Apua! Mistä saisi merirosvosynttäreille koristeita??
Pojalla (6v) synttärit ens viikonloppuna ja mä olen ihan paniikissa. Lupasin merirosvoteeman eikä mulla olekkaan mitään ideoita.
Auttakaa! Mitä leikkejä, koristeita, ruokia voisi olla?
t. onnetonmami
Kommentit (4)
Merirosvoksihan muuttuu kun iskee raitapaidan päälle, jalkaan mustat trikoot ja silmän päälle silmälapun. Vyötäisille vielä jokin vyö. Äidille rimpsuhame ja valkoinen rimpsupaita ja vyötäisille huivi.
Kakuksi sellainen suklaakakkukirstu, joka on ontto sisältä, ja täytteenä kultakolikoita ja muita karkkeja.
Suolaisiksi voi laittaa rosvovartaita ja vaikka jotain meriteemaa myös. Tai laivoja tms.
Meillä oli 7v-merirosvosynttärit viime vuonna.
Koristeena oli merirosvolautaset ja-mukit, merirosvoilmapalloja. Coctailtikkujen päähän askartelin merirosvolippuja, samoin kutsukortit tein teeman mukaan.
Meillä etsittiin aarretta valokuvasuunnistuksella pihalla ja aarteena oli jokaiselle omat pienet paketit; minivesipyssyt (0,50¿ Tiimarista), merirosvoilmapallo ja merirosvotarroja.
Tarjottavat meillä oli aika perinteisiä.
Voithan laittaa " boolikulhoon" vaikka jäätyneen käden kellumaan. Samoin voi olla sormia (nakkeja, joissa mantelilastu kyntenä). Karkkeja voi päällystää foliolla rahoiksi.
juuri joku aarrearkku-pinjata voisi olla kiva ohjelmanumero!
Tiimarissa, Prismassa ja oiskohan ollut Stokkalla ainakin merirosvojuttuja.
Jonkunlainen aarteenetsintä varmaan olisi hyvää ohjelmaa.