Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Luetko kotona työsähköpostia vielä iltasella?
29.04.2008 |
Kommentit (5)
Harvoin laitan siihen paljon aikaa, mutta mukavampi mennä aamulla, kun ei ole niin montaa kymmentä meiliä odottamassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä tein ihan liikaa töitä, koska halusin edetä urallani jne. Raadoin niska limassa, ja paskaa vaan tuli niskaan siltikin. =(
Nyt en ole töissä, ja kaduttaa että vein työasioilla niin paljon yhteistä aikaa pois perheeltäni. Mutta eipä stressaa enää.
Alue: Aihe vapaa
tuntuu että päivä jää liian lyhyeksi niinä päivinä kun on minun vuoroni hakea lapsi tarhasta. Yritän lapsen nukahdettua ' paikkailla'