Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuvaa ? Mikähän kuoppa mulla on reidessä???

Vierailija
30.04.2008 |

Pitäisköhän tätä näyttää lääkärille. Siis sellainen iso kuoppa oikeassa reidessä, näkyy himan rentona ollessa, mutta enemmän näkyy kun jännittää. En muista ennen että olisi ollut ja toisessa reidessä ei ole sellaista. Mikähän se voisi olla, joku surkastuma?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut sellainen. Meni itsestään pois, vaikka oli aika kauan, kuukausia! Minäkin ihmettelin moista.

Vierailija
2/7 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mene nyt kuitenkin näyttämään sitä jollekin puoskarille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoppa on aika iso, reiden sivussa. Ei ole selluliittia niinkuin joku tuossa epäili.

Voisko kyseessä olla esim. joku vamma, repeämä tms? Onko kellään ollut vastaavaa. T. ap

Vierailija
4/7 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nimittäin lapsena saatu rokotusjälki reidessä ja se on just sellainen monttu tuossa reiden sivulla.

Vierailija
5/7 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyppä kuule nainen uimahallissa kurkkimassa synnyttäneiden naisten kroppia, kyllä niissä on kuoppaa ja juovaa. Erottaa lapsettomasta naisesta. En itsekään ole ns. " pommin jäljiltä" raskauksien jälkeen, mutta tuollainen kuoppa on minullakin oikean reiden ulkosyrjässä.

Ikää tulee, siinä ohessa lapsia ja kroppa venyy ja paukkuu. Se on elämää vaan!

Vierailija
6/7 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

reidessä ja tämä mun kuvailema on oikeasti sellainen monttu, kuin lihas puuttuisi siitä kohtaa tai jotain.

Jalassa ei tunnu mitään kipua, ei arkuutta ei mitn.

Ja ei tod. ole ollut aina. Toisessa jalassa näkyy samassa kohtaa myös sellaista viivaa kun lihakset erottuu toisistaan, mutta tuossa oikeanpuoleisessa reidessä on ihan sellainen kuoppakin... ap

Vierailija
7/7 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihasta reidessä, mutta en kyllä käsitä miksi monttu on niin iso verrattuna toiseen jalkaan.

Jos seison normaalisti peilin edessä niin toinen jalka on ihan epämuodostunut. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän