Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neljä lasta ja avioero.. onko järkevää "jakaa" lapsia?

Vierailija
04.12.2008 |

.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin helppo ulkopuolisen huudella.

Mitä jos tilanne onkin se, ettei äiti=nainen halua erota, mutta mies haluaa.

Ja lisäksi et vastannut oleenkaan itse kysymykseen. Jos näkee vaivaa vastata, niin pitääkö sen olla tuollaista???

Kaiken lisäksi kome lasta on ihan normaali märä ja tässäkin tapauksessa nuorimmat ovat kaksosia, eli varmaan sitä kolmatta on odotettu, kun onkin tullut tieto, että sieltä tuleekin kaksi. Harvoin nitä kaksosia ihan tarkoituksella "tehdään".

AP:lle. Minusta teidän kannattaa tehdä niinkuin parhaaksi näette. Tosin lapset vielä pieniä ja varmasti enemmän sinussa kiinni. MIten olisi esim. niin, että lapset miehellä koko viikon joka kolmas viikko ja yksi viikonloppu siinä välissä?

Muutatte sitten, kun lapset vähän isompia. Usko pois, sinäkin tulet välillä tarvitsemaan sitä omaa aikaa ja se tulisi juuri tuossa isäviikon aikana.

Olen pahoillani teidän tilanteesta, ero ei ole koskaan helppo ratkaisu.

pitää tehdä niin monta samalle miehelle jos suhde ei toimi?

Onko se sitä naisten vauvakuumetta, että "mun on saatava vauvoja kun ne on niiiiiiiin ihkuja. Sama se, vaikka miehen kans menee huonosti".

Sitten kun ne on isompia, ollaan jakelemassa niitä sinne sun tänne kun ne ei enää olekaan kivoja, pikku palleroita.

Vierailija
42/42 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin miehelle että hän pitäkööt lapset luonaan ja minä ryhdyn etä-äidiksi. Voisi tosin käydä niin, että isän uusi sussu saisi hermoromahduksen ensimmäisen viikon kuluttua ja muuttaisi pois... t. Neljän äiti, joukossa yhdet kaksoset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla