Opetelkaa parkkeeraamaan
Vaikka ajaisitte farmaria, sen nokka ei ole kaksi metriä pitkä, vaan auto mahtuu siihen ruutuun. Se peräpääkin kuuluu sinne ruudun sisälle...
Terv. nimim. Taskuun tänään jumittunut
Kommentit (6)
Ja en muuten ota huomioon, että toiseen autoon on päästävä sisälle.
Varsinkin töissä ajan autoni keskelle omaa ruutua. Jos toinen on tullut minun ruudun puolelle niin ei siitä ovesta kyllä autoon mahdu tuleen. Voi kulkea vänkärin oven kautta, sinne on sitte jäänytkin iso tila.
ovista pitäisi mahtua kulkemaan ihan ok, jos parkkeerattu keskelle ruutua, kakkonen varmaan meinasi juuri noita " toiselle sivulle" pysäköiviä.
ja minusta on ihan hyvä ottaa ne muutkin autoilijat huomioon, sekä liikenteessä, että pysäköintialueella
jättämällä LIIKAA tilaa autojen väliin. Raivostuttavaa kun ei saa autoansa mahtumaan parkkiin näiden ylivarovaisten (?) kuskien takia!
Valitettavasti parkkiruudut on liian pieniä meidän autolle. Niin pituuden kuin leveydenkin puolesta. Odotan että lapset kasvaa ja pääsen taas ajamaan normi kokosella autolla
viivaan kiinni ja vaikka itse olin keskellä ruutua, ei turvaistuin mahtunutkaan ovesta sisään.
Toinen samaan liittyvä: Muistakaa, että myös viereiseen autoon olisi päästävä sisälle.
Tosin nämä molemmat ongelmat taitaa liittyä siihen, että autot on nykyisin isompia kuin silloin kun noiden ruutujen kokoa viimeksi tarkistettu.