Oletko koskaan käynyt päiväkodissa 10kk-3v ryhmässä,
klo. 11.15-11.30? Minä olen ja meteli on kamala! Ihme, ettei henkilökunnalla ole korvasuojaimia.
Kommentit (12)
Ja samanlaista meteliä löytyy muistakin ryhmistä. Tiedän tyterveyshuollon määränneen kuulosuojaimet yhden ryhmän työntekijöille...
T: entinen päiväkodin työntekijä
Ei kyllä ole jäänyt mitenkään päällimmäiseksi mieleen mikään meteli - pikemminkin jossain eskariryhmässä oli iltapäivän tunteina ennen ulkoilua melkoinen hulabaloo. Mun mielestä pienten ryhmässä oli varsin rauhallista - puuttui se kimitys, kiljunta.
Pienten ryhmästä jäi mieleen ruokailun jälkeinen tolkuton sotku - nyt kun on omia lapsia tuonkin asian ymmärtää niin paljon paremmin :)
Enemmän oli meteliä ennenkuin menivät ulos aamulla.
ainakaan ole juurikaan meteliä. Toki hälisevät ruokailun loppuvaiheessa, mutta pienten ryhmät on niin pieniä, ettei se ole kauheaa se meteli. Meidän ryhmässä 12 lasta, joista yleensä paikalla 8-10. Suuri osa on lyhennetyllä viikolla, jote aina on jonkun vapaapäivä.
Vähän eri meno kuin eskareiden ryhmässä.
Enpä ole käynyt, vaikka olen lyhyesti ollut päiväkodissakin töissä ja oma poikani aloitti päiväkotiuransa 1,5 v, aloitti tosin heti isojen puolella eli siellä yli 3v ryhmässä.
Olin monestikin tuohon aikaan paikalla kun tutustuttiin lapsen päiväkotiin. Lapset söi tuohon aikaan, suurin osa oli kyllä ihan hiljaa ja keskittyi ruokailuun. Ja sitä mukaa kun tuli valmista niin poistuivat lepohuoneeseen.
Se vaan riipi sydäntä, että pienimmät purijat (purivat toisia lapsia) oli sijoitettu niihin matkasänkyihin.
eikä meillä mitään suurempaa metelia ollut?
Joskus harvemmin oli ääntä..
Suuremman metelin saivat aikaan eskariryhmäläiset..
päivän tutustumassa, kun lapseni vähän yli kaksivuotiaana aloitti tarhan eikä se meteli ollut mikään infernaalinen musta.
enkä kyllä muista tuollaista meteliä ;-)