Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion erota reservistä, koska ei täällä ole mitään puolustettavaa.

Vierailija
06.12.2014 |

Olen oppinut täällä, että isänmaalliset ihmiset ovat rasisteja natsijuntteja, joilla ei ole oikeutta lisääntyä. Asepalveluskin oli virhe, joka on lyönyt leiman otsaani. Siksi olen päättänyt erota reservistä (olen res. kersantti), jotta minulla olisi mahdollisuus saada vaimo ja perhe. Kiitos Suomen naiset, ilman teidän ystävällisiä neuvojanne olisin virheellisesti kuvitellut, että isänmaa ja sen puolustaminen ovat tärkeitä asioita.

Unohdetaan ne, ja leikitään, että meillä on ihan kiva olla täällä ilman mitään ikäviä velvollisuuksia. Leikitään myös sitä leikkiä, että Venäjä on ystävä, eikä koskaan tahdo meille mitään pahaa. Sitten kun tunnuksettomat vihreät asemiehet ovat täälläkin, niin voimme kuorossa lausua Tuntemattoman sotilaan Riitaojan kuolinsanat luotien lävistettyä hänen kehonsa "Älkää, älkää! En minä mitään pahaa..."

P.S. Oletteko muuten valmistautuneet jo tervehtimään toveri Putinia seuraavassa voitonpäivän paraatissa?

T. Isänmaansa myynyt reserviläinen, joka kiittää siitä, että sai avautua. Helpotti.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjä voi hyökätä Naton tai sen liittolaisten kimppuun.

Nato ei hyökkää Venäjän tai sen liittolaisten kimppuun.

Näin ollen paras keino välttää sota on liittoutua Venäjän kanssa.

Tätä mieltä on myös Maanpuolustuskorkeakoulun emeritusprofessori Alpo Juntunen. Samasta kirjoitti sodat kokenut Paasikivikin:  "Vaikka näyttäisi meille  epäedulliselta, meidän on liittouduttava Venäjän kanssa, pitkällä tähtäimellä se kuitenkin on meille edullisinta."

Aivan naurettavaa pelleilyä. Meillä on todella, todella suuria ideologisia eroja naapuriimme. Emme voisi MILLÄÄN TAVALLA "liittoutua" maan kanssa. Mene nyt kotiis kasvamaan.

Lähempänä Suomen kansan mollivoittoisen sisäänpäinkääntynyt mentaliteetti on melankolisia venäläisiä, kuin avoimuuden ja vapaan markkinatalouden läpikyllästämiä eurooppalaisia. Hurraa-kapitalistisesta USA:sta nyt puhumattakaan.

Vierailija
62/75 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen, että johto on myynyt.maamme ulkomaille ja syynä se, että itse tienaavat. Koen, etteivät välitä meistä äänestäjistä.

Toisaalta ajattelen, että valloitus olisi vielä kamalampaa. Oliismme entistä heikommassa asemassa me aivan tavikset. Alkaisimme tuottaa kaiiki uudelle emämaallemme.

Tulisi toisen maan lait.

Toisen maan lait voi olla paremmat kuin omamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sieltä voi erota mutta joutuu pariksi päiväksi sivariharjoituksiin.

Itsekään en näe tässä yhteiskunnassa enää mitään puolustettavaa, olen muuttanut Suomesta poiskin, mutta tosipaikan tullen sotisin kyllä maaperän ja ihmisten puolesta. Naisia et tule kyllä tuolla saamaan, ikävä kyllä.

Miksi muka tulisit sotimaan Suomen puolesta, jos asut onnellisena ulkomailla? Minäkin asun enkä tulisi Suomea enää puolustamaan. Suomessa ei ole minulle mitään.

Nuorten ei kannata tapattaa itseään tämän maan takia, ei todellakaan.

Vierailija
64/75 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lähti kirje puolustusministerin aivopierun takia. Vittu mitä kylmän sodan poteroihin juuttuneita sotahulluja tätäkin maata johtaa.

Vierailija
65/75 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään lähti kirje puolustusministerin aivopierun takia. Vittu mitä kylmän sodan poteroihin juuttuneita sotahulluja tätäkin maata johtaa.

Miksi sinä et ole siellä johtamassa vaan valitat netissä?

Vierailija
66/75 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan aio mennä rintamalle ammuttavaksi jos sellainen tilanne tulisi vastaan. En ymmärrä miten kenenkään voi olettaa niin tekevän.

Vierailija
67/75 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai MINUN valani ei kompromettoidu...tai ettäkö minä ja minun valani niinkö?

