G: Masuvauvojen työnimiä?
Onkohan täällä listattu lähiaikoina nimityksiä odotetuille vauvoille?
Itse olen vielä alkutaipaleella ja omissa ajatuksissani tulee nimiteltyä sitä pientä pistettä tuolla kohdussa (?) mm. tirriäiseksi, sintiksi ja iduksi. Kunhan aletaan puhua asiasta lastenkin kuullen, vakiintuu varmaan joku toinen nimitys.
Kommentit (32)
Meillä kasvaa mahassa Mantelilappalainen ja välillä myös Kemppainen. Nyt menossa rv 12+5
Orvokki :)
Orvokin päivänä on laskettu aika, siksi näin. Esikoinen oli " Nyyrikki" , koska la oli kyseisen hemmon nimipäivänä ;)
Rouva rv 35+0
Meillä on pikku-J, osittain johtuen siitä että molempien meidän nimet alkaa J-kirjaimella ja ajatuksena olisi saada myös pienen nimi alkamaan Jllä...:D
Timotei ja pikku-J rv23
on kolmas lapsi tulossa ja aikaisemmillakin on ollut tekominet. Tämä nykyinen maha-asukki on työnimeltään Maurikyllikki. Ensimmäinen oli Kyöstianneli ja toinen oli Jormaursula :)
Rv 4+6, laskettuaika 31.12.2008 ;)
milloin ei ole " juniori" tai " tyyppi" tai " pentu" tai " tää täällä" .
tiuhtiainen Rv 26+0
Täällä työnimenä on " Aarre" . Kauan kaivattu ja odotettu.
Koralli 9+5
on meidän pikkuinen =)
aidae ja mokkula 22+0
on meidän pikkuinen =)
aidae ja mokkula 22+0
.." Onni" =)
Raskaustestin nimi oli Onni joten siitä se sitten lähti :)
Marili ja " Onni" 20+0
Se tulee siitä kun kysyin tulevalta isoveljeltä että tuleekohan sieltä tyttö vai poika niin hän vastasi " vai Franklin?"
Edelliset ovat olleet Onni-Topelius ja Eemeli (joka jäi ihan oikeaksi nimeksi)
Siiri. Poika kyllä ilmoitti ettei sitä voi antaa pojalle nimeksi, mutta näin me edelleen kutsutaan matkustajaa ;).
Leipuri 15+5
Vilpertti-niminen pikkukaveri majailee mun massussa.
- noora-maria ja vilpertti rv 13 + 1
Mun masussa asustaa [lightgreen][b]Tiitiäinen[/color][/b]. Tosin se on niin pieni vielä, ettei mies kutsu sitä toistaiseksi oikein mikskään :) Ei oo kovin konkreettista hänelle vielä. Mulle konkreettisempaa. Eiköhän tämä työnimi löydä paikkansa myös miehen suussa, kun viikkoja kertyy enempi ja masukin alkaa jo vähän näkyä :)
.:Naranja:. & Tiitiäinen 6+5
Meille on tulossa Jahveli :) Tuleva ukki on aina puhutellut pikkusia Jahveleiksi, joten sieltä se nimitys tulee... :)
Kathrin79 ja Jahveli rv 21+2
tällä kertaa Hipuksi. Edellisten työnimet ovat olleet Möykky ja Itu.
Nonna2 ja Hippu rv 11+3
Veikeitä nimiä....:)
Lisäisin tuohon omaani nyt vielä nimen Mertsi jota mieheni alkoi leikkisästi käyttää...;) Ompa tarttunut sitten välillä omaankin suuhun...:D
Mustaverho 20+4