Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äidille kengät pillifarkkujen kanssa?

29.04.2008 |

Ostinpa ensimmäiset farkut yli 3 vuoteen =D En löydä itselleni istuvia farkkuja kovin usein ja nyt löysin! Farkut eivät ole aivan pillit mutta melko kapeat. Minulla on yhdet kengät (Eccot) ja haluaisin hiukan naisellisemmat toisiksi kengiksi. Nuo Eccot ovat aivan ihanat jalassa, tuntuu kuin kävelisi pilvien päällä! Kävelen jonkin verran työmatkoja, joten kenkien pitäisi olla hyvät jalassa.

Antakaas vinkkejä, mitkä sopivat pillien farkkujen kanssa, mutta kuitenkin myös mustien suorien housujen kanssa.

Linkki jo minulla olemassa oleviin kenkiin, tuon tyylisiä nyt en siis hae, vaan jotain naisellista =)

http://www.eccoshop.fi/product_info.php?products_id=1642300101

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

n kärsii. =) Varsinkin yhdistelmällä empiremallinen tunika +pillit+korkeat korot luo optisen harhan, että ei tiedä, missä jalat loppuu, näyttää hirveän pitkiltä ja laihalta. Jos taas on normaali paitapusero ja kapeat farkut, niin sitten minusta matalat kengät näyttää paremmalta kuin korkeat.

Vierailija
2/6 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvitsekin paljon sitä optista harhaa =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/6 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mallejahan löytyy mitä vain ; )

Vierailija
5/6 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosin pillejen kanssa varrettomat tennarit... =D pöllin tyttären kaapista yhdet pillit ja nalkkiin jäin..

Vierailija
6/6 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole loafer-tyylinen, mutta nekin varmasti sopisivat. Minulla on lasten kanssa kulkiessani Merrelin mokkatennarit sekä toiset mokkatennarit, joissa pieni varsi (olisko Stadiumin jotkut halpismerkit). Säiden lämmetessä ballerinat ehdottomat suosikit viime kesältä. Käytin talvella (liskonahkaisia) piikkarinilkkureita AINA, kulkiessani ilman lapsia/vaunuja (teki hyvää!) ja haaveilen, että päivittäisin samaa tyyliä kesän ajan vaikkapa metallinhohtoisiin stilettikorkosandaaleihin. Minä kun en kiilakoroissa viihdy - sopisivat nekin varmasti hyvin.

Pääsääntöisesti nilkkaan asti tulevat kengät sopivat pillislahkeisiin, joten kesällä matalat remmisandaalitkin vois sopia.

En ole malliltani tai mitoiltani lähelläkään missiä. Sitä enemmän tykkään pillisten ja korkeiden korkojen luomasta harhasta...vastapainona kaapista löytyy myös tosi leveälahkeisia housuja ja samoja kenkiä käytän niidenkin kanssa.