Ostin tuon Cif-mopin eilen.
Nyt pitäisi alkaa siivota sillä. Voiko nuo kuivaliinat siis kastella ja käyttää jotakin pesuainetta nihkeäpyyhintään? Kun paketissa ei ole kunnon ohjetta. Tarkoitus oli kyllä ostaa sellainen mikrokuitumoppi, kun muistelin mainoksessa olevan, mutta nyt tuli tuollainen kertakäyttöliinainen. Onko teillä kokemusta siitä?
Kommentit (3)
kuis huiskii?
mulla mikrokuitumoppi, siis pestävä. tosi hyvä. sitä voi vähän kostuttaa jos haluaa nihkeäpyyhinnän ja silloin se myös putsaa hyvin tahrat ym. Ilman pesuainetta.
mulla on Sinin monitoimimoppi ja siihen kaikenmoisia osia. Ainakin sinillä kuivaliinat ovat sellaisia valmiiksi nihkeytettyjä, ne on tavallaan öljyttyjä tms. eli niitä ei tarvitse lainkaan kostuttaa. Itse käytän sellaisia vain ennen lattian vahausta kun lattia on todella saatava putipuhtaaksi liasta ja myös pölystä. Myös laminaatin puhdistukseen sellaiset lienevät paikallaan. Muuten suosin mikrokuitumoppia kun sen saa niin nihkeäksi, kosteaksi tai märäksi kuin haluaa tai on tarvis.
Olisit kysynyt multa ensin niin olisin sullekin suositellut tota kotimaista Siniä, se on aivan loistokas siivoussarja, kallis kylläkin mutta niin paljon helpottaa viikkosiivousta ja suursiivouksia ja arkea, että mielellään sen maksaa.
Pirun kallis se muuten oli, 33 euroa! En olisi ostanut, jos hinta olisi ollut näkyvillä!