vinkkejä kotiäidin kunnon kohotukseen!
hyppynaru, meidän lapset ainakin viihtyy tosi hyvin paikoillaan nauramassa kun äiti pomppii! (mahtaa näyttää hauskalta)
kävely, mielellään lastenrattaat mukaan.
nämä on mun kunnonkohotus vinkit. mitäs muuta vois tehdä pienten lasten kera löllyvälle vatsamakkaralle??
Kommentit (8)
ainakaan vielä ei ole löytynyt yhtään kotiäippää joka lasten kans koittais pitää kunnostaan huolta..
mulla ei siis varaa mennä mihinkään punttikselle tai muuhun vastaavaan " jumppaan" eikä kyllä oo aikaakaan.
jotain muuta siis haluisin keksiä kuin nuo vaunulenkit..
mitä te muut teette??
ja vatsalihas liikkeistä en tykkää..
ap
Esim. kyykistyn ryhdikkäästi kun otan pyykkejä kumartumisen sijaan jne. Ja lapsihan on hyvä paino, nostella ja temppuilla lapsen kanssa. Vatsalihaksia pyrin pitämään edes jossain kunnossa pitämällä ryhdin hyvänä. Ylipäänsä suosin hyötyliikuntaa.
lähden 45min - 1,5 tunnin sauvakävelylenkille tai pyöräilemään.
Samalla saa sitä ns. omaa aikaa :)
oon koittanut, mut tuloksetta.. aina kun keskityn johonkin muuhun, niin huomaan taas olevani ihan lysyssä. ap
Vierailija:
Esim. kyykistyn ryhdikkäästi kun otan pyykkejä kumartumisen sijaan jne. Ja lapsihan on hyvä paino, nostella ja temppuilla lapsen kanssa. Vatsalihaksia pyrin pitämään edes jossain kunnossa pitämällä ryhdin hyvänä. Ylipäänsä suosin hyötyliikuntaa.
Hommaa kotiisi vaikkapa yle 2 putiikin myymiä kotijumppa-dvd:itä. Puoli tuntia jumppaa päivässä keskittyen kehon eri lihasryhmiin auttaa ainakin kiinteytymään. Kotijumppa on halpaa, etkä ole sidoksissa kellonaikoihin, vaan voit jumpata esim. illalla, kun lapset ovat jo nukkumassa.
Kyseisiltä dvd:ltä löytyy erikseen jumppa keskittyen hyvään ryhtiin.
Ja jos vastauksesi on ettet tykkää siitäkään, niin seuraava vinkki pätee:
tee jotain sellaista josta tykkäät :)