Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheellisen omituinen vappupäivä: Olen yksin!

Vierailija
01.05.2008 |

Ohhoh, olipas aamulla yllätys kohdallaan. Meidän piti lähteä huomenna koko perheellä anoppilaan viikonlopuksi, mutta aamulla mies sanoikin yllättäen, että hänen veljensä menee sinne tänään ja hän voisi lähteä lasten kanssa kyydissä!

Niinpä pakkasi reippaana kassit, otti 3v ja 1v ikäiset pojat kainaloon ja pussasi mua poskelle ja sanoi, että nautihan kulta täysin rennosta ja vapaasta päivästä ja tule sitten huomenna perässä!

Mikäs tässä sitten, vitsit että onkin aikaa siitä, että on ollut ihan yksin omassa talossa ja tehnyt ihan omia juttuja.

:D!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon yksin. Isommat lapset meni mummolaan vapuksi, tulee vasta lauantaina. Ja nuoremmat on kavereidensa kanssa pihalla jossain. Koetin houkutella niitä mun kanssa ulos, mut ei. Kavereiden seura on kivempaa kuin äidin. Plääh.

Koetan nauttia omasta ajasta.

Vierailija
2/5 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaan joskus mies älyäis munkin kaipaavan omaa aikaa edes hetken... ja ottais ipanat ja lähtis...

No, mitä oot tehnyt ja mitä suunnitelmissa? Ja hei, ethän VAAN siivoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli kolmevuotiaskin. Tokaisi mulle lähtiessään ensin, että heippa äiti, pidä hauskaa. Ja sitten kun istui jo autossa, huusi vielä, että älä sitten unohda nukkua :o)!

No, en unohda tosiaankaan!

Mutta en ole siivonnut! Olen käynyt ratsastamassa ihan ajan kanssa, rauhassa ja pitkästi, sitten poikkesin kaverilla päiväkahvilla, kävin hakemassa makuunista itselleni elokuvan ja karkkia ja sitten tein herkkuruokaa ja söin rauhassa. Nyt surffaan hetken ja sit ajattelin lueskella riippumatossa... ja illalla katselen sit leffan ja menen nukkumaan.

ap

Vierailija
4/5 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisipa ihanaa, että olisi joku sellainen paikka, mihin mies voisi lasten kanssa mennä, että saisin joskus olla yksin.

Vierailija
5/5 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAHH!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme