Mitä ajattelisit, jos saisit ystäväpariskunnalta lahjaksi
kaksi tyynyliinaa, joissa tekstit "lets make love" ja toisella puolella "not tonight darling", niin että voi tyynyä kääntämällä viestittää millä mielellä on seksin suhteen. Minä ja mieheni saimme pikkujoululahjaksi tuollaiset ja minusta hauska idea. Mutta kun olen kertonut joillekin asiasta, niin toiset ovat ihmetelleet...
Kommentit (37)
Toiselle puolelle kyllä ja toiselle ei. Häälahjaks mun mielestä ihan hauskoja, joululahjaks... jaa, en tiedä antaisinko.
seksillä tai viinalla revittelyä, pidän sellaisia tyyppejä jotenkin simppeleinä, rahvaanomaisina.
Mielummin olen huumorintajuton, jos se noilla tyynylinoilla mitataan. Mautonta ja tyylitöntä roskaa.
porukkaa sun tuttavat.
tosi hauska idea :D
Aivan loistavat tyynyliinat!!! :D
tiukkiksia:
ei sovi peiton kans, mautonta, ei en kestä puhetta enkä varsinkaan vitsailua seksistä, voi kamalaa et ystäväpari tietää että mekin tehdään sitä.
ap:lla huumorintajua toisin kuin monella muulla täälä näköjään. voi teidän mies-parkoja jos seksi on teille noin vakava asia. mahtaa olla miehellä hauskaa sängys :D
ei tuo kaikkien mielestä ole huippuhauskaa, mutta ei se tarkoita etteikö huumorintajua löytyisi..
Menee vähän samaan sarjaan kuin pissa-kakka-pieru-huumori jotenkin. Ei miellytä mua. Enkä ole tiukkis :)
Mun mielestä huumoria voi repiä ihan mistä tahansa, myös seksistä ja viinasta Ei ne katsos sulje pois kultivoituneempaakaan huumoria.
seksillä tai viinalla revittelyä, pidän sellaisia tyyppejä jotenkin simppeleinä, rahvaanomaisina.
myös torilla myytävistä printti-t-paidoista, niin eiköhän tämäkin iske...
juntit. Muka-hauskaa. Ja meillä sentään harrastetaan pissa-kakkahuumoria kyllä... Nauraisin ja kiittäisin ja sanoisin jotain hassunhauskaa ja hautaisin tyyniliinat sitten liinavaatekaapin syövereihin. Mutta jos tiedät, että ystäväsi ilahtuvat, niin mikä ettei. Meitä on moneen junaan, niin kuin ketjusta huomaa, ja itsehän kaverisi parhaiten tunnet.
Jonkun vastaajan käyttämä simppelimpi "kyllä/ei"-versio saattaisi vähän hymyilyttääkin - ei olisi ihan niin itsestäänselvä juttu.
ja olis vähän noloa selittää lapsillekin
Tulee vähän sellainen olo, että okei joo... Voi olla, että joskus tulisi käytettyä. En kuitenkaan ilosta hyppisi enkä antaisi itse lahjaksi.