G: Masuvauvojen työnimiä?
Onkohan täällä listattu lähiaikoina nimityksiä odotetuille vauvoille?
Itse olen vielä alkutaipaleella ja omissa ajatuksissani tulee nimiteltyä sitä pientä pistettä tuolla kohdussa (?) mm. tirriäiseksi, sintiksi ja iduksi. Kunhan aletaan puhua asiasta lastenkin kuullen, vakiintuu varmaan joku toinen nimitys.
Kommentit (32)
Jymy tuli siitä, kun pitkän (n.2,5 v) ja toivottomalta (hormooneita sekä 1 tulokseton inseminaatio kerettiin tekemään) tuntuneen yrittämisen jälkeen vauvamme saikin alkunsa " luomusti" , niin jymy-yllätykseltä tuntui, että nimitimmekin alusta asti vauvaa Jymyksi ;)
Sukupuolesta _ei vielä_ tietoa, rv 19+2 nyt.
Esikoista nimitimme odotusaikana Toukaksi, tai tuttavallisemmin Toukkeroksi.
Keskimmäistä nimitimme Julleksi, tuli nimihaaveestani Julius (mitä ei lopulta pojan nimeksi tullutkaan, mieheni ei suostunut :( ).
Kuopusta nimitimme Nupuksi, tuli Kullannupusta lyhenteenä.
ennen kuin löytyy parempi. Esikoinen oli Iippana. RV 12.
Aikaisemmat olleet Simppa ja Hajuherne, nyt kuopus ilmoitti että mahassa on Neponen! Käy kulemma tytölle tai pojalle nimeksi! Itse kutsuin pitkään Yrjö-Liinaksi, alkupahoinvointi oli erittäin paha!
tuo mukelo kulkee pääsääntöisesti mihiH:na mun päässä (" iso" sisko on IsoH (nimi siis alkaa H:lla) ihan koska vaan todennäköisesti muksun nimi tulisi alkamaan H-kirjaimella. Hoksinkin juuri, ettei me olla siipan kanssa kertaakaan puhuttu masuvauvasta millään nimellä, vauvana vaan. Ja viikot tänään 18+0
Niinuska75:vähän hihittelin noita tein lasten työnimiä. Aivan mahtavia.
Juu,meillä poika puhuu vaan vauvasta, mut me vanhemmat ollaan ristitty tää Miniksi. Johtuu siitä et isäntä aikanaan harrasti Minejä (autoja siis) ja tuo on sellanen molemmille sukupuolille sopiva työnimi.
Kolmen viikon päästä sit selviää (todennäköisesti) onko tää mein mini vaaleanpunaista vai -sinistä sorttia. :)
Määitte & Mini08 17+3
Tiitiäinen <3 työkaverit kutsuu myös nimellä Viiriäinen :) rv35+1
Ekaa en muista, mikä oli, ko siitä jo kohta 12 vuotta aikaa. Kakkonen oli Tiivi-Taavi, tyttö syntyi ja nyt kolmonen on Elli tai sitten Tyyne Vieno Kyllikki ;)
-AJ ja " Elli" viikoilla 25 jotain?!-
mein tulokas kulkee nimellä jamppa tai jannu. Ja poikahan sieltä kromosomitutkimuksen mukaan tuleekin. :)
Violet ja jamppa rv 27+3
työnimenä on on Santeri Alkio. Mies sen kehitti heti toka päivänä raskaustestin jälkeen. Minä hiukan protestoin, koska lapsesta voi tulla tuollaisella nimittelyllä keskustalainen heti syntyessään ja sitäpaitsi hän voi olla tyttö. Katsotaan nyt, ehkä keksin vielä jonkin vastaiskun...
meillä on frank tai frankestiina :)) 19+3
Paapu, Paapero, Paapuska, rakkaalla lapsella on monta nimiä. Niin ja sitten se Nukkakuula.
15+2
esikoinen oli Riepu-Petteri ja poika tuli, kakkonen sitten Tyyris Tyllerö ja tyttöhän sieltä tulla tupsahti. Ja tämä kolmonen on Viljo, saa nähdä pitääköhän tuo nimi paikkansa ja poika olisi tulossa =)
yrttimaaria 15+0