Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä uusi äitiyspakkaus on ruma!

Vierailija
27.04.2008 |

Onneksi en ole nyt raskaana, koska pakkaus ei miellytä minua yhtään.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se törkeetä, että kehdataan tarjota aina noin rumia pakkauksia. Kyllä ton äitiyspakkaussysteemi pitäis olla sillee yksilöllinen, että jokainen äiti voi itse käydä haluamassaan lastenvaateliikkeessä ostamassa vaatteita oman makunsa mukaan ekaksi vuodeksi (tai mieluummin kolmeksi). Kuitti sitten vain Kelaan ja rahat tilille. Taidan kirjoittaa aloitteen eduskuntaan aiheesta. Mitä olette mammat mieltä?

Vierailija
22/39 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän sopii keskusteluun kun keskusteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä sulle allekirjoitus nrot 15, 17 ja 19...

Et kyllä itsekään inisijä allekirjoittanut viestiäsi!!

Vierailija
24/39 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni oli ihan kiva pakkaus ja hyvä juttu oli tuo uus juttu: hammasharja.

En tosin ole, ainakaan tällä hetkellä, raskaana, joten ei sikäli mulle ajankohtaista.

Vierailija
25/39 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin nättejä vaatteita, ja vain muutamasa joku hölmö kuva. Olispa raskaana...

Vierailija
26/39 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tutustumaan äitien ja lapsiperheitten elämään. Täällä meillä päin olisi jokainen äiti onnesta soikea, jos saisi vastaavanlaisen pakkauksen. Muista tuista puhumattakaan!

En ole uskoa korviani, kun jokaisella Suomi-vierailulla kuulen joidenkin valittavan esim. päivähoidon vaikeudesta ja kalleudesta, kotihoidontuen pienuudesta tai " muista hirveistä epäkohdista" . Huh huh, kuinka epäkiitollista, vaativaista ja tyytymätöntä väkeä löytyykään!

T. Eräässä sivistysvaltiossa elävä, kalliit veronsa maksava ulkosuomalainen äiti

Vierailija
27/39 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja tässä sulle allekirjoitus nrot 15, 17 ja 19...

Et kyllä itsekään inisijä allekirjoittanut viestiäsi!!

Itsehän aloit inttää inisijä-kritiikkiäni vastaan.

Vierailija
28/39 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii kummallekn hyvin ja ihana väriläiskä se oranssiraita-asu! Toppiskin on yllättävän sellanen ei-äppakkausmainen.

Ei o kyllä meillekään nyt vauvoja tulossa, mut sanoinpahan mielipiteeni!! Nih!

Vierailija
29/39 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella nättejä, ajanmukaisia, laadukkaan oloisia. Ihan toista kuin ne vanhat ä-pakkaukset.

Vierailija
30/39 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pukea vauvaani vuosikertavaatteisiin, otan rahana ja osta henkalta ja maukalta paremman näkösiä kamppeita. Olisi jo aika vaihtaa äityispakkaus pelkkään rahalliseen avustukseen, valmiin paketin jakaminen on neuvostoliitosta

Vierailija
31/39 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei kaikkialla samaa käytäntöä.

Vierailija
32/39 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy sanoa etten ole koskaan parempaa pakkausta nähnyt! Voisin kaikki nuo vaatteet ostaa vaikka kaupastakin, no ne oranssiraitaiset ehkä jäisi sinne kauppaa. Mutta siis älyttömän kiva ja minä olen mielestäni erittäin tarkka siitä mitä lapsille päälle puen.

Vierailija
33/39 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makuasioita, niin makuasioita...

Vierailija
34/39 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin makuasioita, niin makuasioita...

Vierailija
35/39 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hieno ja käytännöllinen pakkaus. Arvatkaapa saako esim. täällä Englannissa mitään tuollaista. Etenkin kun täällä on varmasti sata kertaa enemmän ihmisiä jotka TODELLA tarvitsisivat tuollaisen. Miten valkoisista perusvaatteista voi valittaa?

Vierailija
36/39 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin ku mun turkoosi ruskea 05 pakkaus

Vierailija
37/39 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleaan on helppo yhdistellä. Harvinaisen hyvä pakkaus!

Vierailija
38/39 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kunnon synnytysrahan ja sillä rahalla ostaa monta äitiyspakkauksellista tavaraa. Lisäksi äitiyspakkaus aiheuttaa sen, ettei täällä Suomessa kauppojen sisäänostajien kannata ostaa kovin isoja määriä vauvakokoja kauppoihin tarjolle. Tarjonta siis tyrehtyy, kun ei ole kysyntää. Ja ne harvat vauvakoot, jotka kaupoissa on, on sitten hinnoiteltu pilviin. Siellä keski-euroopassa löytyy vielä halpoja vauvanvaatteita kaupoista. Ja saatte sitä kautta saman edun, kun voitte itse valita, mitä ostatte ja varmasti halpa hinta korvaa suomalaisten paketin. Ja jos on tuollainen synnytysraha, niin se vasta tarjontaa lisääkin kauppohin, kun kukin kauppa kilpailee saadakseen nämä synnyttäjät heille tuomaan tuon rahan.

Kelan paketti pitäisi muuttaa yhdistelmäksi rahaa ja jonkinlainen valistuspakkaus. Vaatteet vallan pois, mutta siellä voisi olla mm. ehkäisyjuttuja, kestovaippoja, rasvoja ja muita kokeilutuotteita. Hammasharja sopii hyvin näihin valistustuotteisiin. Kelan paketti on tuossa muodossaan aikansa elänyt!

Vierailija
39/39 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään kovasti tumman ruskeasta. muuten vaattet oli suht saman tyyppisiä kuin aiemmassakin pakkauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä