Otatko aurinkolasit pois päästäsi, jos juttelet jollekin ihmiselle?
Kommentit (13)
Terveys menee hyvien tapojen edelle.
todella poikkeuksellisen kirkas paiste, eikä asentoakaan pysty muuttamaan.
Autossa en ota :-) enkä terassilla kavereiden kanssa istuessa.
Mulla on sellaiset silmälaseihin kiinnitettävät klipsit, en edes muista että on aurinkolasit päässä. Sitä paitsi, jos mennään kaverin kanssa aurinkoisella ilmalla lenkille ja jutellaan siinä samalla, pitäisikö mun pitää sitten koko ajan niitä klipsejä kädessä?
ilman. Varsinki jos toisella osapuolella myös on ne päässä.
Lasit ovat vielä hyvin isot, joten jotenkin tuntuu, etten näe ilmeitä ollenkaan enkä oikein sitäkään, vieläkö juttelee minulle vai puhuuko jollekulle toiselle siinä pihalla. Tunnen oloni tosi tyhmäksi tilanteessa.
Olisi varmaan hyvä, että lasit eivät olisi ihan läpinäkymättömät, jos niitä tarvii vahvuuksien tai muun syyn takia pitää ihan koko ajan päässä.
Vierailija:
on kohteliasta näyttää toiselle silmät
Toisekseen en itse näkisi ilman aurinkolaseja mitään, jos on oikein kirkas auringonpaiste, koska se tuppaa painamaan silmät kiinni. Lisäksi näköni on aika huono, ja siksi aurinkolaseissa on vahvuudet.
Siis jos eivät ota niitä pois kun juttelevat muille.
niin onhan se ihan kiva itekin nähdä jotain, vaikkapa ne toisen silmät... jos näkisin ilman laseja niin sitten ottaisin pois.
Jos kaupungilla esim. tulee joku tuttu vastaan ja jäädään juttleen en välttämättä ota laseja pois, mut jos taas esim. työn merkeissä tapaan jonkun ihmisen niin kyl silloin otan lasit pois.
En myös ymmärrä kritisointia siitä, että jotkut pitävät aurinkolaseja esim. kaupassa. En minä ainakaan jaksa vaihdella ees taas aurinkolaseja ja silmälaseja jos olen shoppailemassa kaupungilla.