Onpas HEL***TIN TYLSÄ VAPPU!!! Muilla? (ov)
Mies töissä, ystävät asuvat kotikaupungissani 500 km päässä, kuten vanhemmat, sisarukset ja sukulaiset. Täällä istun netissä kerrostalossa, kun ei ole edes omaa pihaa minne mennä istuskelemaan. Eipä ole näin tylsää vappua ollut aikoihin, ihan peestä.......
Kommentit (11)
mekin asutaan satojen kilometrien päässä sukulaisista, mutta ei heidän avullaan vappu paljon hauskemmaksi tulisi.
lapsien kanssa, mies töissä. Sisko lähti kotiinsa, pyysin kävelemään katselemaan ihmisiä, mutta ei halunnut lähteä meidän kanssa, joten olen kotona yksin lasten kanssa. Mies onneksi pääsee ajoissa töistä tänään. Kavereita/ystäviä ei ole, kaikki on jäänyt lapsuuden kaupunkiin ja uusia ei ole löytynyt.
Ikävää. Mä välillä ihmettelenkin olenko niin outo ja vastenmielinen ihminen kun en kavereita löydä...
Nykyisessä asuinkaupungissani olen saanut muutaman ystävän töistä, mutta kun täällä on nämä välimatka kauheen pitkät (pk-seudulla), niin toinen asuu tuolla 60 km päässä ja toinen " vain" 18 km:n päässä, mutta julkisilla sinne menee ainakin 1½ h/suunta. Ja heilläkin on omat perheet, joiden kanssa Vappuna ollaan. Itsellä ei lapsia. Ystäviä kotikaupungissa on ihan tarpeeksi, mutta ovat nyt tosiaan aika kaukana.
ap
Yks joka on kanssa kuolemassa tylsyyteen...
ja pk-seudulla ollaan.
Sai juuri eilen tietää olevani raskaana:)!! Tsemppiä ap:lle tylsyyteen:)
Normaalit arkirutiinit vie voiton siitäkin. Lapsilla toki ilmapallonsa ja hyvät syömiset mutta itseä ei oikein nappaa.
oottelin vapaita kun kuuta nousevaa ja nyt on sitten ihan tyhjä olo. Kävin lapsen kanssa sentään pyörälenkillä aamulla, mutta nyt ei mikään inspiroi.
Huomenna onneksi on koulua ettei tartte kotona kuolla tylsyyteen.
Piha olisi, mutta ei tämä hurjalta juhlalta tunnu. Otinkin sen asenteen, ettei nyt ole vappu ensinkään. Vietämme sitten juhlavappua myöhemmin, kun mies vapaalla ja lapset terveempiä.