Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

saisko vähän neuvoja?

Vierailija
04.12.2008 |

hävettää myöntää, muttä en ole koskaan elämäni aikana saanut orgasmia.. rakastelu on aina niin mielettömän ihanaa ja tuntuu, että saisin. työnnän varmaan jotenkin sen aina pois.. onko kenelläkään mitää vinkkejä? kaikki vinkit olis kiva saada.. vai enkö vain saa sellaista orgasmia, mistä olen aina haaveillut ja kuvitellut sen olevan..?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en jaksa ottaa siitä stressiä kun kuitenkin tuntuu hyvältä.

Vierailija
2/5 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aikoinani odotin jotain suurta räjähdystä, minkä olin kirjasta lukenut. no sellaista mikä oli mielessäni ei koskaan tullut. Nainen muuttuu ajan myötä. Jokainen raskaus sekä synnytys on omalla kohdallani muuttanut tuntoaisteja.

Pitäsi unohtaa tuollaiset ja nauttia siitä mitä on. ja kehittää pikku hiljaa nautintoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poissa, mutta lantionpohjalihasliikkeet auttoivat, ja pitkä, turvallinen parisuhde.

Vierailija
4/5 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi nimittäin vaatii harjoitusta. Ja jos ette ole sitä yksin ikinä onnistuneet saamaan, niin ei sitä mieskään pysty "tarjoamaan".

Monilla (kuten esim minulla) sen saaminen vaatii sellaista vibraa, jota harva ihminen pystyy tuottamaan tarpeeksi pitkään. Niinpä apuvälineet ovat ihan ehdottomia. Kaikki värinälaitteet, saa mm. seksivälinekaupoista. Tai jos ei sinne kehtaa mennä, niin kokeilkaa vaikka sähköhammasharjalla (ei sillä harjapuolella). Tarpeeksi liukkaria vaan ja kokeilemaan :)

Vierailija
5/5 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi nimittäin vaatii harjoitusta. Ja jos ette ole sitä yksin ikinä onnistuneet saamaan, niin ei sitä mieskään pysty "tarjoamaan".

Saattaa pystyäkin. ;) Minä olen siis mies, ja olen pystynyt "tarjoamaan" vaimolleni hänen ensimmäisen orgasminsa (ja sitten ne kaikki sen jälkeen). Hän on ehkä kotikasvatuksensa tai luonteensa takia ollut aina vähän estoinen, joten hän ei ollut nuorena opetellut itse orgasmia hankkimaan.

Edelleenkään hän ei itseään tyydytä tai alapäätään seksuaalisessa mielessä koskettele, mutta onneksi aika alusta asti on antanut minun opetella hänen tyydyttämistään. Ja kielellä tai rakastelun aikana sormilla olen sen vuosien myötä oikein hyvin kuulemma oppinutkin tekemään. Ja hänen kohdallaan orgasmi on kyllä "Iso O", siitä ei voi hän itse, minä tai naapuritkaan kyllä erehtyä. ;)