Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kasvot saisi pysymään kiillottomina, mattana näin kesällä? Naama kiiltelee ja "valuu" hetkessä laittautumisen jälkeen

Vierailija
01.07.2022 |

Miten saatte kasvonne pysymään suht kiillottomina, tasaisena kesällä? Mun naama alkaa kiiltelemään ja tursuamaan rasvaa hetkessä, inhottavaa mennä johonkin juhliin kun kasvot kiiltelee ja valuu ja on epäsiisti olo. Ja pakko vähän laittaa meikkivoidetta kesälläkin kun ei ole tasainen iho. Mutta vaikka sitä kuinka ohuelti yrittää laittaa niin kohta näyttää ihan kamalalta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän lumenen meikkipuuteria.

Vierailija
2/11 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuljetan kasvopapereita ja kuivaan ihon kevyesti. Viuhka on myös hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saa naama olla hiestä märkä, ihan normaalia.

Vierailija
4/11 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Lumenen kiiltoa kontrolloiva päivävoidetta meikin alla. Ei ole kallis, ihan markettikamaa. Toki jos on todella kuuma, ei tuhon auta varmaan kun ammattilaisen tekemä teatterimeikki.

Vierailija
5/11 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imeytä liika rasva paperiin,  niitä on ihan erikseen kaupan, mutta tavallinen kasvopaperikin käy. 

Vierailija
6/11 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kiiltää se kun on ihan normaalia. Kasvopaperia jos häiritsee ihan sietämättömästi.

Vierailija
7/11 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhainta imukykyinen talouspaperi ja painelee paperilla välillä eikä mitään pakkeleita helteillä tai rasvoja. Hyvän kasvoveden kun löytää niin sillä pyyhkiminen riittää.

Vierailija
8/11 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kiiltää se kun on ihan normaalia. Kasvopaperia jos häiritsee ihan sietämättömästi.

Kotioloissa voi kiiltää mutta muuten on kyllä ällön näköinen kiiltävä naama jos toisten pitää sellaista katsella. Talouspaperiin imeyttää ne kiillot samalla kun käy vessassa. 

Vierailija
9/11 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kosteuttavampaa (ei rasvaista,vaan kosteuttavaa) kasvorasvaa eli kosteusvoidetta. Tai jotain kosteuttavaa seerumia päivävoiteen alle. Tuo rasvan puskeminen on usein merkki siitä, että iho on kuiva ja yrittää estää enempää kosteutta haihtumasta peittämällä itsensä rasvaan

Vierailija
10/11 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painele paperilla, hommaa parempi meikkivoide ja puuteri. Hikoilun kestäviäkin löytyy.

Vierailija
11/11 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, silmä meikitki valuu silmistä täs helteessä🥵

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän