Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olenko ainoa..Ärsyttää kun vieraat änkee katsomaan vauvaa
27.04.2008 |
vauva vasta viikon ja kaikkien pakko ängetä kylään. Haluaisin olla rauhassa ja en halua vauvalle vaaraa bakteereista. Kehtaatteko heti käskyttää vieraat käsipesulle ja käsidesille??? Ja kaiken huipuksi ihmiset kutsuvat itse itsensä kysymättä. Olen varmaan outo, mutta en pidä siitä.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä on kolme lasta ja joka kerta olen toivottanut halukkaat heti vauvaa katsomaan.