Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elopainoiset vko 40

30.04.2008 |

Hyvä Maisu!!!Pidä itsesi noissa mitoissa! Kyllä välillä saa herkutella:)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan unohtanut koko pinon. Onneksi se on vielä pystyssä. Aikamoista pahoinvointia on ollut ja on. Mulla on ainoastaan silloin hyvä olo, kun syön ja sen jälkeen olo on taas huonompi. En tiedä, onko tämä närästystäkään (röyhtäilen kyllä hirveästi), mutta olen syönyt kun hevonen. Juuri edellisessä raskaudessa näihinaikoihin paino alkoi räjähdysmäisesti nousta ja niin myös nyt. Lähtäpainoni oli 63.6 kg ja alimmillaan pahoinvoinnin vuoksi se oli 62 kg (eli se mihin ennen joulua pääsin) Tänään puntari näytti vajaata 66 kg (eilen yli 66 kg)

Mitenkäs Queenin ja Höyryjyrän painotilanne?

Vierailija
2/10 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen nyt tämän vanhan pinon jatkoksi kun ei viitsi joka viikolle uutta tehdä, sen verran harvassa on kirjoittajat.Mulla paukkuu ihan kohta kymmenen kiloa rikki..ääh..no la on onneksi jo alle kahden kuukauden päästä joten (toivottavasti) en ehdi itseäni ihan valaaksi kasvattaa;) Sain neuvolasta komennon ottaa nyt mahdollisimman iisisti (onnistuu taaperon kanssa joo..) ainakin pari viikkoa kun supistelee jo reilusti joten vaunulenkitkin on nyt jäänyt ihan vaan pieniksi koirien pissatus lenkeiksi ja ne vähätkin kävelyt täytyy mennä ihan hiljakseltaan ettei supistele:( Täytyy nyt vaan olla entistä tarkempana herkkujen kanssa.Kiva kuulla neppiksestä:)Queen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan taas pinon pystyyn vaikka tää onkin alkanut tuntumaan vähän yksinpuhelulta;)

Plussaa on tullut viikossa 100g, tänään kyllä tuli sitten syötyä grilliherkkuja sen verran että en puntariin taida vähään aikaan uskaltautua:D Tosin ihan kanaa ja salaattia mutta jälkkäriksi sitten vähemmän kevyttä digestivekakkua..

Mukavaa vappua!

Queen rv 29+6

Vierailija
4/10 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin käymään pitkästä aikaa ihan sen takia, että olen taas alkanut lipsua isompiin annoksiin ja rasvaisempiin juttuihin. Saan itsekuria siitä, kun kirjoitan tänne pari riviä.

En ole edes vaa' alle taas uskaltautunut, mutta lähipäivinä aion käydä, kun on taas vähän kevyempi olo.

Hyvää kesän odotusta kaikille, jotka sattuvat lukemaan!

Vierailija
5/10 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Queen tosi paljon! Menipäs nopeaa tuo sinun raskautesi, oma kun tuntuu matelevan:)

Höyryjyrä: tuo on niin ihana tunne, kun luulee painon nousseen, mutta se ei olekaan nousut:)

Maisu: Mä en taida enää edes haaveilla tuosta alle 60 kilon painosta...Oot hienosti pitänyt painon hallinnassa ja saahan sitä herkutella, jos kokonaisuus on kunnossa.

Mulla on paino noussut yli kilon per viikko ja nyt on jo tullut 14 kg:( ja olen vasta viikkolla 28+2. Nyt olen yrittänyt olla hyvänsyöntilakossa ja nämä 5 päivää on ainakin mennyt hyvin. Toivotavasti linja säilyy synnytykseen asti. Tosin paino nousee edelleen räjähdysmäisesti, mutta luulisi kun ne joka päiväiset herkut jää pois, niin painonnousu alkaa hidastua, pakkohan se on!!

