Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tällaisesta Huutonetmyyjästä? ov

Vierailija
28.04.2008 |

Voitin yhden kohteen perjantai-iltana ja myyjä laittoi jo eilen mulle negan ja kiukkuisen viestin, kun en ollut maksanut tuotetta. Ei siinä mitään muuta, mutta kun myyjä ei ollut antanut sitä tilinumeroaan mihin maksaa JA myyjällä EI OLE vakioviestiä käytössä.

Oltiin lauantaina häissä, joten en katsonut silloin mailejani enkä päässyt kysymään myyjän tilinumeroa silloin. Ehdin vasta eilisiltana koneelle.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein laittoi tekstaria, että " aiotko maksaa, vai laitanko uudelleen myyntiin?" . Huudon sulkeutumisesta oli kulunut silloin alle vuorokausi :/

Vauva oli silloin kipeänä enkä päässyt nettiin kyttäämään sekunnilleen huudon sulkeutumista.

Huutis on niin täynnä hulluja, että olen jo kahden vaiheilla lopettaa koko touhun. Voisi olla edullisempaa niin.

Vierailija
2/2 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en huutele henkilöiltä, joiden listalla on useampi nega. Koskaan ei ole mitään ongelmia tullut.

Ja kannattaa ainakin sinä päivänä, kun huuto sulkeutuu yrittää jossain vaiheessa käydä koneella ja ottaa yhteyttä toiseen osapuoleen. Kukaan ei voi tietää, onko toisella vauva sairas, jos näitä ohareiden tekijöitä on ollut menneisyydessä. Hätäilyä toki myyjältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi