Laihdutuslääke Acomplia
Itselläni BMI oli alle 30, mutta vaikeahallintaisen verenpainetaudin ja synnynnäisen selkävian vuoksi yhteistyössä lääkärini kanssa päädyimme kokeilemaan Acomplia-lääkitystä.
Aiemmin olen ollut tyypillinen jojo-laihduttaja; tietoa ravinnosta, liikunnasta ja laihdutuksesta oli mutta juuri nyt tilanteeni vuoksi tarvitsin kilojen karistamista ja oma tatsi ei riittänyt, lukuisista yrityksistä huolimatta.
Olin aika pitkään hakenut tietoa em. lääkityksestä, vain sivuoirelista kauhistutti koska niitä oli paljon. Silti hain pillerit apteekista ja nyt 11 päivää syötyäni paino on tippunut 6.1kg. Ruokavalion olen myös keventänyt liki Painonvartijoiden pisteisiin, liikuntaa en ole harrastanut nyt olkavarsivamman ja selän vuoksi.
Acomplia on sopinut minulle hyvin, mitään sivuoireita ei ole ilmaantunut ja tämän käyttöajan perusteella voin sanoa, että lääkitys on vienyt ruokahalut!! Mitään intohimoa en tunne syömistä kohtaan, nälkä tulee ja hoituu normaalilla ruoan määrällä. Huonojen hiilihydraattien tarve on kokonaan kaikonnut.
Tämän halusin kertoa tänne palstalle, ehkä joku muukin on aprikoinut tuota lääkitystä itselleen. Kaikille se ei tietty sovi ja ehdottomana miinuksena on kova hinta.
Minä jatkan laihduttamista ja sen myötä itseni tervehdyttämistä ja toivotan kaikille kanssasiskoille aurinkoista toukokuuta!