Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit, jos saisit ystäväpariskunnalta lahjaksi

Vierailija
05.12.2008 |

kaksi tyynyliinaa, joissa tekstit "lets make love" ja toisella puolella "not tonight darling", niin että voi tyynyä kääntämällä viestittää millä mielellä on seksin suhteen. Minä ja mieheni saimme pikkujoululahjaksi tuollaiset ja minusta hauska idea. Mutta kun olen kertonut joillekin asiasta, niin toiset ovat ihmetelleet...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vähän sellainen olo, että okei joo... Voi olla, että joskus tulisi käytettyä. En kuitenkaan ilosta hyppisi enkä antaisi itse lahjaksi.

Vierailija
22/37 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselle puolelle kyllä ja toiselle ei. Häälahjaks mun mielestä ihan hauskoja, joululahjaks... jaa, en tiedä antaisinko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
24/37 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksillä tai viinalla revittelyä, pidän sellaisia tyyppejä jotenkin simppeleinä, rahvaanomaisina.

Vierailija
25/37 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin olen huumorintajuton, jos se noilla tyynylinoilla mitataan. Mautonta ja tyylitöntä roskaa.

Vierailija
26/37 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukkaa sun tuttavat.

tosi hauska idea :D

Vierailija
27/37 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistavat tyynyliinat!!! :D

Vierailija
28/37 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos mielipiteistä :)

ap

Vierailija
29/37 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukkiksia:

ei sovi peiton kans, mautonta, ei en kestä puhetta enkä varsinkaan vitsailua seksistä, voi kamalaa et ystäväpari tietää että mekin tehdään sitä.

ap:lla huumorintajua toisin kuin monella muulla täälä näköjään. voi teidän mies-parkoja jos seksi on teille noin vakava asia. mahtaa olla miehellä hauskaa sängys :D

Vierailija
30/37 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta lähinnä tylsät.

Vierailija
31/37 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo kaikkien mielestä ole huippuhauskaa, mutta ei se tarkoita etteikö huumorintajua löytyisi..

Menee vähän samaan sarjaan kuin pissa-kakka-pieru-huumori jotenkin. Ei miellytä mua. Enkä ole tiukkis :)

Vierailija
32/37 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä huumoria voi repiä ihan mistä tahansa, myös seksistä ja viinasta Ei ne katsos sulje pois kultivoituneempaakaan huumoria.

seksillä tai viinalla revittelyä, pidän sellaisia tyyppejä jotenkin simppeleinä, rahvaanomaisina.

Vierailija
33/37 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahvaanomaiset.

Vierailija
34/37 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös torilla myytävistä printti-t-paidoista, niin eiköhän tämäkin iske...

Vierailija
35/37 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juntit. Muka-hauskaa. Ja meillä sentään harrastetaan pissa-kakkahuumoria kyllä... Nauraisin ja kiittäisin ja sanoisin jotain hassunhauskaa ja hautaisin tyyniliinat sitten liinavaatekaapin syövereihin. Mutta jos tiedät, että ystäväsi ilahtuvat, niin mikä ettei. Meitä on moneen junaan, niin kuin ketjusta huomaa, ja itsehän kaverisi parhaiten tunnet.

Vierailija
36/37 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun vastaajan käyttämä simppelimpi "kyllä/ei"-versio saattaisi vähän hymyilyttääkin - ei olisi ihan niin itsestäänselvä juttu.

Vierailija
37/37 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olis vähän noloa selittää lapsillekin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi