Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suomalaisten kelkkipalkka on reilut 2600, miehellani se jo on, kertokaas vinkkeja miten mina sen saisin helpoiten. olen lastenhoitaja nyt

Vierailija
26.04.2008 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän paremmin tienaavaan?

Vierailija
2/3 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opiskella nuorena jokin vaativa ammatti. Mulla ja miehellä on dippa inssin tutkinto ja tosin raskas, vastuullinen työ. Palkkataso on n 5500 molemmilla. En tiedä miten tulisimme toimeen parilla tonnilla vaikka työ olisi helpompaa. Yleisesti voisi kai todeta että erityisosaamisesta ja pätevyysetä ja aikaansaavuudesta työnantajat on valmiita maksamaan. Niin ja vastuunkannosta. Ei sellaisista töistä saa isoa palkaa johon on matala vaatimustaso tai joku perustason koulutus, vaikka työ onkin tosi arvokasta. Lastenhoito ja kaikki hoitotyö on arvokasta ja vaativaa työtä, mutta ikävä kyllä siitä ei makseta paljon. Mutta vaikka saankin hyvää palkkaa, niin joudun kyllä olemaan tosi tulisissa paikoissa ja tekemään kaksin käsin työtä. Joudun kantamaan vastuuni yksin ja kukaan ei kerro mitä minun pitäisi tehdä. Täytyy koko ajan priorisoida ja valita valtavasta työmäärästä se mikä on nyt juuri kaikkein tärkeintä. Että kääntöpuolensa kaikilla asioilla. Jos olisin jossain muussa työssä, pystyisin ehkä (?) lähtemään töistä kotiin niin ettei taritse pohtia enää työasioita. Nyt se ei kyllä onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kovin kauheasti viitsinyt panostaa.