Kaikki, joilla PAS onnistunut! Auttakaa!!!
Millasia oireita teillä on ollut ennen plussaamista? Onko ketään kellä on paremminkin ollut oireeton olo? Aikaisemmin vaikka mitä tuntemuksia, mutta nyt ei oikeastaan juuri mitään. Huomenna saisi testata, mutta epäilyttää niin ettei oikein uskalla...
Auttakaa te, joilla joskus PAS onnistunut, mutta siltin ollut lähes oireeton olo! Onko enää mitään toivoa??? Nyt kp 13.
Kommentit (13)
että rinnat olivat siirron jälkeen (muistaakseni jo ennen sitä) tosi kipeät ja turvonneet. Nyt enää hieman turvonneet.. PELOTTAA, että TAAS menee mönkään :(
kertokaa muutkin kokemuksianne ja tuntemuksianne! Tulis huominen vähän nopeemmin :)
ap
Onko kenelläkään ollut niin, että oireet lieventyneet ennen testin tekemistä ja silti on ollut raskaana?
ap
Itse testasin heti kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, eikä olosta olisi voinut päätellä mitään suuntaan tai toiseen. Plussan testasin kuitenkin. Oli tosi hassun tuntuista se pari ekaa viikkoa, tuntui että ei voi olla raskaana kun ei ole mitään oiretta, testejä piti tehdä useampi että uskoi. Sitten kun alkoi pahoinvoinnit ja muut niin raskaus muuttui todellisemmaksi.
T: Pas-kaksosten äiti
Tuntuu vain niiiiiiin epäuskottavalta.. kertokaa vielä lisää näitä tsemppitarinoita :)
ap
Voi NIIIIIIIIN selvästi kuvitella, kuinka taas huomenaamulla testiin piirtyy yksi ainokainen viiva... Olen niin tottunut siihen :( Viisi vuotta ilman yhtäkään onnistumista:( Joskus olen ajatellut piirtää toisen viivan, että näkis miltä se edes näyttää.. :)
ap
Mihin aikaan meinaat huomenna testata? Tule sitten kertomaan kuinka kävi, jännitän täällä jo sun puolesta :) Tsemppiä! -8-
Varmaan 9-10 aikaan. Kiva, kun joku muukin jännittää minun puolesta :) Tosin varmaan joudun tuottamaan pettymyksen... Tuun kuiteski kertomaan.
ap
... onnistuneen IVF:n jälkeen (josta siis ennestään lapsi). Ensimmäisestä PASista olin oireiden perusteella ihan varma, että nyt tärppäsi (pahoinvointia, kuumetta, rintojen aristusta ja vaikka mitä). Mutta tulikin tyylipuhdas nega. Seuraavaan kiertoon tehtiin toinen PAS, josta ei tullut mitään oireita, ainakaan verrattuna ensimmäiseen PASiin. Tein kotitestin pp12 ja se oli plussa! Tänään käytiin niskaturvotusultrassa ja siellä se plussa jo ojenteli raajojaan... :) Tsemppiä!
Varmasti mahtava tunne! Oliko sinulla ennen testaamista ihan minkaanlaisia oireita?
ap
kuinkas muutenkaan... Ei tämä onnistu koskaan :(
ap
On se niin tuskaista tuijottaa sitä tyhjää ruutua. Tiedän, sillä tosi pitkä matka piti meidänkin kulkea ennen kuin ensimmäisen kerran sain nähdä sen + tuloksen.
Tsemppiä vaan tulevaan. Yritä uskaltaa luottaa siihen, että kyllä se aurinko vielä paistaa risukasaankin.
T: Nyt jo kahden PAS-tytön äiti
Olin ihan varma että plussaisit! Koita silti jaksaa uskoa tulevaan, kyllä sinunkin vuorosi vielä tulee. En oikein osaa sanoa mitään sellaista joka lohduttaisi, muistan kyllä miten kurjalta se nega aina tuntui... -8-
¤ Halaus ¤
Oireet eivät oikein ole luotettava tiedonlähde. Testi kertoo totuuden. Oireissa ja oireettomuudessa on kauheasti vaihtelua. Minulla on ollut onnistuneessa tuore- ja pas-raskaudessa luget, joista tullut oireita. Samanlaisia tullut lukuisissa epäonnistuneissakin hoidoissa.
Ainoa tuskin havaittava oire oli aavistuksenomainen rintojen turvotus. Muu menee lugejen piikkiin.
Onnea, toivottavasti olet raskaana =)