Kotirouva Lontoossa uusimmassa Instassa taas ihan simassa
Hauska kotirouva tuo Minna. Onneks mulla ei ole Instagrammia, oisi samanmoisia hippa/sima kuvia pullollaan.
Kommentit (46)
Minäkin pääsin kokeilemaan tuota expat-rouvailua jo ihan nuorena, toki olin asunut jo vanhempienikin matkassa maailmalla. En oikein löytänyt sisältöä siitä 'luksuksesta'. Kyllä se esim haukotutti, kun naiset esittelivät itsensä miestensä työn kautta. Parempi on, että saan tehdä omaa työtä paikallisilla ehdoilla, ulkomailla tosin. En vaihtaisi.
Siis sillähän on oma firma, miksi yritätte alentaa "luksuskotirouvaksi"?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pääsin kokeilemaan tuota expat-rouvailua jo ihan nuorena, toki olin asunut jo vanhempienikin matkassa maailmalla. En oikein löytänyt sisältöä siitä 'luksuksesta'. Kyllä se esim haukotutti, kun naiset esittelivät itsensä miestensä työn kautta. Parempi on, että saan tehdä omaa työtä paikallisilla ehdoilla, ulkomailla tosin. En vaihtaisi.
Minun tuntemistani rouvista aika moni tekee jotain työtä, niinhän tämä Minna myös.
Hyvin harva suomalaisnainen on kouluttamaton, useimmilla kotirouvilla on yliopistotutkinto, jota hyödyntävät sitten tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Siis sillähän on oma firma, miksi yritätte alentaa "luksuskotirouvaksi"?
Joo, aika tyypillinen kuvio kotirouvilla, että on jotain yritystoimintaa harrastuksena tai sitten tehdään töitä omalla alalla jonkin verran kuten itsekin teen.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sama hyvinvointivalmentaja josta oli juttua maikkarin sivuilla?
Juuri sama tyyppi. Se että puhuu holistisesta lähestymistavasta kyllä vahvasti viittaa siihen että on saanut QAnon vaikutteita tekemiseensä.
Insta auki, sieltä voi lukea kuulumiset.