♥ ♥ Kesäheinien toukokuu ♥ ♥
Pitkästä aikaa!! Me ollaan oltu nettipimennossa, mutta nyt pääsin taas koneen ääreen!!
Kaikki sujuu oikeastaan ihan samalleen kuin ennenkin. Ria nukkuu edelleen 19-9 heräämättä, on iloinen ja reipas, ensimmäinen sana oli isosiskon etunimi, nousee ilman tukea seisomaan ja kävelee tuen kanssa. Hampaita on suussa 7 ja uutta pukkaa jälleen.
Ollaan oltu flunssassa nyt pariin otteeseen koko perhe, mutta nekin ovat menneet aika pian ohi.
Ria on saanut ensikosketuksensa nurmikkoon (etelä-savossa kun oli jo hetken aikaa täysi kesä) ja ei oikein tykännyt! Mutta keinusta Ria tykkää kuin hullu puurosta!!!!!!! Tehtiin äidin kanssa pihahommia yhtenä päivänä 2,5h ja Ria istui koko ajan keinussa ja nauroi.
Ruokaa syödään hyvällä halulla, ja pianhan sitä siirrytäänkin jo ihan tavan kotiruokaan! Ihana, kun loppuu se pilttien kantaminen!!
Vähän epäilen, että Rialla voisi olla vehnä-allergiaa, nimittäin tyttö on syönyt vaaleaa leipää, kaurakeksiä ja neljän viljan velliä, ja joka kerta posket lehahtivat ihan veren punaisiksi. Pitänee mainita neuvolassa kuun lopussa...
Mutta lähden nyt aamukahveelle! Olen Torniossa siskon luona, ja mies kotona tyttöjen kanssa.
heather
Kommentit (47)
Lyhyesti vaan ja lähinnä omaa napaa, pitäisi vielä ehtiä tukkapesulle ennen kuin mies menee nukkumaan ja minä saan ah niin ihanan Onnin nukuttamisprojektin taas käsiini. Kiitoksia Fiikus vinkistä, täytyy varmaan tosiaan jossain vaiheessa alkaa antaa syödä itse, joskin tällä hetkellä tuntuu, että tän husilaattorin kanssa se olisi sulaa hulluutta :D. Onnilla kun on edelleen kiihkeä feng shui -kausi meneillään, eli kaikki pitää sirotella lattialle mihin vain pienet lonkerot saa ujutettua kiinni. Siinä menevät siis lautaset ja kaikki lattialle. Onni on tosin nyt vähentänyt sitä räkimistä - jes! - vaikka edelleen saakin usein leluilla ja muilla houkuttimilla pelata, jotta ruokaa menee myös muualle kuin hiuksiin.
Miimille ja Senniinalle vielä parannusta öihin, sitten pois!
kun oltiin jo kakkossivulla, eihän tänne kukaan kohta enää löydä.. (ja ne jotka löytävät, eivät pääse kirjautumaan sisälle!)
Nyt iltapuuhien pariin ja sitten nukkumaan!
Jes, näin töistä käsin tämä koneella käyminen sujuukin nyt sitten paremmin :)!
Miimi kyseli, miten tytöt ovat viihtyneet tarhassa. Oikein hyvin ovat viihtyneet! Tädit vain valittavat siitä, etteivät tytöt suostu nukkumaan... Tiedän, että tarhatätejä ärsyttää, jos lapset eivät nuku, mutta minkäs minä sille voin! Kotona kun ovat kuitenkin aina nukkuneet 2-4h päikkäreitä, mutta vissiin tuo uusi tilanne ja uudet tavat vievät aikansa totutella :(...
Muuten on siellä kaikki mennyt oikein hyvin maanantaista alkaen! Mielellään jäävät, eikä minkäänlaista itkua ole ollut yhtenäkään aamuna. Erityisesti esikoinen tykkää tarhasta kuin hullu puurosta.
Ria on oppinut sanomaan o-ou!! Huvittavaa, kun välillä kuuluu pieni ääni, joka sanoo o-ou. Esikoisen kanssa aina naureskellaankin sille. Sehän se Riallekin sen opetti!
Heh.. kun mun pomo soitti mulle työvuoroista viime viikolla, niin esikoinen kysyi, että kuka se oli? Vastasin, että se oli äidin pomo. Esikoinen vähän aikaa mietti ja sanoi, että isi on äidin pomo!!!!!! Aloin nauraa ihan kamalasti ja totesin, että no ei kyllä ihan varmasti ole, vaan äiti on isin pomo :D!!!
Nyt onkin vain tämmöinen parin viikon työrupeama, ja sitten taas pari viikkoa lomaa. Ihan tyhmää vaan se, että mitään tukia en tietenkään saa mistään, vaan tuolla pienellä palkalla pitää kitkuuttaa..... Tytöt ovat kuitenkin kotona aina ne mun lomaviikot...
Nyt pitäisi vähän taas kirjoitella juttuja!
Aurinkoista päivää kaikille!!
heather - isin pomo!
yhteisöön ehätin jo päivällä mutta sitten tuli muuta niin tänne jäi kirjoittelematta. Kiva oli kuulla taas Heatheristakin, hienoa että työkoneella tänne pääset! Juu ja lapsille vaan pomot oikein päin! :D
Onni otti tänään nyt tässä illalla kahteen eri kertaan kolme askelta peräkkäin ilman tukea! Hassua, että ei sitten koskaan ruvennut kunnolla seisoskelemaan (enimmillään joitakin sekunteja) vaan suoraan aikoo näköjään kävelemään.
Mihinkäs Nikki muuten on kadonnut?
Kiva, että joku kaipaa =)
Mäkin kaipaan teitä, mutta en yksinkertaisesti pääse tänne koneelle tällä hetkellä tuon pikku-ukon valvomisten kanssa... En siis ole karannut/kadonnut minnekään, hih!
Sitten on vielä ollut tuon isoveikan kaikenlaisia kevätjuhlia ja päättäjäisiä - sen siitä saa sitten, kun haalii harrastuksia. Futis jatkuu vielä juhannukseen ja tahti kiihtyy siinäkin - nyt mennään harkoihin kahdesti viikossa ja sihen päälle vielä matsit eli eipä huomaa muiden harrastusten päättymistä, kun lähes joka illalle on edelleen ohjelmaa...
Meillä siis elämä jatkuu tutta kaavaa. Namunen on vaan paljon enemmän valveilla kuin aiemmin. Ajattelin, kun se mun kahvikamu lähti jo töihin huhtikuussa, että nyt on mullakin sitä omaa aikaa (ja teidän kanssa yhteistä) enemmän vaan vaavipa lopetti kunnon päikkärit siihen samaan syssyyn ja siksi mua ei täällä näy, ei kuulu enää kovin usein. Juttuja olen yrittänyt käydä lueskelemaas, etten vallan kelkasta putoa, mutta tuo yhteisö on kyllä aivan mahdoton tällaiseen satunnaiseen kirjoitteluun... siitä puheenollen käynpä samantien selaamassa jutut sieltäkin - kohta meillä kuitenkin taas herätään :)
Iloista viikonloppua ja kauniita kevätjuhlia, jos niitä on?!
t. nikki ja namu (kohta 11 kk, apua mun vauvaa, snif)
Kokeillaan, jos mäkin saan viestini läpi. Tunnarithan ovat toimineet koko ajan, mutta välillä viestit jää matkalle.
Eipä meillä sen kummempaa uutta. Tuo Rian O-ou on kovassa käytössä meilläkin ja ilme, jolla se sanotaan on yliveto. Naama pitkänä ja huuli kirjaimellisesti pyöreenä, heh!
Toivottavasti nikki käyt siellä yhteisössäkin välillä. Ymmärrän, että olo tuntuu ulkopuoliselta, mutta meistä muista kuulut kyllä joukkoon. Suurin osa porukasta sielläkin kirjoittelee satunnaisesti. Meitä on siellä muutama päivittäinen palstaterroristi, kuten täälläkin aktiiviaikoina..
Tässä ei taida olla sitä hakutoimintoa enää ollenkaan. Harmi. En jaksa kelailla sivuja kovin kauas. Olis ollut niin mukava lueskella vuoden takasia tuntemuksia..Aika isomahasia oltiin sillon, hih.
Heipparallaa!
Missäs kaikki oikein ovat, kun täällä näin hiljaista on?!
Senniina! Mulla myös on jäänyt muutaman kerran juttu ilmestymättä, eikä sitä kyllä sitten jaksa kirjoittaa kaikkea uudelleen... Kurja juttu! :( Toivottavasti nämä sivut saadaan pian kuntoon, niin eiköhän sitten pitäisi kaikkien tekstien ilmestyä.
Kuinkas Tassut ja Onni jakselevat? Teille onkin kiva matka tulossa! :) Me juuri parhaillaan suunnitellaan viikonloppuretkeä Korkeasaareen ja olen siitäkin jo ihan innoissani! :D
Mitenkäs heatherilla on sujunut töissä? Ovatko tyttäret viihtyneet hoitopaikassa hyvin? Minäkin kyllä kadehdin tyttöjesi unenlahjoja, no eiköhän meilläkin viimeistään murrosiässä sitten nukuta ;)
Niin ja Nikki, oletko ylläpidolta pyytänyt vanhojen tunnusten avaamista? Sieltä voisi löytyä apu, jollet siis vielä ole uuteen tunnukseen tottunut! Itsekään en vielä tuonne yhteisöön ole sopeutunut, siellä on niin paljon uutta luettavaa koko ajan, etten millään pysy kärryillä, ja nimetkin kun ovat vielä vähän hukassa...
Meille kummempaa kuulu, yöt ovat sitä samaa itkua ja heräilyä, päivät kovaa touhotusta. Viime yönä Lenni taisi jälleen nähdä pahaa unta ja itki tunnin ihan hysteerisesti ja sen jälkeen vielä toisen tunnin vähän rauhallisemmin. Miesparalla jäivät yöunet 3 tunnin mittaiseksi, itse sain vielä Lennin kanssa toiset 3 tuntia nukkua aamulla... Saa nähdä kuinka väsy mies töistä tänään tulee kotiin!
M