Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**TYYLIKÄS TOUKOKUU**

01.05.2008 |

Kokeilen, toimiiko tää!!! :p

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on jäänytkin kaikki unohduksiin? En oikeen saa mitään aikaan, jotenkin on taas ollut niin väsy ja nuo lapset vieneet viimesetkin mehut :(

Täällä sivuilla näyttää oudolta, vähän aikaa piti katsoa että mites tänne kirjaudutaan ees, ja tää viestiin vastaamisjuttukin..saa nähdä, minne tää vastaus tulee :)

No, meillä voidaan suht hyvin, mulla vaan on tosiaan tätä väsyä, en tiedä mistä johtuu ja toinen tissi on kipeä, liekkö tulehdus iskemässä vai mikä kumma.

Minttis on alkanut syömään sen verran jo kiinteitä, ettei niin paljoa tule imetettyä. Ruuan päälle kuitenkin, mutta vissiin ottaa sen verta vähemmän huikkaa, että ei pääse tissi tyhjenemään niin hyvin.

Mies tekee ainakin nyt kesän ajan päivävuoroa, entisen 3-vuoron sijaan. Tässä tuli jo ongelma tuonkin kans, kun piti neuvola-aikaa varata. Se kun ei käynytkään kun ainut sopiva aika olis nyt joskus puol 4-4 maissa. Mutta, saatiin sekin sovittua sit, pitää vaan tästä eteenpäin kattoa jos mies voisi joinakin päivinä lähteä vähän aiemmin tai minun sit hommata jostain kyyti- itelläni kun ei korttia eikä autoa ole.

Täällä tais olla kysymys seuraavasta kierroksestakin, elllen ihan väärin muistele jotain toista pinoa..Meille ei tod.näk. ole tulossa enää yhtään pientä, pitää yrittää nauttia tästä vauvantuksusta kun sitä vielä on :)

Johan tuo anoppikin kyseli että millon on seuraava tulossa, kaipa ne odottaa että me se poikakin "pyöräytetään"..vaikka oon kyllä ihan tosi onnellinen näistä kahdesta terveestä tytöstkin, miksi en olisi?

Esikko vaan repii hermoja nykysin ihan toden teolla..harva se päivä ollaan napit vastakkain, useammankin kerran. Tulee todella huono äiti - fiilis, kun pitää vääntää tuon kans, en osaa ees lapsianikaan kasvattaa :(

Läskitkään ei vähene yhtään, kun en jaksa liikkua ja lankean houkutuksiin vaan. Ei pitäis mennä kauppaan ollenkaan.

Joo, nyt alkaa tulee pelkkää valitusta..parempi poistua.

Vierailija
22/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tullu taas äiti:) meidän pieni koira nukkuu tossa kopassa niin sulosena ja kauniina:)) IHANA!!! Ja torstaina tulee kaksi kissinpentua :x mä oon ihan jalat irti maasta....

Milenna, äläpäs vaivu synkkyyteen, kesä tulee ja aurinko lämmittää :) uhmaikäiset on sellasia, aina on joku "vaihe" menossa. Tekisi kuitenkin mieli sanoa, ja sanon että ootappas esimurkkuja/murkkuja ja niiden huolia... ja tappeluita! siinä todella katsotaan kuka on kuka :) Tyttölapsilla on ainakin TOSI kovaa verrattuna siihen mitä meillä oli kun oltiin saman ikäisiä...nyt jo mietitään vaatteita, kroppaa, tukkaa, muotia, julkkiksia...huoh. Mulla alkaa olla jo isot lapset:) Siis noi kaksi ensimmäistä! Ja esikoinen ottelee mun kanssa harvase päivä :D illalla kuitenkin ollaan äitin pientä tyttöä ja pusitaan ja halitaan ja höpötetään pikkutyttöjen juttuja, on se kovaa.... kasvaminen meinaa.

Meillä hyvää taas, muuttoa kovasti odotellaan ja sisustusta suunnitellaan :) Näitä eläinlapsia ihastellaan ja Pepin kasvamista ihmetellään. Mulla ei riitä lähellekkään tunnit/vrk, jumppia menee MONTA viikossa, ihmiset haluu kesäkuntoon ;) sitten on tämä perhe, elukat, kodinhoito.... parisuhde on vähän tällänen "firma kollegatiivinen" yhdessä hoidetaan asiat, mies painaa pitkää päivää ja illalla sanotaan hyvää yötä ja käännetään kylkeä :8} no, tämä oli tiedossa...

Sellasta, tulkaahan kertomaan kuulumisia, NIPPARA?? mitä kuuluu?

priscu, tyttöjä 4, eläimiä liuta, ja yksi mies :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin vähänaika sitten neuvolasta! 5kk, lääkärineuvola, vaikka meillä neiti on jo 5.5kk!!

Pikkuinen on!

Pituus 63.5cm

Paino 6800kg

Rokote tuli, korvat tarkistettiin, ja silmän karsastusta nyt sit vähän seuraillaan. Ilmeisesti tulee aika Poriin silmäpolille jossakin vaiheessa! Ei ole paha karsastus, hiukan tuo vasen kattelee enemmän sisälle päin.

Siellä neuvolassa oli odotustilassa kolme muutakin 5 kuista, ne sillai nätisti "istuskeli" äitiensä syleissä, ja söi leluja! Meidän pomppi menemään sylissä!! Tällä neidolla on niiiiin kauhee meno päällänsä, että en ymmärrä, että kehen se oikeen on tullut :| !! Todella jäntevä ja menevä on meidän likka, ja erittäin reipas ja sopeutuva!!

Eilenkin kun tein ehtoosapuskaa köökissä, ni laitoin likan keittiön lattialle ison peiton päälle, ja vähän ajan päästä ei likkaa näkyny missään! Oli kieritelly ittensä pöydän alle, ja närskytti ikenillänsä pöydänjalkaa!! Hitsi, musta tuntuu, et Justiinasta tulee ikiliikkuja ja hortonomi!

Oltiin eilen nääs myös ostamassa kesäkukkia, ja neiti oli mulla masurepussa kasvot luonnollisesti menosuuntaan, ja siinä se oli kädet ojossa, josko sais jostain rehusta vähän kiinni... ja saihan se, kaks markettaa lens kaaressa lattialle, ja pari kukkaa sai käteensä siitä, ja niitä oli sit kiva maistella :p !! Huh! Aivan on toisenlainen, kun esikoinen! Tämä neiti puhua päpättääkin kokoajan!!

Nukahtaminen oli tässä korvatulehduksen aikaan huonoa, mut eilen meni taas mallikkaasti! Simahti yhdeksältä, ja söi ekan kerran 5.00 ja sit vielä koisotettiin yhdeksään!!

Kovasti tehdään pihahommia! Alkaa näyttää jo omalta! Kohta aletaan rakentaa kuistia, ja sit maalataan talo, ja tehdään mein saunakamari kuntoon!! Isukilla alkaa kesäloma juhannuksena! Ollaan menossa muumimaailmaan, ja piknik-risteilylle! Ei aiota tehdään mitään ihmeellistä!! Naatitaan vaan olosta ja pikkulikan kasvusta!

Nyt syödään 4 kiinteetä ateriaa, ja tissiä! Eli puurot, kasvis/juures-liha-ateria, ja hedelmä/marja/jugurtti!!

Priskun perhe se vaan kasvaa! Miten hitossa juu sulla riittää tunnit :p !! Saako kysyä, et miten paljon sulla noita eläimiä jo on?? Miten te mahdutte jne... Miten sun eläimet suhtautuu vauvaan?

Milenna se on edelleen väsyksissä!! Onpas kurjaa! Ootko siis fyysisesti vai psyykkisesti väsynyt?? Sun pitää saada ainakin nukkua, saatko??

Ja hommata jostain oikeesti apua!! Auttaako sun vanhemmat, tai appivanhemmat?? Oletko oikeasti puhunut tosta neuvolassa?

Älä välitä niistä läskeistä, ei ne mullakaan mihinkään ole kuivuneet

:( Kyl ne sit joskus...

Oliko sulla rintatulehdus?? Vai menikö ohi!! Mulla tissit "toimii" tilanteen mukaan aikaa hyvin!! On tottuneet vähempään jo!! Ei ole paljon tarvinnut "puristella" hukkaan enää!! Lämpö ja lepo ja kunnon tyhjennys tohonkin auttaa! Ja tietty antibiootti, jos oikeen kuume nousee!

