Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Laiskottaaaaaa...
02.05.2008 |
Olisi tuhat ja yksi hommaa rästissä, mutta en saa persettäni hilattua tästä koneelta mihinkään. Ei jaksa. Ei huvita. :P
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla olis kanssa ihan hirveästi tekemistä, mutta väsyttää niin paljon etten saa mitään tehtyä. Kurkkukin on kipeä ja ketuttaa.
Alue: Aihe vapaa
Vappu varmaan vielä väsyttää. En jaksaisi yhtään mitään. Tylsää.