Saisivat mua vähän ruoskia neuvolassa, mutta ei...Yhtään ei valiteta painonnoususta:) (vaikka mustahan se pitää lähteä) Ja voitteko kuvitella, että se terkka sanoi, että joillekin se vesilasikin vaan jää. Teki mieli oikaista, että tuskin kaloriton vesi ketään voisi lihottaa.

Mutta yritän pitää linjaa ja tulen kyllä heti kiljuen kertomaan, jos saan tämä painonnousun kuriin:) Hyvää kesää ja käykää välillä kirjoittamassa kuulumisia:) Nyt kun queen voisi periaatteessa olla myös mukana taas:)

Voi kun pino säilyisi niin kauan, että saisin taas alkaa laihduttaa tässä pinossa:)

Vierailija
6/10 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyköhän täällä kukaan enää edes katsomassa? ;) Neppistä moikkaan ja kerron samalla, että vaaka näyttää aina vaan 77,5, mistä olen tosi iloinen. Tänään uskaltauduin pitkästä aikaa puntarille, ja luulin, että paino olisi karannut täysin käsistä tänne kirjoittelun loputtua, mutta onneksi oli hallinnassa.

Hyvää kesää kaikille!

Vierailija
7/10 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin käyn välillä kurkkimassa kirjoitteleeko kukaan mitään..omaan napaan ei ihmeempiä, paino on pysynyt aika hyvin aisoissa edelleen, nyt tosin olen varmaan jo hiukan kympin paremmalla puolella noissa raskauskiloissa.

Queen rv 34+6

Vierailija
8/10 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ja kiva, kun olette käyneet aina välillä pitämässä pinoa pystyssä.

No niin painoa tullut useamman viikon yli kilo viikos eli samaa rataa mennään kuin ensimmäisessä raskaudessa. Nyt painoa on n. 69 kg ja alkupaino oli 63.6 eli noin 6 kiloa tullut. Aloitin eilen paremman elämän ihan oikeasti,sillä esikoisen kohdalla viimeiset 20 viikkoa tuli se kilo per viikko ja se on pirun paljon.

Mitähän Maisun painonhallinnalle kuuluu?

Hyvä Höyryjyrä!!

Queen: Sun painonlisäys kuulostaa musta aika hyvältä. Nyt vaan tiukkaa linjaa loppuaika:)

Vierailija
9/10 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan kertomaan että meille syntyi pieni poika, 3365g/49,5cm, tasan viikko sitten juhannuspäivänä rv 37+2:)

Painopuolta sen verran että n. 7kg on raskauskiloja jäljellä, eiköhän ne siitä hiljalleen katoa kun pitää fiksua linjaa syömisessä.

Vierailija
10/10 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi tooooooosi pitkästä aikaa kaikille Maisulta,

Ja ensiksi onnea kovasti juhannuspojasta Queenille. Tuli ihan oman taaperon synnytys mieleen, Ekku syntyi 2 päivää ennen juhannusta ja päästiin akoinaan kotii juhannusaatoksi. Toivottavasti poikasen kanssa on ollut ihana kesä tähän saakka. Ja mullahanoli liikakiloja synnytyksen jälkeen juhlavat 12 kg.

Neppis, jaksa vaan sinnitellä kilojen kanssa odottaessasi. Olit kiinnostunut kuulemaan, miten painonhallinta on mulla sujunut. Painan yhä sen 58,5, tsekkasin just viikon alussa. Mulla kävi lopukeväästä kuten Höyryjyrällekin jossain vaiheessa. Annoskokoja teki mieli kasvattaa ja namiakin teki mieli. Noo, söin sit muutaman kerran viikossa vähän paremmin. Kevytkarkkia saatoin syödä useammankin kerran viikossa ja jäde maistui pikkasen. Mu ei näemmä liikaa, kunei paino oo pahemmin noussut. Ainoa tylsä juttu on, et nyt kesälomaa viettäessä ei oikein toi sali tai jumpat innosta..

Lämpöistä kesää kaikille, keveää mieltä, yst terv Maisu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän