Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lestadiolaisuus tuhoaa minut, irtaudunko vai mitä teen kun en saa rauhaa. minua ahdistaa koko liike?.

Vierailija
28.04.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa elämäntilanteessa elät?

t. ei-lestadiolaisen miehen lestadiolainen vaimo, jota myös toisinaan ahdistaa ja epäilyttää aivan kaikki tässä uskossa. Tai ehkä uskossa, mutta tässä maanpäälisessä " jumalanvaltakunnassa" .

Vierailija
2/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa seurakunnissa on omat kömpelyytensä ja jos aikoo seurakunnassa käydä, ne on vain pakko hyväksyä tai yrittää muuttaa niiltä osin kuin mahdollista.

Itse usko ja henkilökohtainen suhteeni Jumalaan on minulle tärkeä asia, mutta " uskovaisuus" ja seurakunnat kaikkine normeineen ahdistavat!!

Suosittelisin sinulle, että koeta löytää uskosi ydin jostain muualta kuin ihmisten muodostamasta seurakunnasta. Jumala on suurempi kuin ihmisten keksimät muodostelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pelastuksen ehdoksi aletaan laittaa ihmistekoja, tiedät että on aika nostaa kytkintä.

Vierailija
4/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan aiemmin ollut niin onnellinen ja tasapainoinen kuin nyt, vapaana kaikesta.

Vierailija
5/7 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään uskonnollinen yhteisö tai seurakuntaan kuuluminen. Uskonnollisuus sitoo, usko vapauttaa. Toki kristittyjen yhteys on tärkeää, mutta mitään liikettä siihen ei tarvita.

Mikäli lestadiolaisten tai minkä tahansa muun uskonnollisen yhteisön opetetaan olevan ainoa tapa turvata taivaspaikka, se on valetta. Voit turvallisin mielin irrottautua liikkeestä.

Vierailija
6/7 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin suodatan mitä seuroissa puhutaan.

Just tuon vaikka kun lapset kyselee että kuka on uskovainen ja kuka ei niin itse ainakin opetan että uskovaisia on muuallakin kuin meidän piireissä. Me ei vaan itse tiedetä ketkä ovat uskovaisia. Taivaan isä tietää sen.

Toinen asia. Lastentehtailulla ei ole mitään tekemistä uskon kanssa jos tuntuu siltä että ei jaksa niin voi pitää taukoa. Meille ei todellakaan tule 10 lasta. Itse en jaksaisi niin psyykkisesti kuin fyysisestikkään.

Ollaan kyllä muuten tosi onnellisia tässä elämäntilanteesa. en kyllä tätä elämääni mihinkään muuhun vaihtaisi.

Vierailija
7/7 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kun on kerran selvät säännöt, joiden avulla sinne taivaaseen mennään (eli juuri esim. ehkäisy) niin miksi toiset sitten kuvittelevat menevänsä sinne ehkäisten ja antaa muiden siskojen nääntyä lapsikuorman ja synnyttämisen taakan alle luullen että kun näin teen, pääsen taivaaseen.

Eli en pidä siitä että toiset vain härskisti rikkovat sääntöjä ja toisrt kärsivät. Ja kuitenkin molemmat tapaukset elävät siionin rakkaudessa samaan taivaaseen matkalla.