Mut nyt meen!

nonuli ja tytöt

Vierailija
24/34 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nonuli, noo... miten sen nyt sanoin;) tunnit just ja just riittää, mutta vapaa-ajan ongelmia ei ole! Toisaalta käyn mä parin viikon välein radallakin, että on sitä vapaa-aikaa kuitenkin! ja treenaaminen (mitä teen joka ilta) on mun vapaa-aikaa, eli taitaa ne tunnit riittää:D Lapset ja eläimet kuuluu yhteen, näin mä ajattelen. Lapset on aina suhtautunu eläimiin kunnioittavasti ja kohtelee niitä kauniisti, eläimet samoin lapsiin! Mikään ei ole ihanamman näköstä kun pieni lapsi ja pieni koira nukkuu sylikkäin:) Me mahdutaan huonosti, siksi muutetaan helvetin isoon kämppään, koska kaiken lisäksi alan kasvattaa kissoja, joten tarvin yhden huoneen ihan siihen hommaan!!! Tällä hetkellä meillä on yksi koira ja yksi kissa, perjantaina kolme kissaa, ja TOIVOTTAVASTI vuoden päästä talo tuhisee pikkumiisuista;)) mitäs muuta... niin, mä oon aina pelehtinyt eläinten kanssa, en voisi kuvitella elämää ilman eläimiä, kuten joskus sanoin, että jos mies ei sietäs tms. menisi ukko vaihtoon! Ja tämä on tosi. En mä kuitenkaan koe, että mulla niitä liikaa olis missään vaiheessa ollu, sen verran otan että jaksan hoitaa ja rahat riittää, koska eläimen pito ei ole ilmasta! Rokotukset, madotukset, kastroinnit, laadukkaasti ruokaileminen, hoito... kaikki maksaa! Ja niille pitää olla aikaa. Iltasin onkin mun ja eläinten aikaa... mä makaan soffalla ja kissa tulee rinnan päälle, ja koira mahan päälle:) odotan oikein kunhan Epeli (koira) kasvaa, ja pääsee metsään viuhtoo vapaana, mä oikeesti nautin siitä sikana kun katsoo miten onnellinen onkaan eläin vapaudessa... jaha nyt tais lähtee paasaamiseksi. Summa summarum, kaikki on paremmin kuin hyvin:)

Me käytiin eilen katsomassa meidän tulevaa kotia!!! Voi tsiisus miten ihana!!!! olisin halunnu jäädä teltalla sinne pihalle komentaa miehiä rakentaa nopeemmin. Mä saan oman "työhuoneen" siis kissakammarin!!JEE!!!!!!!!! Se on niin nätti kämppä että mä hajoon liitoksistani, ihana iso keittiö, iso ruokasali, ISO olkkari jossa takka, makkarit aivan ihanat, kylppäri melkeen uimahallin suihkutilojen kokonen!! no ei nyt ihan....ja materiaaleiksi valittiin tosi paljon tummaa puuta, puolipaneelia ja laminaattilattiat, pipsin huone maalataan hennon limen vihreäksi, jossa rosan värisiä kukkia siellä täällä, muut makkarit laventeli... Siis mun unelmien koti, oikeesti!!!! Odotan NIIN paljon ensi joulua, kun saa laittaa uudessa kodissa kystä kyllä. Kutsun koko suvun meille jouluksi, niin ihanan paljon on tilaa... mä oon siks niin innoissani kun itse olen ihan vuokralähiön kasvatteja, ei ollut koskaan tilaa, aina jaettiin systerin kanssa huone jne... nyt saa OMAN ihanan unelmakodin:)) Olen tosi tosi tosi onnellinen!

Meillä on pipsin kanssa neuvola perjantaina, veikkaisin että paino lähentelee 8 kiloa, tuhti on tyttö! Ja laiska, meillä ei hevin ite käännytä, ei millään, mieluummin pyydetään apua :) osaa kyllä, molemmilta puolilta, mutta ei viitsi. Eteenpäin tekee mieli mennä, mutta ei siitäkään mitään tule! pylly huitelee korkeella ilmassa :D

Nonulille mun piti sanoa vielä että toi on niin ihana toi sun tyyli kirjottaa:) tuun aina hyvälle mielelle:)) sä oot sellanen "ehtosa emäntä"!

Meillä kesä menee kanssa korkeasaari, linnanmäki, särkänniemi tyyliin... ei sen kummempaa.

Niin, milenna onko väsymys ihan sitä nukkumattomuutta, vai henkistä? muista että häpeä on se että ei hae/pyydä apua! Ei se että hakee. Voimia!

