Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet järjestänyt ristiäiset pienet vai isot ja miten rajaat vieraat

Vierailija
01.05.2008 |

Onko intiimimmät vain kummit ja perheet sisaruksineen vai kutsutteko omat tädit sedät ja kummit?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuttuina perheen lisäksi lapsen isovanhemmat, vanhempien sisarukset ja serkut. Näistä löytyneet kummitkin.

Vierailija
2/12 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kolmekymmentä henkeä. Anoppilassa, pitopalvelu hoiti ruokapuolen ja tarjoilun eli itse keskityin seurustelemaan ja nauttimaan. Kivat, rennot bileet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viime tingassa tuli yksi kaveripariskunta. Mummoni oli myös kutsuttu mutta valitettavasti hän ei päässyt silloin paikalle. Vieraita oli 13 + pappi. Kotona pidettiin bileet. Leipomuksissa auttoi molempien vanhemmat. Ihan hyvän kokoinen porukka mun mielestä. Lähipiiriä kaikki.. En jaksaisi mitään tosi isoja juhlia tai sitten ne ainakin pitäisi järjestää muualla kuin kotona ja tilata syömiset valmiina. :)

Vierailija
4/12 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minun ja mieheni vanhemmat, meidän kummankin sisarukset perheineen sekä vauvan kummit. Yhteensä ristiäisissä oli 25 henkilöä. Mulla on iso lapsuudenperhe.

Vierailija
5/12 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oli vain isovanhemmat, kummit ja vanhempien sisarukset lapsineen. Seurakuntakodilla pidettiin, yksi ihminen oli sitten kahvia kaatelemassa.

Vierailija
6/12 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmat kummeista ovat juuri näitä sisaruksia). Lisäksi olen kutsunut oman kummisetäni puolisoineen, kun on muutenkin oma setä ja ainoa sukulainen isäni puolelta.

Vierailija
7/12 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla karsittu vaan olemme kutsuneet meille läheiset paikalle. Ei kylläkään kaikkia tätejä tai setiä vaan esim. omat kummit, jotka ovat olleet kiinnostuneita meistä raskausaikanakin. Samoin omia ystäviä on ollut ristiäisissä.

Kauniit ristiäiset 2x seurakunnan tiloissa. Ihmisiä ollut 20-40.

Vierailija
8/12 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta väkimäärä ei kuitenkaan kasvanut suureksi, koska muuten lähisuku pieni (mulla yksi veli, miehellä ei sisaruksia).

Vierailija
9/12 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä oli vähän vaille 30 yhteensä. Sisarusten perheet, kummiperheet, isovanhemmat ja me. Lisänä pappi ja musiikkivieras. Meidän piireisssä on

tapana pitää lähipiirin juhla+kummit. Sitä sukua riittäs niin että vaikea rajatakaan joten jää vauvan isovanhempiin ja vanhempien sisaruksiin.

Vierailija
10/12 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen veli, (itse olen ainut lapsi) ja sitten kutsuttiin meidän molempien omat kummit, joten meidän kolmen lapsen ristiäisissä on ollut n.25 vierasta

Vierailija
11/12 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähimmät sukulaiset molemmilta puolilta ja mun omat kummit... äkkiä sitä kertyy ihmisiä, kummit on meidän ystäviä joten niistäkin tulee jo aika monta vierasta... en oikein tiedä ketä olis voinu jättää pois. Oma suku on viellä sellasta että aina tullaan oli sitten mitkä kissanristiäiset tahansa. Eikä siinä sinällään mitään vikaa, ihanaa kun tulevat.

Vierailija
12/12 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummit perheineen, mummit ja läheiset. Paikkana seurakunnan tila.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän