Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAMMIMAMIT***uutta viikkoa=)

28.04.2008 |

Hei kaikille.

Lopultakin vatsatauti taitaa olla hellittänyt.Olipa sitkeää sorttia!!!

Vieno myös punkaa ylös kuten Sisu eikä ole kovin motivoitunut edelleenkään kääntymiseen.

Edellistä ketjua luin kyyneleet valuen.Pajunkukka oli kirjoittanut kauniisti. Minun mieheni oli koulukiusattu lahjakkuutensa takia ja koska oli kasvanut uskonnollisessa perheessä. Eli kyllä lapsi voi jotua kiusatuksi mitä ihmeellisimmistä syistä! Mieheni joutui muuttamaan koulua monta kertaa.Nythän hän on tämän musikaalisen lahjakkuutensa kääntänyt voitoksi.

Ja itse olen menettänyt äitini.Tosin olin jo 23v, mutta äitini kuoli hoitovirheeseen sairasteltuaan pitkään. Siitä oli vaikea päästä yli.Äitini olisi täyttänyt samana vuonna vasta 40v-hän sai minut 17-vuotiaana.

Hyvä että aalun neea on päässyt kakkapantistaan=)

Kiva kun alkaa olla kesä taas ihan nurkalla.Eilenkin olin 1v:n kanssa 2h ulkona heti aamusta.Vieno nukkui parvekkeella ja isi vahti häntä. Kävelimme tuonne kartanon maille ja siellä oli isot aukeat jo valkovuokkoja, kevätesikoita ja muita varhaisia kukkasia-kaunista.

Aikainen lintu se madon nappaa-Vieno herätti mut klo 5 jälleen tänäänkin enkä sitten enää saanut unta.Nyt meinaa väsyttää vähän, kun koko muu huusholli on hiljainen, paitsi Vieno tuolla yläkerrassa kuuluu hiukan ähisevän.Taitaa tehdä aamukakkaa=)

Aurinkoa sydämiin=)

sammermanni ja vieno tasan 4kk

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on minun vuoro sairastaa...flunssa iski vappuaattona!!!=/ Kaaduin illalla petiin aivan kuolleena! Nyt en sitten ole päässyt mereenkään uimaan, nyyh. Mutta kävin lohtu-shoppailemassa tänään, kun ei kuumettakaan ole=) Olen niin tosi huono makaamaan montaa päivää.

Pitänee ostaa Vauva-lehti, kun meidän ketjun sulostuksia on siellä=)

En ole alkanut vieläkään kiinteitä...Ostin tänään kyllä jo söpön apina-ruokalapun eli henkinen valmistautuminen lienee käynnissä=)

sammermanni ja vieno 4kk ja risat

Vierailija
22/23 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi " häirikkö" , joka ei pääse aina kirjoittelemaan. Muutenkin sivut tökkii, liekö johtuu siitä, kun ne tekee niitä uusia Vauva-sivuja. Mitenköhän näiden keskustelupalstojen käy, muuttuuko kovastikin? No, emmeköhän löydä sieltä sitten toisemme:)

Aada kääntyi tässä tällä viikolla mahalta selälleen:) Monta kertaa onkin sitä yrittänyt, mutta toinen käsi jää aina alle, mutta vihdoin se pungertaminen palkittiin ja tyttö pyörähti ympäri. Nyrkkiä myös syödään entistä enemmän ja jonkin verran on itkuisuus lisääntynyt (sellainen, mille ei oikein löydy syytä). En kuitenkaan huomaa ikenissäkään mitään ihmeellistä, eli saas nähdä, milloin niitä hampaita alkaa tulla.

Sisu ja Pinja on bongattu Kuvauksellisista. Pinja pistää oikeen ilmeellä:) Ja Sisun katseesta saa miettiä, että mitähän kujeita veijarilla on mielessä??!

Mulle tuli nyt oikein rattaiden vaihtokuume... Nyt olisi siis päästävä isoista vaunuista ja halvoista matkarattaista eroon, ja tilalle olisi saatava jotkut pieneen tilaan menevät rattat, joilla vois kuljettaa niin vauvaa kuin isompaakin. Olen nyt miettinyt ainakin Peg Peregon Pliko P3:sia ja Teutonian Timmyjä. Pitäis päästä hypistelemään niitä kauppaan.

Aadan kanssa tehtiin parin kilsan kävelylenkki kantoliinalla. Piti vähän enemmän kokeilla liinaa, kun parin viikon päästä ollaan lähdössä sinne Turkkiin, niin että tietää miten viihtyy liinassa. Ja hyvinhän tuo pitempikin lenkki meni, Aada nukahti liinaan jo alkumetreillä. Turkissa on samana viikonloppuna Formulakisat, mutta onneksi ne on toisella puolella maata, ettei varmaan vaikuta Alanyan turistimäärään.

Vielä noista menettämisen peloista. Itse en ole juurikaan pelännyt, että itselleni tai muille, edes lapsille, sattuisi mitään, mutta siitä lähtien kyllä, kun silloinen miesystäväni kuoli työtapaturmassa, niin olen pelännyt just työtapaturmia. Välittömästi kuoleman jälkeen minua oikeesti pelotti, että entä jos nuo korkeat kaljakoripinot kaatuu päälleni (olin R-kioskilla silloin töissä). Samoin varoittelen aina miestäni, että olisi varovainen töissä. Hän kun tekee metallihommia, niin vähän väliä hänellä on mennyt pieni metallisiru silmään, ja kerran leikkasi rälläkällä peukalonsa lähes kokonaan poikki. Eivätkä aina käytä kaikkia suojausvarusteita töissä, kuten just suojalaseja ja koneiden kanssa kun on tekemisissä, niin niiden kanssa voi aina sattua tapaturmia.

Mutta nyt lähdetään pihalle leikkimään kun alkaa jo kivasti lämmittää!

T:vikli80 ja Aada 4kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseeköhän tänne kukaan, kun ei ole kukaan kirjoitellut vähään aikaan?! Mä en ainakaan meinaa päästä tänne millään. Onneksi selaimen historiassa olevat linkit toimivat, ainakin useimmiten. Laitoin sivujen toimimattomuudesta jo valituksenkin webmasterille, mutta ainakaan vielä ei ole korjaantunut.

Täälläkin ollaan kipeenä. Pojulla oli toissayönä 40 astetta kuumetta eikä henki meinannut oikein kulkea. Oltiin vielä kaksin kotona. Onneksi tajusin kolmen maissa laittaa sen sitteriin nukkumaan. Uni maittoi siinä yhtä hyvin kuin muutekin, mutta henki kulki ja saatiin loppuyö nukuttua keskeytyksittä. Nyt pojulla menee jo paremmin, meillä muilla vielä kamala räkätauti ja yskää, mulla kuumettakin.

Pakko taas mennä, elämä hieman hektistä tällä hetkellä.

Justus ja poju 14.1.