Apuvaa ? Mikähän kuoppa mulla on reidessä???
Pitäisköhän tätä näyttää lääkärille. Siis sellainen iso kuoppa oikeassa reidessä, näkyy himan rentona ollessa, mutta enemmän näkyy kun jännittää. En muista ennen että olisi ollut ja toisessa reidessä ei ole sellaista. Mikähän se voisi olla, joku surkastuma?
Kommentit (7)
mutta mene nyt kuitenkin näyttämään sitä jollekin puoskarille.
kuoppa on aika iso, reiden sivussa. Ei ole selluliittia niinkuin joku tuossa epäili.
Voisko kyseessä olla esim. joku vamma, repeämä tms? Onko kellään ollut vastaavaa. T. ap
Mulla on nimittäin lapsena saatu rokotusjälki reidessä ja se on just sellainen monttu tuossa reiden sivulla.
Käyppä kuule nainen uimahallissa kurkkimassa synnyttäneiden naisten kroppia, kyllä niissä on kuoppaa ja juovaa. Erottaa lapsettomasta naisesta. En itsekään ole ns. " pommin jäljiltä" raskauksien jälkeen, mutta tuollainen kuoppa on minullakin oikean reiden ulkosyrjässä.
Ikää tulee, siinä ohessa lapsia ja kroppa venyy ja paukkuu. Se on elämää vaan!
reidessä ja tämä mun kuvailema on oikeasti sellainen monttu, kuin lihas puuttuisi siitä kohtaa tai jotain.
Jalassa ei tunnu mitään kipua, ei arkuutta ei mitn.
Ja ei tod. ole ollut aina. Toisessa jalassa näkyy samassa kohtaa myös sellaista viivaa kun lihakset erottuu toisistaan, mutta tuossa oikeanpuoleisessa reidessä on ihan sellainen kuoppakin... ap
lihasta reidessä, mutta en kyllä käsitä miksi monttu on niin iso verrattuna toiseen jalkaan.
Jos seison normaalisti peilin edessä niin toinen jalka on ihan epämuodostunut. ap
Mullakin on ollut sellainen. Meni itsestään pois, vaikka oli aika kauan, kuukausia! Minäkin ihmettelin moista.