Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväntuoksuinen mies

Vierailija
05.06.2025 |

Joskus olen lähikontaktissa ollessani törmännyt hyväntuoksuiseen mieheen. En tarkoita voimakkaaseen tuoksuun, joka saa suihkepullosta, vaan iho on tuoksunut hyvälle.

Onko omakohtaisia kokemuksia? Tuotteita joilla saa ihon tuoksumaan miedosti hyvälle?

Olen kokeillut muutamaa suihkugeeliä, joku on ollut pitkäkestoinen tuoksultaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko Biothermillä joku hyvä mieto miesten ihonhoitotuote? Itsekin olen törmännyt sellaiseen tosi hyvän tuoksuiseen mieheen joskus valitettavan harvoin tosin. 

Vierailija
2/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko Biothermillä joku hyvä mieto miesten ihonhoitotuote? Itsekin olen törmännyt sellaiseen tosi hyvän tuoksuiseen mieheen joskus valitettavan harvoin tosin. 

Biolanilta löytyy kaikki lannan tuoksut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hyvätuoksuisuus lisääntyy, kesäisin sama ilmiö aina julkisissa, jotkut miehet haisevat niin hirveän pistävälle hielle, että meinaa taju lähteä!

Vierailija
4/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyypä tsekata tuo vaihtoehto. Sellainen kevyt, raikas ja mahdollisesti sporttinen ihotuoksu olisi parasta.

Vierailija
5/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen saanut kehuja tuoksusta

Vierailija
6/24 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasesta tuoksusta ne kehut ovat tulleet?

Vierailija
7/24 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gaultierin Le Malea on ainakin naiset minulle kehuneet.

Vierailija
8/24 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diorin Sauvage suihkugeelistä jää hyvä tuoksu iholle.

Vierailija
9/24 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä ole eritelty, ilmeisesti ominaistuoksu, kun en käytä hajusteita, eikä dödökään ole tuoksuvaa

Vierailija
10/24 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajustamaton Aloe Vera (geeli, hierotaan kevyesti iholle, imeytyy pian) tuoksahtelee kaunotarten mielestä kiehtovasti, ei ole kaiken kattava lemu.

Vierailija
11/24 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellisesti elävä, iloinen, hyväkuntoinen, savuton ja nikotiinia käyttämätön nuori mies voi tuoksua luontaisesti hyvältä. Asiaa voi auttaa hajusteeton deodorantti sekä miedosti hyväntuoksuinen suihkugeeli. Edistävä tekijä on myös etupuolen ja takapuolen peseminen vessareissulla, niin pysyy suihkunraikkaana eikä tule ikäviä hajun pölähdyksiä sikälikään.

Vierailija
12/24 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen vaimoni - ilmeisesti positiivisessa mielessä - usein toteaa, etten oikein tuoksu millekään. Tai korkeintaan kääpiöluppakorvakanimme karvalle 😂

Vierailija
13/24 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ominaistuoksu, siis ihon tuoksu on vaan taivaallisen hyvä. Kerran nuuskin yhtä yhden yön miestä kun tuoksui huumaavan hyvälle. Ei ollut minkään tuotteen tuoksu, vaan ihana miehen ihon tuoksu. Piti varmaan mua ihan pimeenä... Sitten tykkään tosi paljon oman veljeni tuoksusta, mutta eri lailla, en seksuaalisessa mielessä. Halatessa tulee aina vastaan ihana tuttu ja turvallinen veljen tuoksu.

Vierailija
14/24 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tuoksu ikinä on puhtaus. Semmoinen niin kuin olisi just suihkusta tullut. 

Vierailija
15/24 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin ominaistuoksu, siis ihon tuoksu on vaan taivaallisen hyvä. Kerran nuuskin yhtä yhden yön miestä kun tuoksui huumaavan hyvälle. Ei ollut minkään tuotteen tuoksu, vaan ihana miehen ihon tuoksu. Piti varmaan mua ihan pimeenä... Sitten tykkään tosi paljon oman veljeni tuoksusta, mutta eri lailla, en seksuaalisessa mielessä. Halatessa tulee aina vastaan ihana tuttu ja turvallinen veljen tuoksu.

Tiedän tunteen. Yksi tyyppi tuoksui just noin hyvälle, ja kyllä ihan pervona häntä joka tapaamiskerralla haistelinkin (tämä oli kyllä ihan ok hänelle, heh). Joskus sänkyni tuoksui hänen jäljiltään pitkään niin hyvälle, että heräilin pitkin yötä haistelemaan sitä, kun tuntui että vieressäni oli vieläkin joku, vaikka olin yksin. Lempiasiani oli se, kun hän hikosi hiukan seksin aikana ja laitoin nenäni hänen hiusrajaansa (niskaan tai otsalle). Huh...

Ja tuo on siis nimenomaan ominaishaju, ei vain "puhdas iho suihkun jälkeen" tai mieto hajuste. Tykkäsin kyllä hänen hajusteistaankin, kun ne sekoittuivat siihen ihon tuoksuun (hänellä oli myös hyvä parfyymimaku).

Vierailija
16/24 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveellisesti elävä, iloinen, hyväkuntoinen, savuton ja nikotiinia käyttämätön nuori mies voi tuoksua luontaisesti hyvältä. Asiaa voi auttaa hajusteeton deodorantti sekä miedosti hyväntuoksuinen suihkugeeli. Edistävä tekijä on myös etupuolen ja takapuolen peseminen vessareissulla, niin pysyy suihkunraikkaana eikä tule ikäviä hajun pölähdyksiä sikälikään.

E tarvitse olla nuori, paras haistamani oli noin 36. Jos ominaistuoksu on hyvä, se voi olla "kypsänä" vielä parempi, ainakin minun nenääni.

Vierailija
17/24 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diorin Sauvage suihkugeelistä jää hyvä tuoksu iholle.

Ei pliis sitä Sauvagea aina! :D Aivan kamala tuoksu jota aina markkinoidaan niiiin seksikkäänä. Kokeilkaa miehet JOTAIN muuta joskus ja hankkikaa sellaisia, jotka oikeasti sopivat teille.

Vierailija
18/24 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti hyvätuoksuisuus lisääntyy, kesäisin sama ilmiö aina julkisissa, jotkut miehet haisevat niin hirveän pistävälle hielle, että meinaa taju lähteä!

Eikä tämä ole mikään sukupuolisidonnainen asia. Jotkut naiset haisevat myös kuselle.

Vierailija
19/24 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lähellä olet ollut, jos ihan ihon tuoksun olet päässyt kokemaan, kun en kumminkaan ymmärrä, että olisit intiimikontaktissa ollut. Eiköhän kyse ole esimerkiksi pestystä vaatteesta, johon on tarttunut partaveden haju tms. ja tämä ei ole täysin hävinnyt pesussa. 

Vierailija
20/24 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin hajusteita on niin monenlaisia. Ei läheskään kaikki parfyymitkään tuoksu sellaiselle voimakkaalle/pistävälle, lähes salpaavalle ja ns. unisex -tuoksut ovat kovassa suosiossa. Ja tietysti myös se, miten paljon niitä käyttää. Ero yhdellä ja viidellä suihkauksella ja sillä, minne ne suihkuttaa, on melkoinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi