Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei mulla vaikuta kofeiini piristävästi? Vaikka joisin kuinka niin sammahdan kyllä ihan just samaan aikaan

Vierailija
27.04.2008 |

Kuullut että jotkut valvovat yövuorot batterin voimalla. Tai eivät voi juoda kahvia illalla tai eivät saa unta. Mä voin vetää puoli tuntia ennemminkin kahvia ja silti uni tulee ihan hyvin. Joskus haluaisin että kahvi piristäisi vähän edes

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole huomannut kahvin piristävää vaikutusta. Toisaalta olen kyllä tosi hyvillä unen lahjoilla varusteltu.

Vierailija
2/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä siihen tottuu, jos kauan on kahvia litkinyt. Itse aloin kahvia juomaan 4 vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi, kaksi kuppia ei vielä riitä mihinkään, mutta jos sitä oikein jää miettimään, että se vie yöunet, niin kai se sitten viekin...

Vierailija
4/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän sama juttu kuin alkoholisteilla alkoholin kanssa;) Toleranssi kasvaa ja tarvitaan entistä isompia annoksia saman vaikutuksen aikaansaamiseksi.

Vierailija
5/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joka päivää litkii monta kupillista, toleranssi kasvaa.

Vierailija
6/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon sen verran vähän kahvia että piristää. Illalla ei auta ottaa jos mielii nukkua.

Vierailija
7/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumaliste että auttaa väsymykseen...mutta jos menee nukkumaan siinä kunnossa, voi käydä kuten minulle ja joutua psykoosiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan