Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä herkkuja kasvissyöjälle vappupöytään?
Kommentit (3)
Mutta omatekoinen perunasalaatti on hyvää, patongit ja levitteet, tippaleivät, munkit jne.
Nakkejakin saa soijaversiona, niin että melkein kaikkea samaa kuin sekasyöjätkin vetävät.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kakkuja, leivoksia, tippaleipiä, simaa, nachoja kera guacamolen ja salsan, patonkia kera herkullisten yrttilevitteiden, ylipäänsä tuoretta leipää, salaatteja, dippivihanneksia ja kastikkeita...jos grillataan niin halloumia ja kasvisvartaita...lista on loputon.
Alue: Aihe vapaa
onko kyseessä lakto-vegetaristi? ovo-lakto-vegetaristi? vegaani? vegetaristi?