No, jos halutaan saivarrella niin varmaan hyökkäävä osapuoli selvittää onko kukin sotilas NATO-operaation sotilas vai "vain" random reserviläinen. Ja myöskin hyökkäävän osapuolen pommit, kranaatit ja ohjukset osaavat tämän eron tehdä. Näin vaikka äkkisältään kummallakin taitaa olla Suomen lippu hihassa. Ja lopullinen puolustus saadaan silti, ei niinkään Suomelle vaan NATOlle: sitä puolustetaan jo nyt valmiiksi ilman käytännön kokemusta hyvässä tai pahassa. Tarkalleen "isänmaallista" olisi pikemminkin juuri tuomita tällainen, jos maamme historiaa haluaa käyttää keppihevosena. Öö niin, kysymys on paitsi periaatteesta myös laillisuudesta ja kansanvaltaisuudesta.

Vierailija
68/75 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatanan tunarit kirjoitti:

Ai MINUN valani ei kompromettoidu...tai ettäkö minä ja minun valani niinkö?

No, jos halutaan saivarrella niin varmaan hyökkäävä osapuoli selvittää onko kukin sotilas NATO-operaation sotilas vai "vain" random reserviläinen. Ja myöskin hyökkäävän osapuolen pommit, kranaatit ja ohjukset osaavat tämän eron tehdä. Näin vaikka äkkisältään kummallakin taitaa olla Suomen lippu hihassa. Ja lopullinen puolustus saadaan silti, ei niinkään Suomelle vaan NATOlle: sitä puolustetaan jo nyt valmiiksi ilman käytännön kokemusta hyvässä tai pahassa. Tarkalleen "isänmaallista" olisi pikemminkin juuri tuomita tällainen, jos maamme historiaa haluaa käyttää keppihevosena. Öö niin, kysymys on paitsi periaatteesta myös laillisuudesta ja kansanvaltaisuudesta.

Jotakin sinä nyt yritit sanoa, mutta aika epäselväksi ulosantisi jäi.

Vierailija
69/75 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on lähtenyt reservistä. Se on joillakin vakaumukseen perustuva valinta. Nuorena mennään armeijaan usein muiden painostuksesta. Myöhemmin saattaa alkaa miettimään että vastaako tämä minun arvojani? Olisinko valmis kuolemaan isänmaan puolesta, ehkä nopeastikin? Siksi että aivan muut henkilöt on päästään sekaisin? Ja hallitushan hallitsee meitä jotka olemme hallittavia. Ainahan johtajat sanoo että tehkää kuten sanomme, älkää tehkö niinkuin me teemme. Johtajan ja johdetun intressi ei usein olekaan sama.

Vierailija
70/75 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

APN sarkasmi oli piristävä totuus, mutta sitten tyyppi sekosi. Käsityksensä on ihan oikein, mutta ei kässännyt sitä.

Suomen etsikkoaika oli jo kymmenisen vuotta ennen Alta mutta viimeistään Krimin kieppeillä.

Nyt on vain totuttava ajatukseen Neuvostoliitosta, jossa Suomi OB halutessaan osa, ja muutenkin, jos Putket niin haluaa.

Sivarina joutuu säkkejä kasaamaan pommien sekaan.

Ei tänne tosin kannata jäädä kun sota on tulossa, jos ymmärtää.

NATO sitten on eri asia, sen ollen puolustusliitto, jossa puolustuksen määrä on päätettävissä itse ja on loogisesti suhteellinen.

NATO on solidaarisuutta demokratiassa ja sitä kannattaa puolustaa, jos ymmärtää.

Vierailija
71/75 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman Nato perälautaa ei kannata sotia. Moni on jo eronnut reservistä.

Vierailija
72/75 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset. Antakaa tuolle miehelle pillua.

Vierailija
73/75 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 11:59"]

...Älä ota kaikkea niin pirun vakavasti. 99% intin käyneistä, itseni mukaanlukien, meni sinne koska se nyt oli helpointa siihen aikaan. Ilman aatetta, kunhan tuli suoritettua. Kävin jopa RUK:n, mutta ei siihenkään mitään paatosta liittynyt. Oli vain vuosi aikaa sopivasti ennen opiskelujen aloittamista ja olisi muuten pitänyt etsiä puoleksi vuodeksi jotain jämäduunia.

Olet myös varmaan tuttu sanonnan "ei sota yhtä miestä kaipaa" kanssa? Mitä sitten, ettei koko kansakunta ole leijona-riipus kaulassa mesoamassa? Jos joka paikassa jauhat vain "maanpuolustuksesta" sua varmasti pidetään vähän "natsina" ja outona, syystäkin.

Tyhjät kattilat kolisee koviten.

En ole mesoamassa, en jauha joka paikassa maanpuolustusta, eikä mulla ole leijonariipusta. Eikä mitään muutakaan leijonakamaa. Olen vain täällä huomannut, että isänmaallisuus on miehessä turn-off. Ja että isänmaallisuus on vain luusereiden ominaisuus.

Mitä se isänmaallisuus sulle tarkoittaa?

Vierailija
74/75 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Vierailija
75/75 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan enää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi