Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Repeäminen ja tikkien laittaminen - sattuiko kumpikaan ja kumpi oli pahempi?

Vierailija
26.04.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tikkien laittoa varten sain puudutuksen. Eli vastaus on: enpä voi sanoa kummankaan sattuneen mitenkään erityisesti. Vaikka kyllä kai sitä synnyttäessään aina tietää jotain tehneensä. Tuo sana " repeäminen" vaan on tosi huono. Monesti se ajatus repeämisestä on pelottavampi kuin itse tapahtuma.

Vierailija
2/7 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen puudutus. Kolmas lapsi kyseessä. Kolme tikkiä laitettiin. Ekasta lapsesta sain kunnon puudutuksen eikä sattunut ja tokasta en revennyt kun oli niin pieni vauva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sanottiin minulle, että nyt vähän leikataan, mutta se oli ainoastaan suuri helpotus, kun vauva mahtui lopulta ulos. Tikkien laitto SATTUI puudutuksesta huolimatta ja oli inhottavin vaihe koko synnytyksessä, kun kivulla ei ollutkaan enää " suurta" päämäärää. Vaan hyvin tikkasivat, kolmeen kerrokseen montakymmentä tikkiä ja alapää on melkein kuin ennen synnytystäkin :)

Vierailija
4/7 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalle tuli yhtäkkiä kiirus saada pois puristuksista, syntyikin 4 pisteen poikana. Ja sitä ompelua en tuntenut kyllä lainkaan, piti vaan olla aloillaan. Oli varmaan vielä epiduraalista puudutusvaikutusta jäljellä ja taisin saada kohdunkaulan puudutuksenkin.

Vierailija
5/7 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesa synnytyksessä ei leikattu mutta tulikin 2. asteen repeämät, ei sitä itse repeämistä huomannut, se meni siinä muun ponnistukivun yhteydessä. Tikkaaminen ei taaskaan sattunut lainkaan, koska puudutettiin ennen sitä.

Vierailija
6/7 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä se puudutus vaikutti vielä tikkaamisvaiheessa kun ei sekään tuntunut miltään. Siis kumpikaan ei sattunut.

Vierailija
7/7 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sanoi, että epparin leikkaamisesta kuuluu inhottava ääni, en kuullut sitäkään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi