Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikkunanpesu tuli hoidettua, ja helposti

Vierailija
28.04.2008 |

Ikkunanpesu ei todellakaan ole mielipuuhiani. Tänä keväänä keksin, että mitäpä jos käyttäisin siihen vierasta työvoimaa. Hinta vain hirvitti. Mies meni ja vaihdatti autoon kesärenkaat ja niin päätökseni oli syntynyt: minä tilaan ikkunan pesijän. Hänkin käytti vierasta työvoimaa.

No nyt ikkunat on pesty! Lasku seuraa sitten perässä, mutta kyllä kannatti. Kyllä tuli suorastaan hyvä mieli.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 4 vuotta! käytämme muutenkin siivousfirmaa, niin mikä ettei. Itse pesisin ikkunoita kokonaisen päivän, nyt ei tarvitse kuin ottaa verhot pois. En enää ikinä pese itse ikkunoita, jos ei ole aivan pakko!! Se on niin ärsyttävää puuhaa.

JA vielä, me ei olla rikkaita, rahaa käytetään siihen mikä meistä tuntuu tärkeältä!

Vierailija
2/6 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä käy myös siivooja joka toinen viikko. Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan fiksua on käyttää siihen ulkopuolista työvoimaa.

Vierailija
4/6 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parvekelasit. Mies pesi ne viime viikonloppuna, koska minä inhoan sitä hommaa. Ellei mies suostuisi pesemään, minäkin tilaisin ulkopuolista apua ; )

Vierailija
5/6 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä käy siivooja joka toinen viikko. Maksaa 32 e/h, eli saman olisi ottanut ikkunanpesusta. Kun yksi ihminen pesee 10 ikkunaa, niin olisi tullut vähän kalliiksi...

Vierailija
6/6 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 ikkunaa. Ja taas sääsettiin rahaa :) Eikä siihen nyt niin kovin kauaa mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi