18-vuotias vauvakuumeilee ja parantelee sitä täällä.
Kommentit (24)
Huh, kuule nuoruutta on eletty jo 13v lähtien, sinne vuosien taakse mahtuu jos mitäkin tohelointia ja kokeilua, olen aloittanut vaan nuorena elämään ihmisiin ja matkusteluun tutustumisen, en ole hapantunut pikku kylissä vaan seikkaillut jo suuremmat seikkailuni.
Nyt olen sen 18v ja naimisissa. Sitä ei tiedä kun yläkerran isä miten pitkään naimisissa ja onnellinen, mutta toivottavasti loppu elämämme.
Matkustelu on hauskaa yhteistä puuhaa, on joo rokotuksia ja kaikenlaista, mutta ei pidä mikään tiukkis olla ja ottaa niitä niin rasittavina, kuitenkin hieno kokemus perheen kanssa palkitsee :)
Meitä ei lähikuppilat kiinnosta, jos illanistujaiset kiinnostaa, tytsy menee tuohon naapuriin mummin luokse yöksi ja me haemme tytön aamulla. Tosin näin ei ole käynyt kuin kerran ja silloinkin me järkkäsimme ihan kunnolliset viininmaistajaiset. Räkälöissä istukoot ken tahtoo.
Räkälät on kierretty ja ihan varmasti vapaana liidelty.
Kehoitan siis elämään nuoruuutta
tekemään lapsia, silloin kun siltä tuntuu.
Mutta näin meillä.
Ajattele itseäsi 16-vuotiaana. Olit ehkä silloin mielestäsi tosi kokenut, kypsä ja aikuinen. Nyt kahden vuoden päästä taidat kuitenkin olla viisaampi kuin tuolloin? Totuus on, että pian jo huomaat että nyt 18-vuotiaana olitkin vielä melkoinen raakile. Varhaisaikuisuuden vuosina sitä todellakin vielä kehittyy ja viisastuu koko ajan lisää. "Valmishan" ei ihminen koskaan ole, mutta kehitykselle kannattaa varata aikaa ennen perheleikkejä. 18-vuotias on vielä ihan kakara, huomaat sen myöhemmin vaikket nyt uskokaan:)
Huh, kuule nuoruutta on eletty jo 13v lähtien, sinne vuosien taakse mahtuu jos mitäkin tohelointia ja kokeilua, olen aloittanut vaan nuorena elämään ihmisiin ja matkusteluun tutustumisen, en ole hapantunut pikku kylissä vaan seikkaillut jo suuremmat seikkailuni.
Tuosta just huomaa, kuinka kapea käsitys noin nuorella on menemisestä ja vapaudesta:) Nuoruudesta nauttiminen ja henkinen kasvu ei tarkoita yksioikoisesti rälläämistä ja tohelointia. No, aika näyttää sullekin mistä on kyse. Kiva että olet elämääsi tyytyväinen, mutta muista nöyryys;) Tuossa iässä moni kuvittelee tietävänsä tarpeeksi.
Eli matkustelkaa, kokekaa elämää ennen lapsia!