Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kondomi voi pettää? Jos sitä on nimittäin käytetty oikein KOKO yhdynnän ajan? t. kätilö

Vierailija
01.05.2008 |

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden kokemukset teilaa aivan tyystin. Aika outo asenne.

Vierailija
2/33 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap:n asenne on ihan tavallinen ihmisten keskuudessa. Kerropa mitä vain, mitä he eivät itse ole kokeneet, niin saat osaksesi epäuskoa.

en ole ap, mutta olen lukenut tätä ketjua minäkin juuri siksi, että kortsu on ollut avioliiton aikana eli yli 10 vuotta ainoa ehkäisykeino eikä ole hajonnut kertaakaan eikä pettänyt. Siksi minäkin olen ihmetellyt, että mitä ne ihmiset oikein tekevät saadakseen sen hajoamaan.

Saahan asiaa kai kysyä. No, uskottava se kuitenkin on, kun niin monella on siitä kokemusta. Varmaan ap:llekin on ollut ongelma se, että asiakkaat puhuvat kortsun hajoamisesta eikä hän voi käsittää, miten niin käy, jos kumia käyttää kuten ohjeissa sanotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitelkaas miten monta kondomia maailmassa on esim tähän hetkeen mennessä tehty, toki siihen määrään mahtuu jokunen valmiiksi risa tai huonosti valettu ;)

Mun mies laittoi kerran kondomia päälle ihan niinkuin sadat kerrat aiemminkin, ja se kapine vaan repesi suikaleiksi :D Naurettiin sitä, mutta onneksi repesi siinä päällelaitto vaiheessa eikä sisällä, vaikka kai sen olis huomannu...Muut siitä pakkauksesta toimi ihan hyvin.

Ja ei, en usko hetkeäkään tuohon että oikein asennetun ja käytetyn kondomin ja peniksen välistä tursuaa siemennestettä laukeamisen ja/tai siittimen ulosvetämisen yhteydessä, ellei tosiaan penis ole suhteettoman lyhyt ja ohut ja siemennestettä todella runsaasti..

Vierailija
4/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevät keskeltä kahtia, ja sitä ei huomaa muutakun vasta, kun vetää peniksen pois.

On siis merkeissä eroa. Tiettyjä merkkejä ei taas saa rikki vaikka kuinka yrittäis

Vierailija
5/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on kaiken kokoisia, mutta kortsuja ei. Joskus mies on isompi kuin tavallisesti tai pienempi ja sitten kortsu voi rullautua pois päältä, jonka huomaa vasta yhdynnän jälkeen.

T:toinen kätilö

Vierailija
6/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ohuen ohuita, normaalisti käytettiin. Sen todella huomasi vasta yhdynnän loputtua. Ihan aviomieheni kanssa olin, en onneksi tullut raskaaksi.

Vierailija
7/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

;-))

Vierailija
8/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kokeillut ainakin kaikki RFSUn kortsut läpi niin tiedät, ettei ne mene rikki sitten millään. Yleinen juttu vaan on, että sanotaan, että ollaan käytetty kortsua, vaikka todennäköisesti ne on siellä yöpöydän laatikossa. Tai sitten on laitettu vasta loppuvaiheessa. Menepä opiskelemaan toinen kätilö. Ok, on mahdollista, että menee rikki, mutta OIKEIN käytettynä se on todella turvallinen. Seksuaaliterveydelle elintärkeää eikä vain siis raskauden ehkäisyssä. Menepä edes siis lukemaan kirjallisuutta ja käytännön kokemuksiin!

Vierailija
9/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jeesustelija ap olet. Ja putkiaivoinen.

Vierailija
10/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sitä ja tätä...Äh...

On niin paljon ihmisiä, jotka ei osaa käyttää kondomia oikein!

Vierailija
11/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla aina käytetään, mutta joskus kun harrastetaan oikein rajua seksiä niin pakkaa menemään riekaleiksi.

Vierailija
12/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempana kondomi rullautui pois päältä ja kerran repesi oikein kunnolla. Aivan oikein oli molemmilla kerroilla laitettu. Silloin kun rullautui pois päältä, oli silloinen poikaystäväni varmaan vielä keskenkasvuinen (18v) ja erektio lopahti ennen kuin kerkesi vetää peniksen pois emättimestä. Silloin kun meni rikki, niin kortsu oli ollut yöpöydän laatikossa iät ja ajat, mutta päiväystä toki vielä oli jäljellä. Kyllä, käytännönkokemusta minulla siis on.

Toivottavasti et työskentele perhesuunnittelupuolella, sillä siihen sinulla on tosi huonot lähtökohdat. Jos kolmen lapsen äiti tulee sinun luoksesi kertomaan, että kondomi petti ja haluaa jälkiehkäisytabletit, nauratko hänelle, että taisi jäädä kortsut pöydälle?

Vierailija
13/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kannattaisi miettiä alanvaihdosta, jos suhtaudut asioihin noin t. terveydenhoitaja

Vierailija
14/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun on kyseessä ihmiset, niin mikä vain on mahdollista. t. ope

Vierailija
15/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotko synnytyssalissakin kirjoista kaiken? Jos kirjassa sanotaan, että uudelleensynnyttäjä synnyttää keskimäärin kuudessa tunnissa, niin et usko äitiä vaikka häntä ponnistuttaa puolen tunnin supistelujen jälkeen, koska se ei kirjallisuuden mukaan ole mahdollista! Aika uskomaton tyyppi olet? Olet varmaan vastavalmistunut?

Vierailija
16/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä on sitä ja tätä...Äh...

On niin paljon ihmisiä, jotka ei osaa käyttää kondomia oikein!

Vierailija
17/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääköön kommenttinne omaan arvoonsa. Se on moro!

Vierailija
18/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta omista kokemuksista ei ole ainakaan haittaa. Esimerkiksi omien synnytysten myötä olen vasta kunnolla " päässyt sisälle" synnyttämiseen. Se on tuonut aivan uutta perspektiiviä koko touhuun.

Ja kotiäitininä olen kyllä ollut, mutta tällä hetkellä työskentelen synnytyssalissa.

T: se toinen kätilö

Vierailija
19/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro vaan!

Vierailija
20/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aikoihin eletty kun kirjallisuuteen ja tilastoihin vain tuijotetaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi