Onko touhutipoissa oikeasti siittiöitä vai ei?
Jotkut väittää että juuri ennen miehen orkkua pois vetäisty penis ehkäisee raskauden. Eli kun osaa vetää peniksen juuri ennen laukeamista ulos niin ei tarvitse mitään pillereitä tai kierukoita.
Onko totta?
Miten varma keino?
Vai onko peniksen päässä touhutippoja missä on eläviä siittiöitä vaikka ei ole vielä saanut orkkua?
Kommentit (63)
Tyhmää luottaa keskeytettyyn ehkäisykeinona. Sitten manataan kun on pullat uunissa.
Mitkä ihmeen touhutipat? Lääketiede ei taida tuntea ko. Termiä...
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 11:57"]
Oikeastihan asia on niin, että touhutipoissa ei ole siittiöitä, mikäli edellisestä siemensyöksystä on kulunut riittävästi aikaa. Mikä se riittävä aika on, ilmeisesti puhutaan vähintään muutamasta päivästä. Jos taas seksiä on usein tai touhuillaan vaikka saman päivän aikana useampaan otteeseen, niin sittenpä siellä touhutipoissa onkin niitä siittöitä odottelemassa ja saattavat sitten joutua väärään paikkaan olettaen, että raskaus on epätoivottu.
Ehkäisykeinoksi keskeytetystä yhdynnästä ei siis ole, varsinkaan jos seksiä on usein. Keskeytetty sopinee sellaisille, joille raskaus ei ole katastrofi. Jos raskauksia ei ole ennestään, ei voida tietää, onko keskeytetty yhdyntä parille tehokas ehkäisy vai eikö nainen tulisi helposti raskaaksi sisään laskemallakaan.
[/quote]
Olet väärässä. Keskustelussa on linkki tutkimukseen, jossa todistettiin että touhutipoissa ON siittiöitä osalla miehistä.
Luetteko näitä keskusteluja ollenkaan ennen kuin vastaatte? Ette silloin nolaisi itseänne yhtä pahoin :D
[/quote]
Tuossakin tutkimuksessa miehille oli annettu huone ja petrimaljat, että tökkääpä tähän pippelillä ennen kuin laukeat ja toiseen maljaan sitten mällit. Mikään ¤TODISTE¤ se ei siis ole, että löytyi pieniä määriä siittiöitä (Although our pre-ejaculatory samples often contained sperm with equivalent concentration and motility to what would be regarded as fertile in ejaculatory samples, the actual number of sperm in the pre-ejaculates was very low. We are unable to say how this finding might translate into the chances of pregnancy if these samples of pre-ejaculate were deposited in the vagina except that the chances would not be zero. ) löytyi, koska sanovat itsekin että osalle on voinut NOLOUDEN innostamana tulla mieleen antaa kaksi ejakulaationäytettä. Mielenkiintoista muttei mikään todiste. Musta on uskomatonta ettei tätä voida tutkia kunnolla :).
Muistutetaan asiasta kun näyttää päässeen unohtumaan. Isolla osalla miehistä on aiemmin ketjussa mainitun tutkimuksen mukaan touhutipoissaan aina siittiöitä eli raskauden riski vaikka kä
Touhutipoista tuli mulle kummilapsi.
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuo tuntuu miehistä kun pitää orkun lähestyessä nykäistä ulos lämpimästä luolasta ja orkkeloida sukkamyttyyn?
Voisiko joku av-pappa kuvailla tuntemuksia?
Ei ongelmaa. Vetäsen pois ja sprayaan kasvot ja rinnat. Jos ehdin niin suuhun lasti.
Vierailija kirjoitti:
Toutipoissa onsiittiöitä. Tosin vain ihan muutamia, mutta eihän siihen tavitakaan kuin yksi onnekas ja hyväkuntoinen.
Ja kuka muka haluaa keskeyttää just ennen orgasmia.
kannattaa käyttää oikeaa ehkäiyä silloin kun ei halua lapsia.
Joo se on vähän sama kun olisi laittamassa suuhun jonkun herkkupalan mutta veisikin vaan suun vierestä ja heittäisi roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuo tuntuu miehistä kun pitää orkun lähestyessä nykäistä ulos lämpimästä luolasta ja orkkeloida sukkamyttyyn?
Voisiko joku av-pappa kuvailla tuntemuksia?Ei ongelmaa. Vetäsen pois ja sprayaan kasvot ja rinnat. Jos ehdin niin suuhun lasti.
Voi myös vaihtaa kakkospesälle ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ei itse halua lapsia mutta vetää sen aina pois.
Saatko sä jotain tosta?
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ei itse halua lapsia mutta vetää sen aina pois. En ole tullut raskaaksi mikä harmittaa minua, olisin halunnut vielä yhden. Kun "teimme" lapsia niin tulin 1-2 kk raskaaksi kun ampui sisään. Eli uskon kyllä tuon keinon toimivuuteen.
Oma hedelmällisyytesi on voinut myös laskea vuosien kuluessa. Keskeytetty yhdyntä ei todellakaan ole mikään ehkäisykeino, jos se tuntuu toimivan, niin taustalla voi olla hedelmättömyys/steriiliys.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmeen touhutipat? Lääketiede ei taida tuntea ko. Termiä...
Ennen siemensyöksyä tuleva siemenneste.
Keskimäärin joka kolmannella miehellä on touhutipoissaan aina siitiöitä.
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC3564677/
Kahdella kolmesta miehestä keskeytetty yhdyntä voi toimia ehkäisynä. Sillä yhdellä kolmasosalla miehistä se ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ei itse halua lapsia mutta vetää sen aina pois. En ole tullut raskaaksi mikä harmittaa minua, olisin halunnut vielä yhden. Kun "teimme" lapsia niin tulin 1-2 kk raskaaksi kun ampui sisään. Eli uskon kyllä tuon keinon toimivuuteen.
Oma hedelmällisyytesi on voinut myös laskea vuosien kuluessa. Keskeytetty yhdyntä ei todellakaan ole mikään ehkäisykeino, jos se tuntuu toimivan, niin taustalla voi olla hedelmättömyys/steriiliys.
Mulla toimi keskeytetty yhdyntä yli viisi vuotta. Sitten kun ei keskeytetty tulin heti raskaaksi. Eli mun exällä ei selvästikään ollut touhutipoissa siittiöitä. Ja toinen tärkeä tekijä varmaan se, ettei suinkaan vetänyt viime hetkellä ulos, vaan viimeisteltiin aina suihinotolla tms.
Mihinkä mies sitten laskee tavarat??
Tottakai, niissä touhutipoissa ovat ne malttamattomat ADHD-tapaukset, jotka eivät malta pysyä paikoillaan kunnes ne "ammutaan" matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Niissä on salaisia agentteja sekä pioneeripataljoona.
Ja puolet niistä on naispuolisia! Tämä kannattaa pitää mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla toimi keskeytetty yhdyntä yli viisi vuotta. Sitten kun ei keskeytetty tulin heti raskaaksi. Eli mun exällä ei selvästikään ollut touhutipoissa siittiöitä. Ja toinen tärkeä tekijä varmaan se, ettei suinkaan vetänyt viime hetkellä ulos, vaan viimeisteltiin aina suihinotolla tms.
Eksäsi kuului siis siihen kahteen kolmasosaan miehistä, joilla ei ole siittiöitä touhutipoissa muulloin kuin jos jatkavat touhuja pian laukeamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mihinkä mies sitten laskee tavarat??
Yöpöydälle, jos ollaan sängyssä.
Keittiössä työtasolle.
Minä tulin raskaaksi 17-vuotiaana ekalle poikaystävälleni, keskeytettyä yhdyntää oltiin kerran siinä kierrossa harrastettu ja muuten ei mitään.