SANDEEEEEEEEEEEEE??? NIPPARAAAAAAAAAAA??? RIMPEEEEEEEEEEEEEE??

mä meen.

priscilla

Vierailija
25/34 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten muiden juttuja oo kommentoinut ees :|

Vierailija
26/34 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsy ; Veikkaan että miulla on taas hemppa päin sitä ihteensä, siihen kun on taipumusta. Raskaana ollessa, rautakuurilla, 130 oli jo hyvä tulos..normaalisti se huitelee jossain 100 paikkeilla.

Toisekseen tää sairaus saattaa kai aiheuttaa väsyä.

Yks asia kans voi olla se, etten ikinä saa nukuttua tarpeeks..kaipa se on kroonista, univaje..Yöllä jos(kun) joutuu heräilee, niin hirmu pitkään menee ennenkuin saan taas unenpäästä kiinni..sama juttu illalla kun rupeen nukkumaan.

Pitäs vissiin ottaa joku vitamiinikuuri+rautaa..on miul niitä tabletteja, mut en ikinä mista ottaa..oma vika siis.

Ei oikeen oo auttajia, jotka vois lapsia hoitaa..Miun äiti asuu suht kaukana ja on ite sanonut että ei osaa/jaksa hoitaa enää näin pieniä..hälläkin on sairautta.

Anoppi taas elää kesken jäänyttä teini-ikää/nuoruutta, on uus miesystävä ja baareissa juoksee ja puhelimessa istuu jatkuvaan.

Miehen siskon piti kattoa esikkoa sunnuntaina tunti et käydään miehen ja vauvan kans kirppiksellä rauhassa (ei oikeen oo onnistunu esikko mukana, kun ei pysy hetkeekään paikallaan)..Mies ilmotti siskolleen joskus 11 maissa, antoi tunnin valmistautumisaikaa..Noh, kun mentiin tyttöö viemään nii siskonsa oli nukkumassa vielä! Voi jessus otti kupoliin..

Että semmosta..tänä aamuna herättiin jo ennen 6, saas nähdä mihin aikaan alkaa kiukku..esikko kun ei malta päikkäreille mennä ja yliväsymys sit ilmenee kiukkuamisena/riehumisena. Jee..Miehellä ois vielä meno töiden jälkeen ja illaks pitäis viel miehen veljen synttäreille mennä.

Vierailija
27/34 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tämä palsta ole sitä varten, et täällä tarttis toisten asioita alkaa kommentoimaan...

Tiedätkös, että neuvolan kautta saa apua! Siis ihan hoitoapua, kun äiti on kuitti, ja isovanhemmista ei ole apua. Sulla on vielä toi reumakin...

Nyt otat puhelimen kauniiseen käteesi, ja kerrot asiasi neuvolantädille!! Tai viimeistään sitten, kun menet Mintun kanssa neuvolaan! Kuulostat kyllä todella poikkiolevalta! Se ihan huokuu sun kirjotuksista! Ja nykyään kirjotteletkin niin harvoin, että et ole kyllä omaitsesi!

Ja sitten menet otattamaan sen hempan, ja alat sen rautakuurin ja haet vitamiineja!! Sä ajat ittes ihan puhki! Sun pitää hoitaa myös itseäs!

Prisku, oot kyllä mahoton mamma! Mä kans rakastaisin kissoja, jos voisin... Mulla on nää allergiat ihan tolkuttomia, joten voin vaan haaveilla! Mä olen aina halunnu sellasen karvattoman kissan, eiks se ragdoll ole just sellanen?! Miu!

Ihania värejä aiotte käyttää tein talossa! Pipsin huoneenkin pystyin ihan silmissäni näkemään!! Hienoa!

Meillä tuli tyttö kipeeksi tosta hiton rokotteesta! Siis lämpöä 37.8 ja nenä röhisi! Noh, ihan suht hyväntuulinen silti! Tissi maistu nyt kyllä paremminkin, ja hyvä niin, nestettähän tuo nyt paljon tarvii!! Viimeyökin meni taas mallikkaasti! Joski aamulla nukkui levottomasti, mut ihmekkös tuo, kun kipeeksi oli tullut!! Nyt on nukkunut toista tuntia autotallissa!!

Huutelen kans muita lyylejä jutulle!!!!!

nonuli ja likat

Vierailija
28/34 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonuli rakas, ragdolleilla on pitkä karva, ja sitä on paaaljon:)) sä ot ihana! Pikasta paranemista Justiinalle, kuolanen pusu Pepiltä, jos se helpottas!

Milenna, nyt uskot mua kun sanon että vedä obsidan kuuri. Sitten vedät c-vitamiinia ihan hedelmien ja kasvisten muodossa niin paljon että napa raikuu! Ja yhtä tärkeää, ellei tärkeämpää onkin sitten se avun pyytäminen. Meillä on sikäli sama vika, että peppiä ei saada koskaan ikinä millonkaan kenellekkään hoitoon... paitsi sit kun uskaltaa ottaa vieraan jolle maksaa siitä, joten tiedän miltä sekin tuntuu... me ajateltiin se niin ennen lapsen tekoa kun tiedettiin tilanne, että hoidetaan sitten itse :) ja sitten kun alkaa tuntua siltä että tarvii päästä kahelleen, ni palkataan joku ihana tyttö/nainen joka on luotettava ja jota voisi käyttää sitten aina... vielä ei ole ollu tarvetta, muuton aikana tarve varmaan tulee... sulla on oikeus saada väestöliitosta hoitaja, joko lasten tai kodinhoitoon, avaat vaan suusi neuvolassa, niin kaikki lähtee eteenpäin... mä lähetän sulle ison halin, paljon voimaa ja rohkeutta pyytää apua. Voin tarjota kyllä itseni ihan konkreettisesti avuksikin...

Vierailija
29/34 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitanpas taas minäkin josko saisin tekstin tällä kertaa jo näkyville. Eilen kirjoittelin pitkät pätkät ja kun painoin "lähetä viesti"- nappia niin kaik män!! Arvatkaa vaan jaksoinko enää uudemmasti sitä romania kirjoittaa!!

Priscun kämppä kuulostaa aivain ihanalta! Värimaailma ei ehkä just mua mut muuten mä kulaan täällä rinnuksilleni!! *pyyhkii enimmät ettei vallan näppis huku*

Ei tuollaisia oikeat ihmiset omista! Ne on vaan niitä televisiosta ja lehdistä löytyviä juttuja? ;)

Kasvattajaksi meinaat ruveta myös,hienoa! Ragdolleja?

Nonulin typylle naureskelin eilen täällä isseksein kun mietin tuollaisen pikku tättähäärän keittiön pöydänjalkaan ikeniään terottamaan! Meillä on muuten aikast lailla samaa kokoa nuo tyttöset, Rölde oli maanantaina (3kk1pv) 7040g ja 63cm... Näin ne on alusta asti omanlaisiaan joka asiassa!

Teillä kuulostaa arki jotenkin kovin harmooniselta ja tekstien peruteella ainakin tuntuu että nautit elämästäsi!

Milennasta olen minäkin huolissani! Vaikka en millään tasolla ole ammattilainen niin kehoittaisin minäkin puhumaan väsymyksestä neuvolassa! Mitenkäs se sinun miehesi? Onko hänestä apua teidän arjessa nykyään?

Rölde saavutti siis 3kk sunnutaina ja kasvu on ollut huimaa. Edelleen täysimetyksellä mennään eikä kiinteisiin ole mitään tarvetta/kiirettä vielä siirtyä. Pari viikkoa on nyt mennyt aikamoista pintaliitoa kun hevoset on työllistäneet ihan kiitettävästi. Tai siis laitumelle lasku lähenee ja se teettää "ylimääräisiä" hommia. Mutta onneksi lapset on juostavia ja kun nuo aidat pykää valmiiksi ennen hevosten tuloa niin eipähän tarvitse koko kesänä niiden eteen mitään tehdä elleivät rikki mene.

Mä nautin tuosta pienestä ihmeestä ihan kympillä ja haluaisin säilöä tätä tunnetta ja tuota vauvan tuoksua purkkiin myöhempää käyttöä varten! Tämä on niin ohikiitävää että oikeasti pelotta kuinka nopeasti tämä on taas ohi...

Nyt on taas pakinoitu ja aika on siirtyä sohvan nurkkaan hetkeksi ennen nukkumaan menoa...

Rimpe ja katras

Vierailija
30/34 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan oltu jassun kans sairaalassa tää viikko. rotavirus perhana! kiitän luojaani että aadalla on se rokotus. on meinaan jassullekin aivan kamalaa ollut.

tänään kotiuduttiin mutta kunnossa ei ole vieläkään. tää voi kestää...

ja kaikenlaista tässä matkalla jouduttiin kokemaankin, kerron niistä myöh. kun jaksan. en ole nukkunut herraties koska viimeks paria tuntia enempää. kilotkin karisee kun itellekään ei ruoka maita kun huoli ollu niin kova. voi mun pientä kun joutui synttäritkin viettämään sairaalassa...

itkettää, mä oon ihan rikki tähän tautiin.

sande ja tytöt

Vierailija
31/34 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tänään kaksi viivaa raskaustestiin :) :) :)

Mä olen onneni kukkuloilla, meille on tulossa helmivauva :D

Mä en nyt tässä onnen huumassa jaksanut lukea/kirjoittaa muuta. Mun piti alunperin tehdä testi vasta sunnuntaina kun on meidän 1-vuotis haapäivä, mutta en malttanut vaan pari tuntii sitten tein testin

Nyt vaan kaikki peukut ja varpaat pystyyn, että tämän vauvan saamme terveenä syliin helmikuussa :D

Seitsemännestä taivaasta kirjoittelee Kiti / B-E / jupitijuu

SORRY NYT TOSI OMA NAPAINEN VIESTI, MUTTA YMMÄRTÄNETTE

Vierailija
32/34 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannuskalle ja Jassulle iso hali! Ja pikaisia tervehtymisiä! On nuo taudit inhottavia ja voimiavieviä.. :(

B-E; Wau! Hirmuisen isot onnittelut! Ja suuren suuret peukutukset, että kaikki menis hyvin loppuun saakka! Voi että miten ihanaa.. :D

Mie oon tässä jo vaikka miten pitkään hörppäillyt tuota aamukahviani ja miettinyt miten jaksan alkaa viikkosiivouksen..etenkin kun esikko on semmoinen että' sotkee vaan sitä mukaa kun ehdin siivoomaan.Pyykkiä pesin jo eilen, sitä ei ollu enempää, mut imuroinnit pitäis taas tehdä. Onneks ei oo isompi kämppä, siivouspäivinä voi olla iloinen siitä.

Mies saa luvan siivota kissojen astian ja tampata matot.

Jaah, vauva tais just nukahtaa..ois siis hyvä alkaa raivailee.

Kuhan vielä hetken istun ja ihmettelen..

-Miltsu ja riivöt-

Vierailija
33/34 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee ihan kylmät väreet kun luen sun viestiä! Ihan mielettömän hienoa! Onnea nyt kovasti ja toivottavasti osaat nauttia tästä raskaudesta kaiken kokemanne jälkeen!

Ihan tulee omat vuoden takaiset tunnelmat mieleen, mä tosin testasin juuri hääpäivänä... ;)

Sannuskalle voimia tuon viheliäisen rotan kanssa! Toivottavasti tauti antaa pian periksi ja pääsette nauttimaan alkavasta kesästä!

Milenna jättää ihan kiltisti jatkossa sen siivoamisen miehen huoleksi ja keskittyy nyt omaan jaksamiseen!! Toki tekeminen pitää liikkeessä mutta älä pakota itseäsi nyt hoitamaan noita "turhia" juttuja... Äh en mä taida osata pukea ajatustani selkeäksi tekstiksi.

Mä olen taas mennyt tämänkin päivän ihan koko ajan! Onneksi lapset on juostavia ja tämä pahin härdelli helpottaa maanantaina viimeistään! Kaikki rupeaa olemaan jo ihan väsyksissä jatkuvaan hevosteluun... Ei nuo tähän kuole mutta välillä tuntuu tosi pahalta kun näkee että varsinkin tuo eskari on ihan kypsää kamaa mut kiltisti se vaan mukaan lähtee kun yksinkään en arvaa noin pientä vielä jättää.

Nyt tämä kaatuu taas sänkyyn että jaksaa aamulla lähteä pirteänä esikon kevätjuhliin! Öitä!

Rimpe

Vierailija
34/34 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä alkaa!!!

KITILLE maailman parhaimmat onnittelut:)))))))))) ihanaa!!!!!!!Tarroja ja kaikkea mukaan vauvalle!

Sande, voi hitto. Kovasti voimia ja parantukaa pian... hali helpottaa!

Milenna, ei sitä aina jaksas siivota kai kukaan, mutta pakkohan se on!! Meillä muuten kanssa kissojen potan siivous on isän homma;)

Rimpe, vai on sun lapset juostavia:DDDD olisko siksi kun olet odotusaikana nauttinut greippiEhua?? ihana:)) mä mielellään tulisin hevostelee sun kanssa!

Nyt ei tähän hätään muuta!

Paitsi KITIlle vielä kaikkea kaunista:) :x