Käly huvittaa minua
Kälylläni on 2 poikaa, ikäeroa 5 vuotta.
Saimme itse kaksoset ja sen jälkeen käly alkoi pukemaan lapsensa aina samanlaisiin vaatteisiin. Mietin , että olisiko tuo halunnut itse kaksoset että olisi pukenut heidät samalla lailla vai mistä on kysymys.
Itse en pue lapsiani samanlaisiin vaatteisiin vaikka kaksoset ovatkin.
Ymmärtäisin jos lapsilla olisi vaikka yksi samanlainen paita, kun toinenkin on sellaisen halunnut, mutta että koko vaatevarasto on identtistä ja aina on samanlaiset vaatteet päällä.
Kommentit (17)
vaan asia on niin kamalan huvittava, että kannattaa täällä kirjoitella. Eli siis aika pienet on huvituksen aiheet!
Itse kaksosten äitinä voin kyllä naureskella niille jotka " tahtoo" kaksoset.
ja ap luulee ilmeisesti, että joku kadehtii häntä kaksosista;)
mielestäni on äärimmäisen tyhmää pukea lapset identtisesti, olivat sitten kaksosia tai eri-ikäisiä. Mielestäni se vaan näyttää typerältä kaiken ikäisillä lapsilla.
Eri asia jos muksut haluavat itse ostaa vaikkapa samanlaiset paidat ja pitää niitä, mutta jos on sukkia myöten vaatetettu identtisesti niin on vähän kummallista touhua.
Vierailija:
ja ap luulee ilmeisesti, että joku kadehtii häntä kaksosista;)
Kaksosillehan ei suositella samanlaisiin vaatteisiin pukemista että älyäisivät olevansa eri ihmisiä eivätkä puoliskoja.
joten kuvittelisin että niin todellakin haluaisivat.
Ja kälyn lasten samanlaisiin pukeminen alkoi heti lasteni synnyttyä.
Itsekin ostan samalla ostosreissulla lapsille vaatteet, mutten koskaan samanlaista, yleensä aina löytyy samasta vaatteesta eri värivaihtoehtoja. Kälyn lapsilla on vaatteet täsmälleen samanlaiset aina.
Tunnetteko itse ketään joka toimisi samoin?
T:ap
on ikäeroa viisi vuotta!
Aika outoa pukea samanlaisiin vaatteisiin esim. 2-vuotias ja 7-vuotias...
En ollut siis aloittaja vaan tuo edellinen
Minustakin kälysi on todella outo, kuten jo totesin ja nauraisin myös hiljaa sisäänpäin tuollaisessa tilanteessa.
Minusta sekin on outoa että todellakaan koskaan ei ole erilaiset vaatteet päällä. Omat lapseni ainakin ovat saaneet paljon vaatteita synttäri- ja joululahjoiksi sekä sitten käytettynä sukulaisilta ja kavereilta, luulisi että kälyn lapsillakin olisi " eripari vaatteita"
En usko tuota juttua ap, koska jos niillä on 5 vuotta ikäeroa, niin lasten vaatteita ei edes tehdä noin isoissa erissä kokoja. Pienille on omat mallistonsa, ja sitten isommille, vaikka juuri koulun aloittaneille omansa. Joten typerä provo...
Kyllä meillä oli usein _kaikilla_ samanlaiset vaatteet.
Itselläni on tytöt joilla ikäeroa kaksi vuotta, enkä käytä samanlaisia vaatteita. Sen verran tarpeekseni siitä sain lapsena.
on kaksoset.
En ikinä ollut unelmoinutkaan aiheesta, mutta ihmetyksekseni yllättävän moni kertoi halunneensa kaksosia itselleen.
Että hyvinkin syy voi olla epäilemäsi. Hassua, mutta vaaratonta. Vaatteitahan nuo vain ovat.
Mielestäni on ihan se ja sama, miten kälyt,vävyt tai kummin kaimat kakaransa pukevat, mitä h-ttiä se kellekään kuuluu???? Hanki ap elämä. Ja siihen sisältöä.
Niin kuin kaksosista! Siis herää nyt.
En toki voi 100% varmuudella sanoa, että olisi aina samanlaisissa vaatteissa, kun en heillä ole 24/7, mutta kertaakaan sitten lasteni syntymän en ole heitä erilaisissa vaatteissa nähnyt.
Vaatteet ovat ihan tavis H&M mallistoa yms. ei itse tehtyjä ja vaatevarasto vaikuttaa olevan laaja ettei ole kyse vain muutamasta paidasta tai housuista.
Toki minun puolestani pukekoot lapsensa vaikka jätesäkkiin, ihmettelen vain.
Ei välttämättä muusta ole kyse?