenttätyöntekijä-isoisällään on ruskeat silmät. Nätti poika, mutta onhan se tosi hassu ajatus, että suurelta osin tavis poika voidellaan kuninkaaksi piispan toimesta jumalallisessa sakramentissa, ja sen jälkeen hänellä on kaikkivaltiaan mandaatti kerätä veroja ym.
Ei silti että siinä olisi paljon järkeä nykyaikana siniveristenkään kohdalla, mutta ristiriita on vielä pikkuisen isompi.
Katen isän silmät on SINISET. Katso kuvista tarkemmin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentokenttätyöntekijä-isoisällään on ruskeat silmät. Nätti poika, mutta onhan se tosi hassu ajatus, että suurelta osin tavis poika voidellaan kuninkaaksi piispan toimesta jumalallisessa sakramentissa, ja sen jälkeen hänellä on kaikkivaltiaan mandaatti kerätä veroja ym.
Ei silti että siinä olisi paljon järkeä nykyaikana siniveristenkään kohdalla, mutta ristiriita on vielä pikkuisen isompi.
Ei ole siniset, aika tummilta näyttivät, ehkä tummanvihreät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmilla vanhemmilla oli siniset silmät, mutta yhdellä lapsista oli vihertävät silmät, kuten mummollakin.
Mutta ruskeasilmäisyys on dominoiva geeni, ja vanhemmat on sinisilmäisiä, joten isovanhemmissa on oltava ruskeasilmäinen. Ei ole Di eikä Charles.Kaikillla 4 isovanhemmalla on siniset silmät! Tästä olen täysin varma, Katen isän silmienvärin määritys vaati kauan kuvien hakemista, mutta ne On siniset.
Yksi mahdollisuus on että joku petti miestään. Joko Diana tai Caroline, jonkun ruskeasilmäisen kanssa. Eli se silmienväri tulisi sieltä. Olen pannut merkille ettei William näytä Charlesilta kovin paljoa. Mitkä chanssit on että musta-kiharatukkainen Charles ei saa ainuttakaan musta-kiharatukkaista jälkeläistä? Vaan blondin (päätään pidemmän,) ja punatukkaisen ? Myös olen ihmetellyt miksi Kate on paljon pidempi kuin "sisko" Pippa?
Pippalla ja Katellä on molemmilla tumman vihreät silmät, jossa tumman ruskea sisäosa. Sieltä ne ruskeat silmät periytyvät. Myöskään Katen veljellä ei ole siniset silmät, vaan vihreän siniset. Charlottellakin on vihreät tai hazelit silmät, silmien värihän tummuu iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isän silmät ovat joko ruskeat tai hazelit, enemmän sanoisin ruskeat. Ei ainakaan siniset ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ruskeasilmäisyys on dominoiva geeni, ja vanhemmat on sinisilmäisiä, joten isovanhemmissa on oltava ruskeasilmäinen. Ei ole Di eikä Charles.Kaikillla 4 isovanhemmalla on siniset silmät! Tästä olen täysin varma, Katen isän silmienvärin määritys vaati kauan kuvien hakemista, mutta ne On siniset.
Pippalla ja Katellä on molemmilla tumman vihreät silmät, jossa tumman ruskea sisäosa. Sieltä ne ruskeat silmät periytyvät. Myöskään Katen veljellä ei ole siniset silmät, vaan vihreän siniset. Charlottellakin on vihreät tai hazelit silmät, silmien värihän tummuu iän myötä.
Ruskea on ihan eri väri kuin hazel. Suomessa usein sanotaan hazel-värisiä silmiä ruskeiksi, mutta oikeasti eri väristä on kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi parempia kuvia mistä näkyy selvästi, näitä löytyy vaikka on vaikea löytää. Täysin siniset silmät!
Miten on, kun vanhemmilla toisella ruskeat ja toisella siniset. Lapsella siniset silmät.