Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihminen joka ei osaa mitään

Vierailija
09.04.2023 |

Kysymyksiä

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et opettele?

Vierailija
2/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et opettele?

Olen yrittänyt mutta en vain ole oppinut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi että osaat tietsikkaa käyttää ja kirjoittaa. Tai jos kännyllä teit niin sitä osaat.

Vierailija
4/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi että osaat tietsikkaa käyttää ja kirjoittaa. Tai jos kännyllä teit niin sitä osaat.

Joo, no kännykkää osaan käyttää

Vierailija
5/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole hyvä missään muussa paitsi työssäni tekstinkäsittelijänä sillä omaan kymmensormijärjestelmän ja olen nopea kirjottaja (jopa liiankin nopea varsinkin kun vertaa kollegoihini). Harmi vaan etten hyödy nopeudestani mitenkään sillä palkka on sama purit sitten 10 tai 60 sanelua päivässä mikä on kyllä ihan perseestä.

Vierailija
6/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ole hyvä missään muussa paitsi työssäni tekstinkäsittelijänä sillä omaan kymmensormijärjestelmän ja olen nopea kirjottaja (jopa liiankin nopea varsinkin kun vertaa kollegoihini). Harmi vaan etten hyödy nopeudestani mitenkään sillä palkka on sama purit sitten 10 tai 60 sanelua päivässä mikä on kyllä ihan perseestä.

Minä en ole koskaan ollut töissä.

Vierailija
7/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat ainakin valehdella.

Vierailija
8/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakaan ei ole koskaan tullut "oikeaa" ihmistä vaikka aivan täysi ufokaan en ole.

Vierailija
9/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljonhan siihenkin mahtuu että "ei osaa mitään"- kaupassa osaa käydä, sen verran laskea rahoja että pystyy käymään,  tehdä safkaa, perus kotityöt ainakin (koska hengissä niin siitä voi päätellä nämä.) 

Vierailija
10/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska et vielä ole liikenteessäkään kuollut niin luultavasti osaat siellä kulkea myös. 

Vierailija
11/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljonhan siihenkin mahtuu että "ei osaa mitään"- kaupassa osaa käydä, sen verran laskea rahoja että pystyy käymään,  tehdä safkaa, perus kotityöt ainakin (koska hengissä niin siitä voi päätellä nämä.) 

Tuollaisia pieniä juttuja tietysti osaa jokainen.

Vierailija
13/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin, etten osaa mitään. Sitten olin psykiatrilla testeissä ja se sanoi, että ihminen ei pysty siihen mitä olen tehnyt ja yleensä ihmiset ei ole niin pystyviä kuin minä, etten voi olettaa sitten muiden kykenevän samaan kuin minä. Joten ehkä sinullakin on vain hieman liian korkeat odotukset siitä omasta olemisestasi ja arvostat muita ihmisiä aivan liikaa?

Vierailija
14/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ajattelin, etten osaa mitään. Sitten olin psykiatrilla testeissä ja se sanoi, että ihminen ei pysty siihen mitä olen tehnyt ja yleensä ihmiset ei ole niin pystyviä kuin minä, etten voi olettaa sitten muiden kykenevän samaan kuin minä. Joten ehkä sinullakin on vain hieman liian korkeat odotukset siitä omasta olemisestasi ja arvostat muita ihmisiä aivan liikaa?

Jotain sellaista olisi kiva osata että olisi saanut itsensä työllistettyä. Ihan peruselämää olen kaivannut.

Vierailija
15/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain sellaista olisi kiva osata että olisi saanut itsensä työllistettyä. Ihan peruselämää olen kaivannut.

Peruselämää minäkin olen kaivannut ja hetkeksi sainkin sen mutten osannut pitää sitä, koska oikeasti en tainnut edes haluta sitä. Ihminen hankkii kummia fiksaatioita itselleen ja viettää aikaa niiden haluamisessa suuren osan elämästään. Mutta tiedätkö kun monesti on niin, että syy miksi me ei saada jotain on se, että puuttuu motivaatio ajaa sitä haavettaan takaa. Meidän aivot on sellaiset, että ne sabotoi kaiken mitä et oikeasti halua ja sellaiset asiat mitkä on muiden ihmisten mieliimme asentamia pakkoja, koska ne ei ole meitä itseämme. Sinä onnistut kyllä, kunhan löydät sen mitä oikeasti haluat.

Vierailija
16/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen sä olet ja millä sä elät, jos et koskaan ole käynyt töissä?

Vierailija
17/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peruselämää minäkin olen kaivannut ja hetkeksi sainkin sen mutten osannut pitää sitä, koska oikeasti en tainnut edes haluta sitä. Ihminen hankkii kummia fiksaatioita itselleen ja viettää aikaa niiden haluamisessa suuren osan elämästään. Mutta tiedätkö kun monesti on niin, että syy miksi me ei saada jotain on se, että puuttuu motivaatio ajaa sitä haavettaan takaa. Meidän aivot on sellaiset, että ne sabotoi kaiken mitä et oikeasti halua ja sellaiset asiat mitkä on muiden ihmisten mieliimme asentamia pakkoja, koska ne ei ole meitä itseämme. Sinä onnistut kyllä, kunhan löydät sen mitä oikeasti haluat.

Olisi kyllä näin vanhana jo aika löytää keinot joilla elättää itsensä ja laittaa elämänsä kuntoon.

Vierailija
18/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen sä olet ja millä sä elät, jos et koskaan ole käynyt töissä?

Keski-ikäinen. Mies elättää.

Vierailija
19/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole mitään itsenäisyyttä.

Vierailija
20/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia persujen hommia ei nekään osaa mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän